Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 27, 14(?) Dpo

Nei da var nok torsdagens tester helt på jordet og det er kroppen også tydeligvis :(

Jeg har hatt de klareste symptomene I verden på spire. Symptomer som aldri har dukket opp tidligere I våre 4 år som prøver på nr 2..

Dette er skikkelig kjipt, men jeg prøver å trøste meg med at om ca en 2 ukers tid er jeg forhåpentligvis ruger på en vakkert lite fryse egg som forhåpentligvis fester seg ❤

Nei. Bare nei.

Da har det vært kjemisk og det er jo sånt som skjer, men for F!

Fryktelig leit. Og IKM er i dag?

Vi får se da. Tanta burde vel dukke opp da, om det bare var feil på testen.

Nei. Bare nei.

Da har det vært kjemisk og det er jo sånt som skjer, men for F!

Fryktelig leit. Og IKM er i dag?

Vi får se da. Tanta burde vel dukke opp da, om det bare var feil på testen.
Ja det er bare nei :(

Ja ikm er vel et sted mellom I dag og tirsdag.

Tror nok ikke dette er noen kjemisk. Da hadde jeg hatt flere positive tester som var sterkere. Nei dette er nok bare en tulle kropp og noen tulle tester rett å slett.

Nei nå får jeg bare se frem mot fryseforsøket.

Baaaah, teite tester og så leit at kroppen din tuller SÅ fælt med deg! :( Sender deg mange gode klemmer❤️

Nei nei nei :(

Baaaah, teite tester og så leit at kroppen din tuller SÅ fælt med deg! :( Sender deg mange gode klemmer❤️
Tusen takk klemmene ❤

Ja det er noe dritt at kroppen spiller sånne spill med meg. Viser jo hvor forskjellig kroppen og hodet faktisk fungerer til tider :(

Ja det er bare nei :(

Ja ikm er vel et sted mellom I dag og tirsdag.

Tror nok ikke dette er noen kjemisk. Da hadde jeg hatt flere positive tester som var sterkere. Nei dette er nok bare en tulle kropp og noen tulle tester rett å slett.

Nei nå får jeg bare se frem mot fryseforsøket.

Godt det er rett rundt hjørnet i hvertfall da

Vil nå høre at tanta er kommet før jeg slipper dette her altså...

Godt det er rett rundt hjørnet i hvertfall da

Vil nå høre at tanta er kommet før jeg slipper dette her altså...
Ja det er enda godt altså og tiden går heldigvis fort om dagen så da er det plutselig ikke lenge til :)

Hu kommer ikke I dag værtfall virker det som. Kanskje tirsdag tenker jeg.

Sender deg en klem <3 Dritt at det ikke var noe på gang nå, men godt du har et fryseforsøk å se fram til :)

Back
Topp