Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Dette ser veeeeldig lovende ut :D For meg ser den sterkere ut enn en skyggestrek!! Krysser alt som krysses kan for deg! ❤
Nå ser jo jeg og! Vanskelig å si om det bare er skygge eller en ordentlig strek, men jeg syntes dette ser lovende ut, jeg :D
Oioioi,jeg ser en strek, spennende!! :D
Ser veldig lik ut den jeg fikk:D. Krysser alt jeg har❤️
Ja det er fryktelig spennende og jeg håper dette bare blir bedre :)

Ja jeg holder med deg i at du skal forholde deg avventende. Den er for svak til å bygge noe veldig med håp på den, men absolutt såpass at jeg ikke kan fatte at du vil vente helt til tirsdag. Kanskje søndag.

Den er jo umulig å ikke se når den er tørket. Det er ingen skyggestrek. Men, er mange feilkilder til en slik strek, bla medisiner og produksjonsforskjeller på testene.

Krysser fingre og tær for dere og har egentlig mer trua på at det har gått denne gangen pga blasyocyst. Innbiller meg at de er litt mer hardføre?
Ja det er akkurat det den er og etter siste svangerskap så er det tydelig at kroppen min kan trenge litt tid :) jeg blir verken mer eller mindre gravid av å vente noen ekstra dager :) slipper masse ekstra stress og unødvendig forhåpninger om ikke det er noe på gang :)

Tusen takk for at du krysser ❤ ja jeg har også trua. Den er jo mer hardfør, overlevde nedtining og opptining I tillegg til vider utvikling og når den blir satt tilbake er den klar for å feste seg så er jo større sjanser vil jeg tro :)

Vi får se.

Ligger på sofaen etter en laaang kjip dag :o jentungen startet dagen med å bære vrang så mannen måtte steppe inn og ta over morgen rutinene så ikke jeg kom for sent på jobb og da jeg hentet frøkna I bhg nå igjen I ettermiddag fortsatte moroa :o

Men nå er det stille I huset og slt stresset har gitt skikkelig oppblåst mage med masse luft :P hoho godt jeg er alene nå :P let it go XD

Ja det er akkurat det den er og etter siste svangerskap så er det tydelig at kroppen min kan trenge litt tid :) jeg blir verken mer eller mindre gravid av å vente noen ekstra dager :) slipper masse ekstra stress og unødvendig forhåpninger om ikke det er noe på gang :)

Tusen takk for at du krysser ❤ ja jeg har også trua. Den er jo mer hardfør, overlevde nedtining og opptining I tillegg til vider utvikling og når den blir satt tilbake er den klar for å feste seg så er jo større sjanser vil jeg tro :)

Vi får se.

Selv om blastocysten er så og så gammel, så har den jo ikke vært implantert i livmora di (og "bestilt" hcg) i mer enn 7 dager, så å si 10 dpo blir vel litt feil. Dermed kan man ikke forvente sterkere strek, tenker JEG. (Som ikke har peiling, sånn egentlig)

Ser på testene mine fra 7 dpo og den er vel så svak som den du har her.

Så jeg har en god følelse, og våger å være forsiktig optimist på dine vegne sånn at du kan være litt pessimist ;)

Jeg seeer !! Spent på testen i morgen :D

Selv om blastocysten er så og så gammel, så har den jo ikke vært implantert i livmora di (og "bestilt" hcg) i mer enn 7 dager, så å si 10 dpo blir vel litt feil. Dermed kan man ikke forvente sterkere strek, tenker JEG. (Som ikke har peiling, sånn egentlig)

Ser på testene mine fra 7 dpo og den er vel så svak som den du har her.

Så jeg har en god følelse, og våger å være forsiktig optimist på dine vegne sånn at du kan være litt pessimist ;)
Nei det har den ikke :) det blir samme prosessen som en naturlig befruktning bare at den er på utsiden av kroppen så det stemmer at jeg er 10 dpo, men egget fester seg jo ikke før etter 6 dpo (I de fleste tilfeller) og jeg var 3 dpo da jeg fikk denne tilbakesatt :) så det blir 3dp7dt som betyr 10 dpo :) I teorien er det jo derfor for tidlig å teste enda egentlig for kroppen kan jo trenge litt mer tid på å få hcg nivåene over en viss grense til at drt slår sikkert ut på en test :)

Har fått samme testene 10 dpo før og tolket dem som negative. 13 dpo er faktisk drt tidspunktet der man virkelig kan se at det er 2 streker selv om den ene steken fremdeles har vært svak :) så min kropp produserer hcg sent :)

Det er godt andre er positive for meg så ka jeg være litt mer tilbakeholden :D jeg liker det ❤

Last edited:
CD 25, 12 dpo, 8 rugedag

12 dpo I dag og om det er en spire som vokser inne I magen er det jo en sjanse for at testen ville være tydeligere I dag, spesielt siden ikke jeg måtte opp åå toalettet ikveld.

Angre litt på at jeg ikke testet da jeg var på do I går natt. Men men får ikke gjort noe med det nå :)

Har mye energi på formiddagen fremfor ettermiddagen. Den faller kraftig etter kl 13-14. Vet ikke om det er Lutinusen som gjør det eller om det kan være en spire.

Skulle ønske jeg kunne sammenlignet litt med da jeg gikk med jentungen, men til mitt forsvar det testet jeg jo ikke postiv før uke 6+0 :P

Må tide til tirsdag gå fort :)

Gikk på en smell på butikken nettopp og smugle med meg en rsfu hjem :P mannen va meg ta testing med ro rett før jeg dro of da var det akkurat som en bryter av trass gikk av oppi hodet på meg:P

Når tenker du å ta den da? Følger spent med og håper håper håper for deg ❤️
Tusen takk for at du håper med meg ❤

Den blir nok tatt I morgen tidlig :) da er det 48 timer siden sist. Så er det noe pågang ds burde det vises mye tydeligere tenker jeg :)

Back
Topp