Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Tilbake fra kontroll og det er heldigvis ikke noe galt som er grunnen til smertene. Jeg har to folikkeler I venstre eggstokk som er like store og eggløsning finner nok sted på tirsdag muligens, kom legen frem til. Årsaken til positiv el test så tidlig kunne han ikke svare på..

Men de vokser nå som de skal så da er det vel kanskje derfor der gjør litt ekstra vondt nå :) får bare bite det I meg.
 
Last edited:
Tilbake fra kontroll og det er heldigvis ikke noe galt som er grunnen til smertene. Jeg har to folikkeler I venstre eggstokk som er like store og eggløsning finner nok sted på tirsdag muligens, kom legen frem til. Årsaken til positiv el test så tidlig kunne han ikke svare på..

Men de vokser nå som de skal så da er det vel kanskje derfor der gjør litt ekstra vondt nå :) får bare bite det I meg.
BRA!

Da kan du ta deg en gooood helg i finværet!
 
CD 11

Fortsatt veldige smerter og ingenting nytt å meddele. Sex hjelper utrolig nok så mannen slipper ikke unna det før det gir seg.
 
CD 13

Måtte til legevakta I går etter å ha gått siden fredag med smerter som bare ble værre og værre.

De kunne ikke vite hva som var galt. Men var glade for å høre at UL på fredag ikke viste til problemer med livmor eller eggstokken. Etter mye venting og noen sprøyter av ulike slag fikk jeg endelig komme hjem selv om legen ville ha meg videre inn til sykehuset for innleggelse. Jeg strittet litt imot da. Jeg ville ikke bli liggende på sykehuset på 17 Mai. Men jeg lovet å ta kontakt med sykehuset hvis ikke smertene ga deg I løpet av 48 timer. Det gjør fremdeles vondt men er levelig I dag fremfor hva det var natt til I går.

Krysser fingrene for at det gir seg til I morgen kveld.. Hvis ikke må jeg bite I det sure eplet.
 
Uff da, høres ikke noe godt ut. Så kjedelig at du skal ha så fryktelige smerter:(. Masse god bedring❤️
 
CD 15, 2 dpo, Avbrutt forsøk og sykehus innleggelse

I går kveld ente jeg 17 Mai på akutten pga magesmertene og jeg har liggi inne til observasjon frem til for bare et par timer siden. Da fikk jeg endelig komme hjem etter en rekke ulike undersøker og prøver som ikke ga svar på noenting annet enn en mulig infeksjon.

Smertene er brutale og fremdeles konstante så jeg ble sendt hjem med sykemelding og sterke smerte stillende. Og med henvisning til videre undersøkelser på sykehuset fremover.

Fryseforsøket har derfor naturlig nok blitt utsatt til høsten fordi jeg må få tid til å finne ut hva som eventuelt feiler meg og da kanskje også et behandlings løp.

Det er noe dritt.. og det føles som vi bare skal møte motgang nå og den skal ikke bare være psykisk vond, men også fysisk.

Likevel til tross for smertene har jeg også kjent EL sin presentasjon på mandag. Og gyn på sykehuset I går kunne også konstatere at EL nok mest sannsynlig hadde vært på mandag.

En cyste på 19mm ble også funnet på høyre eggstokk, men de var ikke noe bekyrmingsverdig mente gyn og heller ikke opphav til smertene da det er venstre side mine problemer ligger.

Nå blir derfor sommeren fra nå av frem til høsten brukt til utredning og hente inn krefter til nye runder med IVF fra august/september.
 
Motgangen dere skal møte ser jo ikke ut til å ende - men så sterk og modig som du er, er jeg helt sikker på at du klarer dette også. Bruk sommeren godt, senk skuldrene og bli frisk - så er du helt klar for gullegget når høsten kommer. Jeg heier på dere <3
 
Motgangen dere skal møte ser jo ikke ut til å ende - men så sterk og modig som du er, er jeg helt sikker på at du klarer dette også. Bruk sommeren godt, senk skuldrene og bli frisk - så er du helt klar for gullegget når høsten kommer. Jeg heier på dere <3
Ja det var voldsomt også :/ skal definitivt bruke sommeren godt:) tusen takk skal du ha ❤
 
Kjære deg så mye dere skal igjennom! Får virkelig vondt av deg.

Et sted i slutten av dette løpet så kommer en liten herlighet i armene deres.
 
Å kjære deg hva du må gjennom :( håper at de finner ut noe og kan behandle deg raskt :) og at IVF til høsten gir dere nurket dere har så ventet på ❤️ heier på deg snuppa ❤️
 
Får helt vondt av å lese alt du må gjennom :( Huff :( Håper de finner ut av hva som er galt. Så krysser jeg alt jeg har for at dere får mirakel nr 2 <3 Mange som heier på deg! Klem <3
 
Får helt vondt av å lese alt du må gjennom :( Huff :( Håper de finner ut av hva som er galt. Så krysser jeg alt jeg har for at dere får mirakel nr 2 <3 Mange som heier på deg! Klem <3
Å kjære deg hva du må gjennom :( håper at de finner ut noe og kan behandle deg raskt :) og at IVF til høsten gir dere nurket dere har så ventet på ❤️ heier på deg snuppa ❤️
Kjære deg så mye dere skal igjennom! Får virkelig vondt av deg.

Et sted i slutten av dette løpet så kommer en liten herlighet i armene deres.
Tusen takk for alle gode ord jenter ❤ dere er flotte ❤
 
CD 18, 5 dpo

Jeg har fortsatt mye vondt, men det blir heldigvis endelig sakte bedre og jeg har kunnet roe ned de sterke smertestillende betraktelig. Det er godt for jeg liker ikke for mye medisiner av den typen.

Men jeg har begynt å legge merke til en god del kraftige mensmurringer på høyre side I magen, fremfor venstre side der problemet har Sitti ganske lokalt. Men jeg trekker ikke noen konklusjoner ut fra dette...

Ærlig talt går jeg sommeren I mot nå med senkede skulder og ser frem til noen måneder uten hormoner og gi kroppen litt fri.

Jeg kjenner jeg gleder meg til å finne tilbake til en indre kroppslig ro. Det er ikke noe man får mye av etter en lang prøve prosess med alt for mange nedturer.
 
CD 21, 8 dpo

Skjønner ikke hvorfor jeg går på noen symptom jakt nå, men det er vel av gammel vane.

Skriver det opp for det er greit å ha oversikten

Utflod
Trøtt
Kraftige mensmurringer
Ekstremt metalsmak I munn
Litt såre nipler
Litt ekstra følsom
Ekstra tissatrengt
Litt stikk I magen og underlivet dra tid til annen

Så får vi se om dette eventuelt utvikler seg til noe mer. I så fall ville det vært rene mirakelet.
 
CD 23, 10 dpo

Hvorfor er jeg så trøtt og sliten? Jeg har vel egentlig gitt opp håpet om spire. Men kanskje?

Har hatt en forferdelig metall smak I munn siden I går. Masse utflod og jeg tisser som en hest med blæra til en mus:p

Det stikker og drar fra tid til annen, men dette er ikke noe nytt :)

Har bestilt tester, vet ikke om jeg skal teste. Men samtidig om ikke TR dukker opp til mandag er det kanskje greit med tanken på den runden vi hadde vært igjennom.

Forvirrelsen fortsetter :p aiai
 
Metallsmak i munnen er jo er veldig merkelig symptom å få... Og så uheldige som dere har vært til nå, så hadde det virkelig vært på sin plass om det var spire på gang. Det må jo være lov å hår :)

Hvordan går det med smertene da? Er de helt borte nå?
 
CD 23, 10 dpo

Hvorfor er jeg så trøtt og sliten? Jeg har vel egentlig gitt opp håpet om spire. Men kanskje?

Har hatt en forferdelig metall smak I munn siden I går. Masse utflod og jeg tisser som en hest med blæra til en mus:p

Det stikker og drar fra tid til annen, men dette er ikke noe nytt :)

Har bestilt tester, vet ikke om jeg skal teste. Men samtidig om ikke TR dukker opp til mandag er det kanskje greit med tanken på den runden vi hadde vært igjennom.

Forvirrelsen fortsetter :p aiai

Jeg tenkte også på det der med at du kjenner metallsmak i munnen:) Det er jo fryktelig mange som får når de er gravide! Må jo være et bra tegn det da:D
 
CD 24, 11 dpo, TR?

Har begynt å spotte. Det er jo typisk når man har bestilt tester nå greier :p

Men denne gangen så syns jeg det kom noe tidligere enn hva det pleier.

Det tar seg vel kanskje mer opp ila kvelden eller morgendagen. Så kaller ikke dette CD 1 riktig enda.
 
Back
Topp