Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 22, 7 dpo

Sykehus igjen. Magen hsr gjort et tilbakefall. Så morro at alt liksom skal gå etter planen. Gad damn :rolleyes::(
Å nei :( jeg tenker på deg selv om jeg ikke har skrevet så mye ❤️ håper du kommer etter snart! Lillegutt er blitt 1 måned gammel han nå :) unner deg all hell og lykke snuppa! ❤️
 
CD 25, 10 dpo

Mage vondt enda. Sykemeldt ut uken. Så er det 2 uker ferie. Håper virkelig dette gir seg denne uken. Jeg har masse UF og det murrer veldig I tilegg til de allerede vondtene. Jeg tror ikke på noe spire nå. Har ikke vært så mye action rundt de rette tidene. TR kommer vel fredag eller lørdag og reiser vel ikke før ferien er over tenker jeg :p hu hsr virkelig tatt seg god tid I drt siste altså :eek: håper ikke det blir slik igjen.
 
CD 3
TR kom søndag morgen og det er jo typisk etter å ha testet negativt på lørdag :p men men nå er det snart august og tiden er inne for en ny runde med fryseforsøk igjen.

Dette er siste egget vi har på frys og jeg håper virkelig dette skal bli Lykke sjansen vår!
 
CD 3
TR kom søndag morgen og det er jo typisk etter å ha testet negativt på lørdag :p men men nå er det snart august og tiden er inne for en ny runde med fryseforsøk igjen.

Dette er siste egget vi har på frys og jeg håper virkelig dette skal bli Lykke sjansen vår!

Krysser fingrene for dere! ❤️
 
CD 10

Nå kan jeg vel si at BV kaller og at jeg er veldig klar for et nytt forsøk forhåpentligvis I neste uke ❤

Vi har ett egg igjen I fryseren og håper selvsagt at dette skal få bli vårt lille mirakel ❤

Har gått inn for å prøve på en sommerbaby men har Ærlig talt blitt litt forvirret over egen kropp som gikk fra mens I 5 dager til 10/11 dager :eek:

Her har fremdeles ikke TR reist, men håper hun forsvinner I løpet av dagen :D

Snart har jeg også skolejente I hus og jeg kan ikke tro hvor fort tiden har gått :O tulla blir 6 år om 2 dager bare ❤
 
Så spennende at du er i gang igjen :D Heia heia!
 
Masse lykke til denne mnd❤️
 
Back
Topp