Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

At det går an! Jeg synes 9 pp var mange for oss sist, det du går igjennom er jo bare helt uvirkelig og voldsomt... Og at du ikke gir opp er fantastisk sterkt gjort! Er lei meg på dine vegne... :-( Lurt av deg å se fremover samme hva!!! Nå håper vi at det siste er gullegget! :-) Klem
 
Så urettferdig :(
Sender deg en klem ♡
At det går an! Jeg synes 9 pp var mange for oss sist, det du går igjennom er jo bare helt uvirkelig og voldsomt... Og at du ikke gir opp er fantastisk sterkt gjort! Er lei meg på dine vegne... :-( Lurt av deg å se fremover samme hva!!! Nå håper vi at det siste er gullegget! :-) Klem
Sender deg en goood klem❤️❤️
Jeg sier meg enig med Terne. Herregud for en utrolig styrke du og mannen din har. Ikke minst virker det som om det har et veldig godt forhold og tar vare på hverandre. Fortsett med det <3
du har en vanvittig styrke, det må jeg bare si.
Så urettferdig... Virkelig :( Vet ikke hva jeg skal si :( Krysser alt jeg har for egget på frys <3 Og at fredag den 13ene blir din lykkedag fra nå av ! <3 Klemmer <3
Tusen takk for gode ord og klemmer alle sammen ❤❤
 
CD 2

Tr har forløpig vært snill. Ikke så mange vondter enda håper det fortsetter slik.
 
CD 7

Det nærmer seg enda en kontroll med storm skritt. TR har reist sin vei og jeg har tatt siste pille med letrozol.

Har brukt de siste dagene på å hente litt krefter. Jeg kjenner jeg blir mer og mer sliten for hver bom vi møter. Går det ikke noe vurderer jeg en liten pause fra all baby makinga I en periode. Det tar på og jeg skal ærlig innrømme st alle hormonene jeg har prøvd å hytt og pine nå de siste 2 årene gjør meg grønn og kroppen er til tider vanskelig å ha med å gjøre :/

Uff I dag trengte jeg å lufte ut litt.
 
CD 7

Det nærmer seg enda en kontroll med storm skritt. TR har reist sin vei og jeg har tatt siste pille med letrozol.

Har brukt de siste dagene på å hente litt krefter. Jeg kjenner jeg blir mer og mer sliten for hver bom vi møter. Går det ikke noe vurderer jeg en liten pause fra all baby makinga I en periode. Det tar på og jeg skal ærlig innrømme st alle hormonene jeg har prøvd å hytt og pine nå de siste 2 årene gjør meg grønn og kroppen er til tider vanskelig å ha med å gjøre :/

Uff I dag trengte jeg å lufte ut litt.

Skjønner deg så godt i det du sier. Det er utrolig slitsomt å holde på slik. Jeg også er helt utladet og det er etter "bare" et og et halvt år med all slags hormoner (føles det som). Vi tar pause hvis det ikke funker nå. Trenger å få alt litt på avstand. Du er jammen tøff som har holdt ut så lenge! En dag kommer det til å skje deg igjen, og da blir det verdt alt du har vært igjennom:)
 
Føk jeg tror EL hsr vært I dag. Og var selvfølelse treg I rævva med å test da jeg ikke skal ha noe kontroll før til fredag og car jo forbredt på at el ikke ville dukke opp før først I begynnelsen av neste uke..

Det er jo også slt for tidlig for jeg er jo ikke mer enn CD 8.

Tok værfall en EL test og den var ødelagt. Så må jo bare prøve en ny I morgen. Men det er vel kanskje for sent da..

Herregud for noe kaos altså!! Masse EL smerter og alt føles så forvirrende.. *puster dypt*
 
Jeg fikk EL 3-4 dager (cd9-10 tror jeg) før forventa da jeg ble gravid nå sist, var vel første ekte syklus etter MA.

Tenker på den svake streken din og at TR var på kanten til å være sein.
 
Mulighet for å få hastetime i morgen tror du? Er jo kanskje ikke for sent?
Jeg fikk EL 3-4 dager (cd9-10 tror jeg) før forventa da jeg ble gravid nå sist, var vel første ekte syklus etter MA.

Tenker på den svake streken din og at TR var på kanten til å være sein.
Aner ikke. Må nesten bare sende en mail I morgen tidlig å høre. Har hatt de garantert sikre el smertene. Har aldri vært til å ta feil av de. Har kunnet gå ett nøyaktig dpo etter de også uten åt bruke EL tester. Så er 99% sikker på at EL er her og nu uten noen test for å bekrefte det. Men får ta en EL test I morgen tidlig og ta det videre derfra.
 
Føk jeg tror EL hsr vært I dag. Og var selvfølelse treg I rævva med å test da jeg ikke skal ha noe kontroll før til fredag og car jo forbredt på at el ikke ville dukke opp før først I begynnelsen av neste uke..

Det er jo også slt for tidlig for jeg er jo ikke mer enn CD 8.

Tok værfall en EL test og den var ødelagt. Så må jo bare prøve en ny I morgen. Men det er vel kanskje for sent da..

Herregud for noe kaos altså!! Masse EL smerter og alt føles så forvirrende.. *puster dypt*

Hvis det hjelper, så har jeg hatt EL smerter i flere dager før selve eggløsningen:) da mener jeg skikkelig spreng i eggstokken og spesielt på kveldene. Kan jo være at de vokser bare:) Jeg har da tatt letrozol og menopur:)
 
Aner ikke. Må nesten bare sende en mail I morgen tidlig å høre. Har hatt de garantert sikre el smertene. Har aldri vært til å ta feil av de. Har kunnet gå ett nøyaktig dpo etter de også uten åt bruke EL tester. Så er 99% sikker på at EL er her og nu uten noen test for å bekrefte det. Men får ta en EL test I morgen tidlig og ta det videre derfra.

Mail altså? Du har ikke så spisse albuer at du ringer direkte og får snakke med legen din?

Selv om EL er her så kan det jo ta noen dager.. :-/ ah, humper i veien altså!
 
Mail altså? Du har ikke så spisse albuer at du ringer direkte og får snakke med legen din?

Selv om EL er her så kan det jo ta noen dager.. :-/ ah, humper i veien altså!
I Porsgrunn ringe de opp nesten 5 min etter mail. Har allerede snakket med dem og venter bare på svar fra lege. Tlf tid er kun mellom 12 og 14 så ikke lett å få tak I de ved å ringe da den er stengt resten av dagen.
 
Hvis det hjelper, så har jeg hatt EL smerter i flere dager før selve eggløsningen:) da mener jeg skikkelig spreng i eggstokken og spesielt på kveldene. Kan jo være at de vokser bare:) Jeg har da tatt letrozol og menopur:)
Jeg pleier ikke ha det slik. Og dagens test var positiv så her kom EL tidlig denne gangen. Venter på beksjed fra porsgrunn nå.
 
CD 9, ekstreme smerter

Jeg har en ekstremt høy smerte terskel, men fy fader for en dag.

El testen I dag vsr positiv. Smertene har vært ekstreme og kommer takvis. Har brukt ettermiddag fra kl 12 på å ligge I foster stilling på sofaen. Legen ville ha meg inn til kontroll I morgen. Lurer på hva dette kan være. Om det er EL er det noe av det j**** jeg har kjent noensinne
 
CD 10, Kontroll

Er veldig glad for at legen ville ha meg inn til en kontroll for å dobbelt sjekke EL siden testen ble positiv så tidlig. Da har vi også sjansen til å finne ut av disse forferdelige smertene :( Jeg kan ikke huske å ha hatt slike vonde EL smerter før, har måttet ty til ibux 3 ganger og det for meg er ikke normalt. Må ta dette opp med legen I dag. Man blir egentlig litt nervøs når kroppen er så veldig utenom sitt normale på denne måten.

Uannsett så krysser jeg fingerne for at kroppen bare jobber på spreng med gull egget og at det ikke slipper riktig enda! Har ikke flere EL tester så får ikke sjekket det, men skal få kjøpt noen senere.

Tok også en gtest I går for sikkerthets skyld, men den ble negativ så det er heller ikke noen lure spire på gang..

Må bare krysse fingerne nå. Kun 3 timer igjen til kontroll!
 
Back
Topp