Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Æsj ja jeg skjønner jo at du er pessimist etter all denne tiden, men det ER ikke lenge til nå at den testen lyser med to sterke, rosa streker. Enten nå i pausen eller neste mnd med innsett. 2016 babyen er jo allerede bestilt!
Nei nå kan det ikke være lenge til. Syns jeg hsr vært fryktelig tålmodig altså :P

CD 23, 10(?)Dpo

Kastet opp I dag til samme tid. Ikke noe mer etterpå og har vært like fin hele dagen.

Har spekulert I om det kunne være et par nye piller jeg tar ol dagen (ny type multivitaminer eller en sånn slankepilleting).

Så etter jeg kastet opp frokosten I dag drøyet jeg et par timer og tok først slankepillen på tom mage og ventet. Ble ikke noe kvalm av denne så jeg prøvde den nye pillen med multivitaminer og nei ikke den heller. Alt tatt på tom mage slik som I dag tidlig og I går og som jeg har gjort hver eneste dag I lengre tid.

Så da blir det å se I morgen igjen da om jeg blir kvalm da også.

Jeg er veldig fristet til å teste I morgen nå pga uforklarlig kvalme igjen I dag.

Sist jeg hadde det nøyaktig slik var da jeg gikk gravid med tulle mor. Har aldri opplevd slikt siden. Så det får meg til å tenke litt. Samtidig er jeg veldig nervøs for å teste og nesten litt redd.

Får se hva jeg våger når en ny dag starter I morgen :)

CD 23, 10(?)Dpo

Kastet opp I dag til samme tid. Ikke noe mer etterpå og har vært like fin hele dagen.

Har spekulert I om det kunne være et par nye piller jeg tar ol dagen (ny type multivitaminer eller en sånn slankepilleting).

Så etter jeg kastet opp frokosten I dag drøyet jeg et par timer og tok først slankepillen på tom mage og ventet. Ble ikke noe kvalm av denne så jeg prøvde den nye pillen med multivitaminer og nei ikke den heller. Alt tatt på tom mage slik som I dag tidlig og I går og som jeg har gjort hver eneste dag I lengre tid.

Så da blir det å se I morgen igjen da om jeg blir kvalm da også.

Jeg er veldig fristet til å teste I morgen nå pga uforklarlig kvalme igjen I dag.

Sist jeg hadde det nøyaktig slik var da jeg gikk gravid med tulle mor. Har aldri opplevd slikt siden. Så det får meg til å tenke litt. Samtidig er jeg veldig nervøs for å teste og nesten litt redd.

Får se hva jeg våger når en ny dag starter I morgen :)
Oi nå legger du mye press på en stakkars g test altså! Uæh! Men er jo uhorvelig spennende nå da!!!

Følger med her - kjempe spent etter de siste dagenes oppkastings :D Krysser alt jeg har!
Tusen takk for at du krysser ❤ ja det er litt spennende når det bikker over på slike symptomer :) får se om de dukker opp igjen I morgen :P

CD 24, 11(?)

Har vi faktisk kanskje klart det på egen hånd?❤❤

Dagens test. Veldig dårlig lys på badet, men her er det virkelig noe selv om det kommer dårlig frem på bildet. Skal prøve å få tatt ett bedre senere når det er litt lysere ute :)

Tørr ikke hyle ut enda før den er litt sterkere. Men jeg hsr virkelig en god og rolig følelse nå! ❤

589426f11f84355d0ba2c879c9a79d17

Åååå, hva er det jeg ser?! Dårlig lys eller ikke, den streken synes! Nå må den bare bli sterkere ❤❤

Ikke noe problem å se den streken:)

Nå må den bli sterkere❤️

Ser streken❤❤❤❤

Åååå, hva er det jeg ser?! Dårlig lys eller ikke, den streken synes! Nå må den bare bli sterkere ❤❤
Ikke noe problem å se den streken:)

Nå må den bli sterkere❤️
Ser streken❤❤❤❤
Så spennende:D. Krysser for at den blir sterkere❤️
Så bra dere ser den :D❤ Håper virkelig denne blir sterkere og at ikke dette bare er noe lureri:)

Fikk ikke frem streken noe tydeligere I dette lyset. Men jeg kan si at det ER en strek der og den ER helt klart rosa :) jeg venter til I morgen med å hyle ut for vil gjerne at den skal være litt sterkere først :) kanskje må jeg prøve meg på en litt senere på dagen I dag :D

Back
Topp