Tusen takk snuppelure ❤❤God bedring, jenta mi❤ Er så typisk. Håper de finner ut av hva som feiler deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk snuppelure ❤❤God bedring, jenta mi❤ Er så typisk. Håper de finner ut av hva som feiler deg!
Å nei jeg tenker på deg selv om jeg ikke har skrevet så mye håper du kommer etter snart! Lillegutt er blitt 1 måned gammel han nå unner deg all hell og lykke snuppa!CD 22, 7 dpo
Sykehus igjen. Magen hsr gjort et tilbakefall. Så morro at alt liksom skal gå etter planen. Gad damn
Tusen takk kjære deg ❤Å nei jeg tenker på deg selv om jeg ikke har skrevet så mye håper du kommer etter snart! Lillegutt er blitt 1 måned gammel han nå unner deg all hell og lykke snuppa!
Tusen takkTusen takk kjære deg ❤
Gratulerer med lille gutt ❤
15 dpo og ingen tr enda...
CD 3
TR kom søndag morgen og det er jo typisk etter å ha testet negativt på lørdag men men nå er det snart august og tiden er inne for en ny runde med fryseforsøk igjen.
Dette er siste egget vi har på frys og jeg håper virkelig dette skal bli Lykke sjansen vår!
Tusen takk ❤Krysser fingrene for dere!
Tusen takk kjære deg ❤Masse lykke til! Dere fortjener det virkelig nå ❤
Spennende, håper det klaffer nå❤. Gratulerer med bursdag jente om noen dager❤
Tusen takk dere 2 vakre ❤Så spennende at du er i gang igjen Heia heia!
Tusen takk ❤Lykke til ♡