Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Sender deg en god bedringsklem❤️
Er så urettferdig alt du må igjennom..
Sender deg en stor klem! ❤ Håper ikke de må ta eggstokken din ❤❤
Uff a meg, at livet skal være så vanvittig urettferdig :( Klem til deg. Håper dette kan være en forklaring på hvorfor det ikke har blitt baby og samtidig hjelpe deg på veien videre. Masse lykke til med operasjon ❤️
Tusen takk for gode klemmer og ord alle sammen ❤
 
Da har jeg fått konstatert kreft på eggstokken. Jeg vet ikke enda l den er god artet eller ondartet og venter nå på en MR som kan få kanskje gi et klarere svar.

Høyre eggstokk og eggleder ryker. Men det er heldigvis ikke spredning. Så alt jeg kan Gjøre nå er å vente på en hurtig operasjon og krysser fingrene for at det heller ikke skal være nødvendig å ta venstre siden også.

Prosjekt baby er nå derfor satt på frys på ubestemt tid.
 
Da har jeg fått konstatert kreft på eggstokken. Jeg vet ikke enda l den er god artet eller ondartet og venter nå på en MR som kan få kanskje gi et klarere svar.

Høyre eggstokk og eggleder ryker. Men det er heldigvis ikke spredning. Så alt jeg kan Gjøre nå er å vente på en hurtig operasjon og krysser fingrene for at det heller ikke skal være nødvendig å ta venstre siden også.

Prosjekt baby er nå derfor satt på frys på ubestemt tid.
Ånei :-( Vet ikke hva jeg skal si.. Sender deg masse gode tanker og en klem <3
 
Så trist å lese! Sender over en god klem ❤️ Masse lykke til og god bedring. Får håpe at du har fått din dose nå og at ting snart snur!!
 
Hei kjære hope90:) jeg har lest gjennom dagboken din og må virkelig si hvor tøff du er<3 huff det var utrolig leit å høre at du må gjennom så mye,så urettferdig Håper inderlig det går bra med deg og sender deg en god klem<3
 
Å nei så urettferdig!!!!
Likevel bra de fant det ut nå før spredning så håper de får has på jækelskapen før den skaper mer ugagn og at dere kan få oppfylt deres drømmer om ikke for lang tid. Klem klem
 
Krysser fingrene for deg! ❤️
Det var leit å lese. Du har virkelig vært igjennom mye! Nå må nok være nok. Håper du får gode nyheter. For en sterk dame du er. ❤️
 
Nei men kjære deg hope!! Stadig innom her for å følge deg, men hva er dette jeg leser!!??!! :-( Noe så skummelt for deg da! Virkelig godt det ikke er spredning!! Og så tenkte jeg også på en vond-god måte; så bra du ikke er gravid nå da (det trodde jeg aldri jeg skulle si)! Da er det en mening med alt. Nå håper jeg du blir kvitt kreften raskt, og at du så kan få ordentlig hjelp med å oppfylle drømmen din etterpå... ❤ Stor klem.
 
Så utrolig trist lesing vennen :( dette bar abbsolutt ikke fortjent!! Har du blitt operert?! Hvordan har det gått? Og har du fått svar på prøvene om den er god eller ond artet? Sender så mye varme tanker og kjærlighet som jeg kan!! Håper du har noen som kan gi deg en god klem og passe godt på deg i disse dager ❤️❤️❤️
 
Huff... Dette var leit å lese da. Så urettferdig livet kan være. Sender deg en god klem og de beste tankene mine. Håper du holder deg ved godt mot. :Heartred:Heartred
 
Neimen, herregud, hva er det jeg leser?? Skal det aldri ta slutt med uflaksen for dere? :( :( Sender deg tusenvis av gode tanker og klemmer!! Du er beintøff ❤
 
Nå fikk jeg skikkelig tårer i øynene her og en klump i magen! Det var jo ikke dette som skulle skje :( Men heldigvis så har dem hvertfall funnet det ut nå og at det som trengs blir gjort med det, så det ikke blir verre. Sender deg mange store klemmer og håper du blir frisk fort❤❤
 
Ånei :( Så ufattelig trist.. God klem til deg, håper det ordner seg og at den er godartet ❤️
 
Så utrolig tungt å lese! Håper at dette mot formodning kan føre noe godt med seg, at feks derre er grunnen til at dere ikke har klart å blitt gravide og at nå ordner alt seg. Sender deg en stor klem ❤ ❤
 
Huff, det var triste nyheter.. Krysser fingrene for at alt går greit og at de får bort alt! Sender deg en klem ❤️
 
Ååh, dette var virkelig urettferdig! Alt har jo gått i mot dere :( Håper operasjonen blir vellykket ❤
 
Back
Topp