Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 24, 11 dpo, 7 rugedag

Ikke så mye spennende å rapportere I dag.

Testen den så slik ut, fullstendig blenda og helt sikkert tilsatt vansih for en ekstra hvit touch :rolleyes::confused:

4ba1d766a36298f31ade3fb595556691

Jeg var oppe å tisset I 3 tiden I natt og testen ble tatt ved 6 tiden I dag tidlig. Så hvis det er en spire på plass I magen kan jo det være en grunn til en resultatløs test I dag.

Jeg forventer vel egentlig TR innen Tirsdag. Så kanskje blir det en test igjen enten tirsdag eller onsdag. Nå har jeg værtfall fått roa ned tøsa enn så lenge :)

Aaaaltså. Jeg ser nå en rosa skygge der jeg altså. Så at du tenker å vente til tirsdag begriper ikke jeg noenting av.

Blir spennende å se når den tørker i hvertfall :)

CD 24, 11 dpo, 7 rugedag

Testen den så slik ut, fullstendig blenda og helt sikkert tilsatt vansih for en ekstra hvit touch :rolleyes::confused:

Jeg var oppe å tisset I 3 tiden I natt og testen ble tatt ved 6 tiden I dag tidlig. Så hvis det er en spire på plass I magen kan jo det være en grunn til en resultatløs test I dag.

Jeg forventer vel egentlig TR innen Tirsdag. Så kanskje blir det en test igjen enten tirsdag eller onsdag. Nå har jeg værtfall fått roa ned tøsa enn så lenge :)

Stopper uannsett ikke å krysse fingerne og får se hvordan testen ser ut når jeg kommer hjem fra jobb igjen ettermiddag. Da har den vel tørket tenker jeg :)
Jeg ser :-)

CD 24, 11 dpo, 7 rugedag

Stopper uannsett ikke å krysse fingerne og får se hvordan testen ser ut når jeg kommer hjem fra jobb igjen ettermiddag. Da har den vel tørket tenker jeg :)

Jeg ser strek! :)

Aaaaltså. Jeg ser nå en rosa skygge der jeg altså. Så at du tenker å vente til tirsdag begriper ikke jeg noenting av.

Blir spennende å se når den tørker i hvertfall :)
Ja jeg får se når den tørker :) kanskje da, men akkurat nå tørr jeg ikke tyde :/ Men håper du ser rett :D

Jeg ser noe jeg også :D

Tørket og jeg ser en svak skygge. Dette har jeg fått før også uten at drt hsr vært noe. Så må nok avvente litt til.
25bc85a5c1f804641439ac782aaec51e

Wee,ser jo strek:)
Du kan ikke holde oss på pinebenken til tirsdag!:D

Nå ser jo jeg og! Vanskelig å si om det bare er skygge eller en ordentlig strek, men jeg syntes dette ser lovende ut, jeg :D

Dette ser veeeeldig lovende ut :D For meg ser den sterkere ut enn en skyggestrek!! Krysser alt som krysses kan for deg! ❤

Ja jeg holder med deg i at du skal forholde deg avventende. Den er for svak til å bygge noe veldig med håp på den, men absolutt såpass at jeg ikke kan fatte at du vil vente helt til tirsdag. Kanskje søndag.

Den er jo umulig å ikke se når den er tørket. Det er ingen skyggestrek. Men, er mange feilkilder til en slik strek, bla medisiner og produksjonsforskjeller på testene.

Krysser fingre og tær for dere og har egentlig mer trua på at det har gått denne gangen pga blasyocyst. Innbiller meg at de er litt mer hardføre?

Back
Topp