Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 15

El burde vel være rundt hjørnet nå, men det har vært veldig lite EL slim og bare generelt UF siden TR forsvant så jeg lurer på om dette kan bli en litt lenger syklus enn hva jeg først hadde ønsket. Men tiden kommer til slutt og jeg bare krysser fingerne for mage til jul I år igjen ❤
 
CD 15

El burde vel være rundt hjørnet nå, men det har vært veldig lite EL slim og bare generelt UF siden TR forsvant så jeg lurer på om dette kan bli en litt lenger syklus enn hva jeg først hadde ønsket. Men tiden kommer til slutt og jeg bare krysser fingerne for mage til jul I år igjen ❤

Krysser for mage rundt jul i år ❤❤
 
Håper så mye for deg, dette fortjener du virkelig!! :)
 
CD 16, EL

Wiii da har EL kommet med sine klassiske vondter og sin gode mengde gugge :D❤ Kos ble drt I går og er jeg ekstra snill I dag så kanskje vi kan legge inn noe ekstra aksjer :p hoho
 
CD 18, 2dpo

Da ble det ikke noe innsett riktig enda. Jeg venter fremdeles på noen undersøkelser også må derfor vente til alt dette er gjennomført.

Bhaaa

Men jeg prøver å se det fra den lyse siden og det er at da har jeg mulighet til å gå ned de kg de neste ukene som jeg håpet på å miste I sommer :)
 
Cd 26, 10 dpo

Jeg har klart å tøyle teste trangen så langt, men når venninna mi kom I dag og da at hun venter tvillinger så kjente jeg det stakk litt.. Jeg er super happy på hennes vegne, men likevel satt det et grønt lite monster på skulderen *skammer meg*. Nå vil jeg så gjerne ha en liten en til!

Skal inn til undersøkelse om en ukes tid ang magen, men kan ikke Gjøre det om TR dukker opp.. Trangen I meg vil bare utsette hele greiene og få satt inn et egg og håpet alt går bra!

Uff masse tanker I dag.
 
Huff, du har gått gjennom mye mer enn noen fortjener. Jeg håper virkelig at det klaffer for deg nå ❤ sender deg en stor klem ❤
 
CD 28, 12 dpo

Jeg har skikkelig lyst til å teste nå, men eier ikke en test om dagen så da er det bare å vente noen dager til :) Har ingen symptomer som jeg legger merke til annet et at jeg kanskje må litt hyppigere på toalettet :p ellers niks nada.

Men håpet er der som alltid og jeg kysser fingrene :) TR burde komme mandag eller tirsdag så har det ikke skjedd noe innen da får jeg spandere på meg selv en test til onsdag :)
 
CD 1

Da kom jaggu tante grusom igjen.. jaja godt jeg ikke har hengt meg for mye oppi kroppen denne gangen :) da blir det ikke like tungt :)
 
Back
Topp