Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 27, 14 dpo, 10 rugedag

IKM regner jeg med at er I morgen utifra forrige måneds lutealfase. Blir jo spennende å se om det Kommer noe TR I morgen.

Kjenner det stikker I dag og selv om ikke det skjer noe innen onsdag hsr jeg bestemt meg for å vente med testingen til fredag.

Uff det er forferdelig å gå å vente. Heldigvis har jeg jobb hele uka til å la tankene vandre over på andre ting

Flott :) gjør som legene sier!
 
<3 <3 Ventetiden er lang. Håper såååå <3
 
CD 28, 15 dpo , 11 rugedag

Dommedag!!

Om det ikke er noen spire på plass kommer vel TR kanskje I dag eller natt til I morgen.

Jeg er stort sett veldig kvalm på ettermiddagen. Trodde det vsr kaffen, men er like uggen og små sliten I dag. Så det er vel kanskje Lutinusen.

Blir ikke klok på signalene kroppen sender. Den får liksom ikke bestemt seg som Hva den skal fortelle meg.. Er til å bli gal av.
 
Det må gå nå. Denne gangen kommer ikke TR. Det blir test og fest på fredag. Det må gå nå!
 
Heier på deg!
Du er jammen meg standhaftig som ikke brenner av tester i tide og utide nå, det hadde jeg garantert gjort!

Håper alt jeg kan på dine vegne!
 
Heier på deg!
Du er jammen meg standhaftig som ikke brenner av tester i tide og utide nå, det hadde jeg garantert gjort!

Håper alt jeg kan på dine vegne!
Men det er ikke lett altså :P haha jeg prøvde meg på en EL test I stad gikk ikke opp for meg før jeg satt der med testen mellom beina at dette var helt unødvendig haha :P

Mannen prøvde å overtale meg til å vente til mandag pga jobb I helga. Herregud jeg ble fristet til å vente men tror jaggu ikke jeg greier det :P

Tusen Takk for st du håper ❤
 
Men det er ikke lett altså :p haha jeg prøvde meg på en EL test I stad gikk ikke opp for meg før jeg satt der med testen mellom beina at dette var helt unødvendig haha :p

Mannen prøvde å overtale meg til å vente til mandag pga jobb I helga. Herregud jeg ble fristet til å vente men tror jaggu ikke jeg greier det :p

Tusen Takk for st du håper ❤
Hhihi! Du er nå søt da! :D

Nå må mannen din være snill, det er da grenser for hvor lenge du skal klare å vente med å teste! Jeg synes du viser gudommelige krefter dersom du ikke tester før fredag, så helt til MANDAG - Han må være sprø.. :P
 
Hhihi! Du er nå søt da! :D

Nå må mannen din være snill, det er da grenser for hvor lenge du skal klare å vente med å teste! Jeg synes du viser gudommelige krefter dersom du ikke tester før fredag, så helt til MANDAG - Han må være sprø.. :P
Guddommelige krefter den liker jeg :D *forteller det til mannen og han kikker på meg som jeg har klikka*

Nei det blir nå test til fredag. Jeg klarer nok ikke vente lenger enn det :D
 
Guddommelige krefter den liker jeg :D *forteller det til mannen og han kikker på meg som jeg har klikka*

Nei det blir nå test til fredag. Jeg klarer nok ikke vente lenger enn det :D
Syns fredag er lenge nok. Og før det så vil vel TR gi deg et hint om testen blir singel eller dobbel.
 
Back
Topp