Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 28, 8 dpo

Plutselig 8 dpo. Jeg har ikke testet enda og har heller ikke bestilt tester :p men jeg tror jeg skal klare å vente til IKM før jeg begynner å vurdere å teste :)

Kroppen er veldig rar uansett. Kan være jeg legger ekstra merke til det I dpo dagene nå som jeg går mye å tenker på det. Eller det kan også rett å slett være en grunn til det. Tiden vil vise

Har hatt litt murringer og brystvortene er ikke lenger ømme. Men brystene generelt føles annerledes. Ikke ømme eller tunge, men rare. Har ikke noe ord for det :)
Så I dag siden jeg stod opp har jeg plutselig kjent at jeg får skikkelig hjertebank følelse I brystet flere ganger :eek: Det er også noe som er nytt :p I tillegg er det til tider veldig murringer :)

Ellers ikke veldig mye mer spennende enda :)
 
Tenker du å vente med å teste til ikm? Jeg hadde flere tester så jeg har ikke klart å vente :)
Ja det blir å vente å se det andre :) Har vokst på med en testetålmodighet det siste året :p Ikke har jeg noen test I hus heller så fristelsen blir lettere å motstå selv om jeg innimellom tenker at det hadde Vært artig å bare prøvd :p
 
CD 29, 9 dpo

Bryst ene begynner å bli ømme.. Ikke veldig men nå kan jeg faktisk kjenne en betydelig forandring I dem. Jeg er ekstremt rar I nedre del av magen og både hode og Mage følelsen sier glatt nei til et glass vin..

Er spent på se kommende dagene.
 
Jeg er så spent på dine vegne, har en skikkelig god magefølelse denne gangen <3
Håper dagen blir strålende, og symptomene mange!
 
CD 29, 9 dpo

Bryst ene begynner å bli ømme.. Ikke veldig men nå kan jeg faktisk kjenne en betydelig forandring I dem. Jeg er ekstremt rar I nedre del av magen og både hode og Mage følelsen sier glatt nei til et glass vin..

Er spent på se kommende dagene.

Ønsker deg så mye lykke til. Når er IKM? For er litt spendt på, hvor lenge du klarer å utsette testinga... :p
 
Jeg er så spent på dine vegne, har en skikkelig god magefølelse denne gangen <3
Håper dagen blir strålende, og symptomene mange!
Håper mange følelsen din for meg stemmer :D jeg vil si jeg har en god mage følelse selv, men den Mage følelsen min har ikke alltid vært til å stole på :p så vi får se :D dagene går heldigvis fort så torsdag burde plutselig komme :D
Krysser fingrene for at det er din tur nå!! ❤
Tusen takk for at du krysser ❤
 
CD 30, 10 dpo

Den rare følelsen I bryst er fortsatt til stede fra tid til annen. Jeg ville gjerne ha et glass vin I går kveld også men det er akkurat som om mage følelsen I dag er veldig takknemlig for at jeg stod over. Kan være hodet som tuller med meg også :p ønske tenkingen kan få til de rarest ting :D

Brystene jeg kjenner de så søtt er ømme på sidene. Men ikke mye. Er jo spent på om dette er noe som blir verre utover uka :) Jeg tisser ofte og prøver å huske om jeg har drukket mer enn vanlig. Men tror ikke det.

Jeg har ikke en eneste test I hus og skal gjøre mitt beste med å vente til så lenge som mulig, altså til over IKM værtfall :p
 
Hoho IKM er på torsdag og jeg skal unngå butikker og apotek så godt jeg kan til etter det :p haha

Haha... Lykke til. Det klarer ikke jeg - i hvert fall ikke etter jeg fikk vite om billigetester.no. Det er aaaaalt for lett å få tester rett på døren. :hilarious:
 
Haha... Lykke til. Det klarer ikke jeg - i hvert fall ikke etter jeg fikk vite om billigetester.no. Det er aaaaalt for lett å få tester rett på døren. :hilarious:
Hehe der har jeg heldigvis fordelen av å syntes at det er så ekstremt kjedelig å bestille tester på nett :p ikke noe problem å unngå :D
 
CD 30, 10 dpo

Den rare følelsen I bryst er fortsatt til stede fra tid til annen. Jeg ville gjerne ha et glass vin I går kveld også men det er akkurat som om mage følelsen I dag er veldig takknemlig for at jeg stod over. Kan være hodet som tuller med meg også :p ønske tenkingen kan få til de rarest ting :D

Brystene jeg kjenner de så søtt er ømme på sidene. Men ikke mye. Er jo spent på om dette er noe som blir verre utover uka :) Jeg tisser ofte og prøver å huske om jeg har drukket mer enn vanlig. Men tror ikke det.

Jeg har ikke en eneste test I hus og skal gjøre mitt beste med å vente til så lenge som mulig, altså til over IKM værtfall :p
Spennende altså! Jeg fikk jo også en sånn fornemmelse denne gangen. Så sterk at jeg takka nei til svigermors vin ;) Og nå har jeg svaaaakt positive tester 12 dpo. Ikke sikkert de er reelle, men det er jo "fare" for det :p Jeg har tro på deg fordi jeg bestemt mener at slike fornemmelser/magefølelse stort sett har noe for seg.
 
Spennende altså! Jeg fikk jo også en sånn fornemmelse denne gangen. Så sterk at jeg takka nei til svigermors vin ;) Og nå har jeg svaaaakt positive tester 12 dpo. Ikke sikkert de er reelle, men det er jo "fare" for det :p Jeg har tro på deg fordi jeg bestemt mener at slike fornemmelser/magefølelse stort sett har noe for seg.
Ja det gjør det så absolutt spennende :D håper jeg kan oppleve like mye spenning som deg mot slutten av denne uka :D
 
krysse det som krysses kan og kjenner langt ned i magen at jeg håper dere har lykkes nå!
 
Back
Topp