Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Oj, skjønner godt nervene er litt i helspenn nå! Skal krysse fingrer og tær for deg, for nå SKAL det gå! :D

Oj, skjønner godt nervene er litt i helspenn nå! Skal krysse fingrer og tær for deg, for nå SKAL det gå! :D
Tusen takk for st du krysser ❤ ja nervene er I helspenn nå altså :D hoho

Men som noen sa til meg her inne at om et egg er sterkt nok til å fryses og tines opp igjen er det gode sjanser :)

Veldig spennende! :D Ønsker deg masse lykke til! ❤

CD 17, 3 dpo, innsett dagen

Da vsr dagen her da og porsgrunn har ikke ringt med noen dårlige nyheter så da regner jeg med at alt I er I tipptopp stand :D ikke mange timene til vi skal kjøre hjemmefra :)

I mellomtiden må jwg bare fylle timene med litt husmors morro slik at klokka går :) med sol ute og en trang til å komme seg ut skal nok dette gå bra:p

CD 17, 3 dpo, innsett dagen

Da vsr dagen her da og porsgrunn har ikke ringt med noen dårlige nyheter så da regner jeg med at alt I er I tipptopp stand :D ikke mange timene til vi skal kjøre hjemmefra :)

I mellomtiden må jwg bare fylle timene med litt husmors morro slik at klokka går :) med sol ute og en trang til å komme seg ut skal nok dette gå bra:p
Masse masse lykke til i dag❤️❤️

Virkelig masse lykke til nå! ❤ Jeg krysser alle fingre og tær for at dere!!

Lykke til :D

Da er vi hjemme etter innsett av Blastocyst :) nå blir det test og 2 uker og jeg håper virkelig tiden går fort og at det er en liten spire som har fått lov å feste seg ❤

Hurra for ruging! Jeg testet positivt en uke etter innsett av blastocyst, klarer du virkelig å vente to uker? :P :P

Nå er du en ruger, snupp❤❤❤

Endelig er du ruger igjen, gratulerer :D ❤️ NÅ skal det gå deres vei :) Heier alt jeg kan❤️

Gratulerer som ruger!!! Krysser og håper for deg! ❤❤

Back
Topp