Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Jeg ble så spent nå på dine vegne, og likedan skuffet over den teite testen. Men som trallemamma sier, sikker på at den er helt blank? Jeg synes jeg kan se antydning til noe jeg altså!
Jeg fikk ikke tydelig strek på disse testene innenfor tidsfristen før på IKM. Kunne dog skimte svak strek fra 11/12 dpo etter at testen var helt tørr..
 
Høres så lovende ut dette her, er virkelig blodig urettferdig dersom det bare er stygge tanta som slår i døra før hun kommer. Ser ikke noe tydelig på testen, men jeg har ikke nistirt på den heller. Håper du får en finfin strek på morgenurin!
 
CD 1

Ja tanta kom I går kveld, men teller cd 1 fra I dag.. Får se det fra den lyse siden at om du uker er jeg mest sannsynlig ruger på en fryse spire ❤
 
Høres så lovende ut dette her, er virkelig blodig urettferdig dersom det bare er stygge tanta som slår i døra før hun kommer. Ser ikke noe tydelig på testen, men jeg har ikke nistirt på den heller. Håper du får en finfin strek på morgenurin!
Det ble ingen test I dag pga tanta :/
 
Jeg ble så spent nå på dine vegne, og likedan skuffet over den teite testen. Men som trallemamma sier, sikker på at den er helt blank? Jeg synes jeg kan se antydning til noe jeg altså!
Jeg fikk ikke tydelig strek på disse testene innenfor tidsfristen før på IKM. Kunne dog skimte svak strek fra 11/12 dpo etter at testen var helt tørr..
Nei dette var nok bare en stygg skygge som kom frem på bildet :( Tanta dukket så smått opp bare noen timer etterpå... Så da er det på igjen
 
Hei kjære deg hope...! ♡ Har heiet så på deg fra sidelinjen... Er det virkelig ikke noe på den testen?? Synes jo jeg skimter noe... Men dette kan du. Så hvis du sier den er hvit, er den det. Og det er vi alle lei oss for!!! Vi har håpet så for deg så lenge nå... Ta tiden du trenger til å bearbeide, så gunner du på med pågangsmot til siste frys. Hvis det ikke er noe likevel da, til tross for denne testen! Sender deg uansett mange klemmer... :smiley-angelic003
Tusen takk for de gode klemmene kjære deg ❤ Dette var en blank test ja. Men nå blir det frys igjen etter ca 1/2 års venting :) Det ser jeg værtfall frem til :) Krysser fingrene for fryse spire ❤
 
Sender deg en stor klem❤️
 
Drittkjipt med så "tydelige" symptomer :( Hvorfar har dere ventet så lenge på frys? :) jeg har sikkert lest det, men har fulgt dagboken din en stund så husker ikke helt..
 
Drittkjipt med så "tydelige" symptomer :( Hvorfar har dere ventet så lenge på frys? :) jeg har sikkert lest det, men har fulgt dagboken din en stund så husker ikke helt..
Ja er litt kjedelig kunne ikke kroppen bare latt være å gi noen symptomer om man ikke var gravid liksom? :confused:

Vi måtte vente så lenge fordi jeg har hatt en mage infeksjon I hele sommer som dem ikke har funnet ut av. Men nå ser det ut som det er over så da kan vi trygt prøve igjen :)
 
Ja er litt kjedelig kunne ikke kroppen bare latt være å gi noen symptomer om man ikke var gravid liksom? :confused:

Vi måtte vente så lenge fordi jeg har hatt en mage infeksjon I hele sommer som dem ikke har funnet ut av. Men nå ser det ut som det er over så da kan vi trygt prøve igjen :)

Enig!

Lykke til med fryseforsøket i allefall :D håper det blir baby <3
 
Back
Topp