Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 21, 2 dpo

Så jeg tenkte jeg skulle ta en PP og notere meg litt symptomer får hver dag igjen. Er vel en stund siden jeg har gjort det nå. Er greit å oppdatere seg selv litt på kroppens egne tegn I denne prosessen.

Så I går 1 dpo var det litt rest EL slim og på kvelden var magen en god del oppblåst og før senge tiden var det masse luft.

I dag 2 dpo har jeg noe helt sinnssyke murringer. Mest på høyre side. Dette kan være resultater av et mulig egg som kanskje ha sluppet på høyre siden.
I dag er det tørt og vi får se hva som skjer videre utover dagen.

Til torsdag skal jeg gå til innkjøp av tester. Både BT og noen apotektester. Så komplettapotek hadde 30 % på en del varer nå. Kanskje de har det på gtester også.

Jeg krysser fingrene og jobber aktivt med strikkepinne I håp om baby til neste sommer.
 
CD 21, 2 dpo

Så jeg tenkte jeg skulle ta en PP og notere meg litt symptomer får hver dag igjen. Er vel en stund siden jeg har gjort det nå. Er greit å oppdatere seg selv litt på kroppens egne tegn I denne prosessen.

Så I går 1 dpo var det litt rest EL slim og på kvelden var magen en god del oppblåst og før senge tiden var det masse luft.

I dag 2 dpo har jeg noe helt sinnssyke murringer. Mest på høyre side. Dette kan være resultater av et mulig egg som kanskje ha sluppet på høyre siden.
I dag er det tørt og vi får se hva som skjer videre utover dagen.

Til torsdag skal jeg gå til innkjøp av tester. Både BT og noen apotektester. Så komplettapotek hadde 30 % på en del varer nå. Kanskje de har det på gtester også.

Jeg krysser fingrene og jobber aktivt med strikkepinne I håp om baby til neste sommer.
Krysser fingrer for deg nå!! :)
 
CD 22, 3 dpo

I dag har det fortsatt meg veldig kraftige murringer på formiddagen. Så har det gått over til å bli en noe mer veldig støl følelse I ettermiddag/kveld. Kjente også at niplene var blitt litt såre da jeg gikk o dusjen I kveld.

Snart skal tester bestilles også ryker vel første testen kanskje onsdag neste uke. Jeg vil prøve å holde litt igjen på testingen. Men vet jeg ikke er flink til dette når de først kommer i hus :p

Håper på flere og bedre symptomer utover og at testen blir positiv I midten av neste uke<3
 
Jeg er stadig innom dagboken din og følger deg, selv om jeg ikke legger igjen mange spor. Krysser fingrene for positivt resultat i midten av neste uke <3
 
Jeg er stadig innom dagboken din og følger deg, selv om jeg ikke legger igjen mange spor. Krysser fingrene for positivt resultat i midten av neste uke <3
Åå så koselig å høre fra deg igjen :D ❤ Håper alt står bra til?:)

Tusen takk for at du krysser og for fine ord ❤ Ja håper på positive resultater til uken altså :)
 
CD 24, 4 dpo

Har hatt skikkelig støl følelse I livmor siden jeg våknet I dag. Vet ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare den følelsen enn støl. Det er umulig å ikke legge merke til og jeg legger ekstra merke til det når jeg er oppe å går på jobb.

Dette er spennende nå syns jeg. For det er et litt nytt symptom fra tidligere :p og jeg har vel opplevd litt forskjellig nå :)

Så er det jo I skrivende stund mange timer igjen av denne dagen og vi får se hvordan det går videre :) Skal innrømme jeg er spent på om brystene har noen "forverring" siden I går :p hoho

To be continued!
 
CD 24, 4 dpo

Har hatt skikkelig støl følelse I livmor siden jeg våknet I dag. Vet ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare den følelsen enn støl. Det er umulig å ikke legge merke til og jeg legger ekstra merke til det når jeg er oppe å går på jobb.

Dette er spennende nå syns jeg. For det er et litt nytt symptom fra tidligere :p og jeg har vel opplevd litt forskjellig nå :)

Så er det jo I skrivende stund mange timer igjen av denne dagen og vi får se hvordan det går videre :) Skal innrømme jeg er spent på om brystene har noen "forverring" siden I går :p hoho

To be continued!

Ohhh... Spennende... Hvordan går det med de "jentene" da... Er de blitt tunge og ømme enda? :D
 
CD 24, 4 dpo

Har hatt skikkelig støl følelse I livmor siden jeg våknet I dag. Vet ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare den følelsen enn støl. Det er umulig å ikke legge merke til og jeg legger ekstra merke til det når jeg er oppe å går på jobb.

Dette er spennende nå syns jeg. For det er et litt nytt symptom fra tidligere :p og jeg har vel opplevd litt forskjellig nå :)

Så er det jo I skrivende stund mange timer igjen av denne dagen og vi får se hvordan det går videre :) Skal innrømme jeg er spent på om brystene har noen "forverring" siden I går :p hoho

To be continued!
Hvordan kjennes kroppen ut i dag da?
 
CD 25, 5 dpo

Når man liksom kommer over 6 dpo så føles det som man har kommet et stykke ut I dpo dagene selv om det fremdeles er noen dager igjen til ikm :p Så hende I været for at jeg runder 6 dpo I morgen :p

Uansett I dag 5 dpo er forsatt stølhets følelsen tilstede nederst I magen. Det har Vært et par ganger med veldig mensmurringer som har gitt en liten TR redsel. Men det er jo så mye utflod at TR ikke er I nærheten av å komme enda (bruker å Være helt knust tørt dagen I forveien av TR). I dag kjenner jeg også at jeg er litt ekstra trøtt, men det kan komme av helt andre ting også :)

Fremdeles er det alt for tidlig å kunne synse noe mer ut av disse "symptomene", men det er likevel lov å håpe og be om at de bare skal bli flere og sterkere jo nærmer IKM jeg kommer.
 
Ohhh... Spennende... Hvordan går det med de "jentene" da... Er de blitt tunge og ømme enda? :D
Ja det er spennende når kroppen liksom ikke bare er helt "slapp" haha :p

Hoho "jentene" har ømme "neser", men ikke noe særlig tunge eller ømme enda :p:D fortsatt tidlig så alt er mulig :D
 
Åå så koselig å høre fra deg igjen :D ❤ Håper alt står bra til?:)

Tusen takk for at du krysser og for fine ord ❤ Ja håper på positive resultater til uken altså :)
Her står alt bra til! Har termin i januar, så er straks 24 uker på vei.
Håper sånn på at det er din tur nå! Følger spent med deg, og er innom titt og ofte.. <3
 
Jeg er innom å sjekker flere ganger i mnd hvordan det går med deg! ❤ har fulgt deg i 1 og et halvt år nå, og blir nok å følge med til ditt nye nurk kommer til verden. Du fortjener tvillinger eller trillinger etter denne innsatsen ❤
 
Her står alt bra til! Har termin i januar, så er straks 24 uker på vei.
Håper sånn på at det er din tur nå! Følger spent med deg, og er innom titt og ofte.. <3
Åå da nærmer det seg :D Lykke til I siste innspurten ❤

Tusen takk for at du håper med meg ❤ Vil gjerne ha en liten en nå ❤ Kjempe koselig at du følger med ❤
 
Jeg er innom å sjekker flere ganger i mnd hvordan det går med deg! ❤ har fulgt deg i 1 og et halvt år nå, og blir nok å følge med til ditt nye nurk kommer til verden. Du fortjener tvillinger eller trillinger etter denne innsatsen ❤
Ååå Blomsten :D❤ Så koselig :) Jeg hadde ikke sagt nei til tvillinger eller trillinger nå altså :) ❤ Håper det skjer noe snart :)
 
CD 26, 6 dpo

DA er den pokkers kolskopien over og de fant ingenting galt. Heller ikke noe som kan forklare spontan aborter osv. Så nå kan virkelig ikke noe mer stå I veien for at vi skal bli gravide. I tilegg har jeg kuttet ut mat med gluten som hos mange kan forhindre spontan aborter om man har mild gluten intoleranse eller gluten allergi. Jeg har ikke fått påvist noe slik enda, men bare for sikkerhets skyld :) har værtfall ikke noe å tape på det :D

Så om ikke spire sitter nå kan vi ENDLIG få til et siste fryse forsøk av gullegget som ligger I Porsgrunn :)

Krysser fingrene for beste utfall uansett om det skulle bli nå eller I oktober ❤
 
Åå da nærmer det seg :D Lykke til I siste innspurten ❤

Tusen takk for at du håper med meg ❤ Vil gjerne ha en liten en nå ❤ Kjempe koselig at du følger med ❤
Tusen takk for det - Tenker på deg de dagene jeg er langt nede og synes ting er tungt og vanskelig, du er så tøff, og det hjelper meg virkelig å sette tilværelsen litt i perspektiv. Sender deg masse, masse babystøv!
 
Tusen takk for det - Tenker på deg de dagene jeg er langt nede og synes ting er tungt og vanskelig, du er så tøff, og det hjelper meg virkelig å sette tilværelsen litt i perspektiv. Sender deg masse, masse babystøv!
Aaw det betyr så mye å høre ❤ Håper du har flest oppturer ❤ Livet er ikke alltid en dans på roser og det er lov å syns det er tøft uansett hva det skulle Være ❤
 
Back
Topp