Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Dette er sååå spennende !!!!!

CD 23, 10 dpo, 6 rugedag

Testetøsa maser og jeg prøver meg nok på en test I morgen tidlig tenker jeg :)

Er fryktelig spent kjenner jo noen symptomer, men dette kan også komme av Lutinusen da.

Uannsett så er følgende:
Trøtt
Oppblåst til tider
Treg mage
Høy, lukket og bakover vendt tapp
Kvalm til tider
Noe ryggsmerter I bekkenet om morgenen
Fryktelig tissatrengt

Har ikke vært på noen særlig symptom jakt selv om det kanskje virker slik :P men dette er de tingene som helt klart hat stukket seg veldig ut og som gjør at man stopper litt opp og klør seg I hodet :)

Heier på positiv test i morgen!! :D

Spent !

CD 24, 11 dpo, 7 rugedag

Ikke så mye spennende å rapportere I dag.

Testen den så slik ut, fullstendig blenda og helt sikkert tilsatt vansih for en ekstra hvit touch :rolleyes::confused:

4ba1d766a36298f31ade3fb595556691

Jeg var oppe å tisset I 3 tiden I natt og testen ble tatt ved 6 tiden I dag tidlig. Så hvis det er en spire på plass I magen kan jo det være en grunn til en resultatløs test I dag.

Jeg forventer vel egentlig TR innen Tirsdag. Så kanskje blir det en test igjen enten tirsdag eller onsdag. Nå har jeg værtfall fått roa ned tøsa enn så lenge :)

Stopper uannsett ikke å krysse fingerne og får se hvordan testen ser ut når jeg kommer hjem fra jobb igjen ettermiddag. Da har den vel tørket tenker jeg :)

CD 24, 11 dpo, 7 rugedag

Ikke så mye spennende å rapportere I dag.

Testen den så slik ut, fullstendig blenda og helt sikkert tilsatt vansih for en ekstra hvit touch :rolleyes::confused:

4ba1d766a36298f31ade3fb595556691

Jeg var oppe å tisset I 3 tiden I natt og testen ble tatt ved 6 tiden I dag tidlig. Så hvis det er en spire på plass I magen kan jo det være en grunn til en resultatløs test I dag.

Jeg forventer vel egentlig TR innen Tirsdag. Så kanskje blir det en test igjen enten tirsdag eller onsdag. Nå har jeg værtfall fått roa ned tøsa enn så lenge :)

Stopper uannsett ikke å krysse fingerne og får se hvordan testen ser ut når jeg kommer hjem fra jobb igjen ettermiddag. Da har den vel tørket tenker jeg :)
Ikke mye spennende på den testen, nei :( Krysser fingrene for at det blir to streker neste uke :) :)

Back
Topp