Håper den sitter nå snuppa ❤ så tar vi desember sammenSå spennende,krysser fingrene for spire️
Jeg er på runde 2,prøver på nr 2
5dpo og utålmodig, hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper den sitter nå snuppa ❤ så tar vi desember sammenSå spennende,krysser fingrene for spire️
Jeg er på runde 2,prøver på nr 2
5dpo og utålmodig, hehe
Det hørtes ut som en veldig bra plan️Håper den sitter nå snuppa ❤ så tar vi desember sammen
Det syns jeg ogDet hørtes ut som en veldig bra plan️
Hahah eier ikke en eneste test så det blir nok ikke enda får eventuelt nysgjerrigheten overtar her om TR uteblir
Nei det er ikke så vanskelig trikset er å unngå apoteket med 3 km omkrets og ikke sitte på pcen med Visa kortet lett tilgjengelig hahaSkjønner ikke at du klarer krysser fingrene for deg, nå er det virkelig din tur her! ❤❤
Nei det er ikke så vanskelig trikset er å unngå apoteket med 3 km omkrets og ikke sitte på pcen med Visa kortet lett tilgjengelig haha
Haha ja skal man klare å holde seg nå man nesten det men om tr plutselig er savnet fra I morgen så blir det nok vanskelig altsåMan må holde seg selv unna disse testene ja
CD 28, 14 dpo
Her er det fortsatt ikke kommet noen TR så det er bare å vente og se videre
Så koselig at du titter innom håper slt går bra med deg og huleboeren ❤ nei blir ikke noe test kjøp riktig enda har ikke bestemt meg for når jeg skal teste enda igrunn men det blir bok ikke før nærmere helga om det enda ikke har skjedd noeSå utrolig spennende!! Jeg følger med selv om jeg ikke er så aktiv og nå krysser jeg alt jeg har for deg, snuppa ❤ Kommer du til å kjøpe test idag?
Hoho nei det er ikke så vanskelig nå lengerSykt spennende At du klarer å la være å teste altså.. Jeg er utålmodig lissom All ære!
Da håper jeg at det ikke skjer noe som helst annet enn at du får flere symptomer før helgen Og så skal jeg krysse alt jeg kan og håpe til jeg blir blå for deg ❤Så koselig at du titter innom håper slt går bra med deg og huleboeren ❤ nei blir ikke noe test kjøp riktig enda har ikke bestemt meg for når jeg skal teste enda igrunn men det blir bok ikke før nærmere helga om det enda ikke har skjedd noe
Nei håper jo på en positiv test altså hadde vært flott det nå med jubileum på søndag og greier hohoDa håper jeg at det ikke skjer noe som helst annet enn at du får flere symptomer før helgen Og så skal jeg krysse alt jeg kan og håpe til jeg blir blå for deg ❤
Det går Jeg er mye dårlig og går fortsatt ned i vekt pga gallesteinanfallene (de mistenker veeeldig at det er det hvertfall og jeg har en galle som er full av steiner, pluss symptomene stemmer på en prikk), men plomma vår vokser og koser seg så han har ikke tatt noen skade av noe Og det er strengt tatt det viktigste ❤
Åå så koselig å se deg igjen ❤Oi oi så spennende! Er det første pp med letrozol?? Krysser alt jeg har for deg. Du fortjener virkelig en spire nå <3
Tusen takk ❤Spennende!! Fingers crossed