Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Skjønner ikke at du klarer :P krysser fingrene for deg, nå er det virkelig din tur her! :) ❤❤
Nei det er ikke så vanskelig trikset er å unngå apoteket med 3 km omkrets og ikke sitte på pcen med Visa kortet lett tilgjengelig :P haha :D

Er så spent nå!!:)

Så utrolig spennende!! :D Jeg følger med selv om jeg ikke er så aktiv og nå krysser jeg alt jeg har for deg, snuppa ❤ Kommer du til å kjøpe test idag? :)

Så utrolig spennende!! :D Jeg følger med selv om jeg ikke er så aktiv og nå krysser jeg alt jeg har for deg, snuppa ❤ Kommer du til å kjøpe test idag? :)
Så koselig at du titter innom :D håper slt går bra med deg og huleboeren ❤ nei blir ikke noe test kjøp riktig enda :) har ikke bestemt meg for når jeg skal teste enda igrunn men det blir bok ikke før nærmere helga om det enda ikke har skjedd noe :)

Så koselig at du titter innom :D håper slt går bra med deg og huleboeren ❤ nei blir ikke noe test kjøp riktig enda :) har ikke bestemt meg for når jeg skal teste enda igrunn men det blir bok ikke før nærmere helga om det enda ikke har skjedd noe :)
Da håper jeg at det ikke skjer noe som helst annet enn at du får flere symptomer før helgen ;) Og så skal jeg krysse alt jeg kan og håpe til jeg blir blå for deg ❤

Det går :) Jeg er mye dårlig og går fortsatt ned i vekt pga gallesteinanfallene (de mistenker veeeldig at det er det hvertfall og jeg har en galle som er full av steiner, pluss symptomene stemmer på en prikk), men plomma vår vokser og koser seg så han har ikke tatt noen skade av noe :) Og det er strengt tatt det viktigste ❤

Oi oi så spennende! Er det første pp med letrozol?? Krysser alt jeg har for deg. Du fortjener virkelig en spire nå <3

Da håper jeg at det ikke skjer noe som helst annet enn at du får flere symptomer før helgen ;) Og så skal jeg krysse alt jeg kan og håpe til jeg blir blå for deg ❤

Det går :) Jeg er mye dårlig og går fortsatt ned i vekt pga gallesteinanfallene (de mistenker veeeldig at det er det hvertfall og jeg har en galle som er full av steiner, pluss symptomene stemmer på en prikk), men plomma vår vokser og koser seg så han har ikke tatt noen skade av noe :) Og det er strengt tatt det viktigste ❤
Nei håper jo på en positiv test altså :D hadde vært flott det nå med jubileum på søndag og greier :P:D hoho

Uff det høres ikke særlig godt ut men det er enda godt den lille har det bra ❤ også krysser vi fingerne for at du får det bra du også så snart han er ute :) er det noe spesielt de kan gjøre med det det nå mens du er gravid eller?

Oi oi så spennende! Er det første pp med letrozol?? Krysser alt jeg har for deg. Du fortjener virkelig en spire nå <3
Åå så koselig å se deg igjen :D

Ja dette ee første pp med Letrozol så er spent, men prøver å holde en demper på forhåpningene :) tusen takk for at du krysser kjære deg ❤

CD 29, 15 dpo

Fortsatt ingen TR og utflod. Er ikke tørt slik det pleier å være før TR kommer. Fortsatt en klump I halsen følelse, sånn nesten halsbrann, hol, trøtt, tissatrengt, forferdelig smak ih munnen om morgenene.

Skal ærlig innrømme at testetrangen kommer sakte sigende til tider nå. Man vil jo så gjerne vite om det er noe på gang.

Må vente litt til værtfall.

Back
Topp