Tusen takk vakre deg ❤Håper det klaffer for dere nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk vakre deg ❤Håper det klaffer for dere nå
Krysser fingrer for deg nå!!CD 21, 2 dpo
Så jeg tenkte jeg skulle ta en PP og notere meg litt symptomer får hver dag igjen. Er vel en stund siden jeg har gjort det nå. Er greit å oppdatere seg selv litt på kroppens egne tegn I denne prosessen.
Så I går 1 dpo var det litt rest EL slim og på kvelden var magen en god del oppblåst og før senge tiden var det masse luft.
I dag 2 dpo har jeg noe helt sinnssyke murringer. Mest på høyre side. Dette kan være resultater av et mulig egg som kanskje ha sluppet på høyre siden.
I dag er det tørt og vi får se hva som skjer videre utover dagen.
Til torsdag skal jeg gå til innkjøp av tester. Både BT og noen apotektester. Så komplettapotek hadde 30 % på en del varer nå. Kanskje de har det på gtester også.
Jeg krysser fingrene og jobber aktivt med strikkepinne I håp om baby til neste sommer.
Så hyggelig å se at du krysser Tusen takk kjære deg ❤ Håpet alt står bra tilKrysser fingrer for deg nå!!
Åå så koselig å høre fra deg igjen ❤ Håper alt står bra til?Jeg er stadig innom dagboken din og følger deg, selv om jeg ikke legger igjen mange spor. Krysser fingrene for positivt resultat i midten av neste uke <3
CD 24, 4 dpo
Har hatt skikkelig støl følelse I livmor siden jeg våknet I dag. Vet ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare den følelsen enn støl. Det er umulig å ikke legge merke til og jeg legger ekstra merke til det når jeg er oppe å går på jobb.
Dette er spennende nå syns jeg. For det er et litt nytt symptom fra tidligere og jeg har vel opplevd litt forskjellig nå
Så er det jo I skrivende stund mange timer igjen av denne dagen og vi får se hvordan det går videre Skal innrømme jeg er spent på om brystene har noen "forverring" siden I går hoho
To be continued!
Hvordan kjennes kroppen ut i dag da?CD 24, 4 dpo
Har hatt skikkelig støl følelse I livmor siden jeg våknet I dag. Vet ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare den følelsen enn støl. Det er umulig å ikke legge merke til og jeg legger ekstra merke til det når jeg er oppe å går på jobb.
Dette er spennende nå syns jeg. For det er et litt nytt symptom fra tidligere og jeg har vel opplevd litt forskjellig nå
Så er det jo I skrivende stund mange timer igjen av denne dagen og vi får se hvordan det går videre Skal innrømme jeg er spent på om brystene har noen "forverring" siden I går hoho
To be continued!
Veldig likt som I går en del murringer, trøtt og masse slimHvordan kjennes kroppen ut i dag da?
Ja det er spennende når kroppen liksom ikke bare er helt "slapp" hahaOhhh... Spennende... Hvordan går det med de "jentene" da... Er de blitt tunge og ømme enda?
Her står alt bra til! Har termin i januar, så er straks 24 uker på vei.Åå så koselig å høre fra deg igjen ❤ Håper alt står bra til?
Tusen takk for at du krysser og for fine ord ❤ Ja håper på positive resultater til uken altså
Åå da nærmer det seg Lykke til I siste innspurten ❤Her står alt bra til! Har termin i januar, så er straks 24 uker på vei.
Håper sånn på at det er din tur nå! Følger spent med deg, og er innom titt og ofte.. <3
Ååå Blomsten ❤ Så koselig Jeg hadde ikke sagt nei til tvillinger eller trillinger nå altså ❤ Håper det skjer noe snartJeg er innom å sjekker flere ganger i mnd hvordan det går med deg! ❤ har fulgt deg i 1 og et halvt år nå, og blir nok å følge med til ditt nye nurk kommer til verden. Du fortjener tvillinger eller trillinger etter denne innsatsen ❤
Tusen takk for det - Tenker på deg de dagene jeg er langt nede og synes ting er tungt og vanskelig, du er så tøff, og det hjelper meg virkelig å sette tilværelsen litt i perspektiv. Sender deg masse, masse babystøv!Åå da nærmer det seg Lykke til I siste innspurten ❤
Tusen takk for at du håper med meg ❤ Vil gjerne ha en liten en nå ❤ Kjempe koselig at du følger med ❤
Aaw det betyr så mye å høre ❤ Håper du har flest oppturer ❤ Livet er ikke alltid en dans på roser og det er lov å syns det er tøft uansett hva det skulle Være ❤Tusen takk for det - Tenker på deg de dagene jeg er langt nede og synes ting er tungt og vanskelig, du er så tøff, og det hjelper meg virkelig å sette tilværelsen litt i perspektiv. Sender deg masse, masse babystøv!