Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 8
TR har fremdeles ikke reist sin vei.. men det virker ut som hun har begynt å pakke tingene sine.
I dag har jeg tatt siste pille med letrozol og nå venter jeg bare på svar fra Porsgrunn.
Ja veldig nå har hun endelig reist sin vei heldigvisBleh... Det var da voldsomt lenge hun tante skulle holde på hos deg denne gang? Du får kaste hende ut.
Hei ❤ deg går litt sånn opp og ned men jeg prøver å fokusere på mye annet også og drt bruker å hjelpe endelHvordan går det med deg?
CD 14, funn av kul I magen
Var på UL I dag for å sjekke hvordan jeg lå an til EL og d avle der funnet en stor kul på 5x6cm som ikke var eggpose.
Legen var ganske sikker på st dette ikke var en svulst, men heller en abscess også kalt verkebyll. Men dette kunne han heller ikke garantere d ahan akdri hadde sett eller hørt om en slik som har oppstått inne i eggstokken føe. Det blir ikke noe innsett denne uken og jeg skal tilbake igjen nede tirsdag for å følge opp denne kulen.
Nå krysser jeg bare fingrene for gode resultater kommende tirsdag og hvis den kulen fremdeles er der så håper jeg på en kikhulsoperasjon raskt for å få sen fjernet og eventuelt finne ut v hva det kan være...
Denne reisen blir bare lenger og lenger..
Ja det har Vært uvirkelig mye greier nå jeg blir helt matt. Det skulle jo ikke Vært mulig.Så mye dere må gå gjennom håper kulen er helt uskyldig og at det da blir innsett neste måned. Jeg skal også ha innsett (forhåpentligvis) i november, så kanskje vi havner i samme termingruppe?
Tusen takk skal du ha ❤Huff altså. De ting du må igjennom. Det er jo ikke rettferdig, at det skal være så mange ting, som forhindrer den ene ting, man virkelig ønsker seg.
Lykke til på tirsdag - håper virkelig det beste for deg.
Ja det har Vært uvirkelig mye greier nå jeg blir helt matt. Det skulle jo ikke Vært mulig.
Det blir nok ikke noe før I november og magefølelse min stemmer. Skulle gjerne vært I samme termin gruppe som deg ❤
Uansett om det blir november eller desember, spire skal det bli til slutt! ❤
❤❤❤❤Så urettferdig, vennen Denne veien har bare blitt lengre og lengre, nå må det da snart snu og gå deres vei♡ Tenker masse på deg
CD 17
Jeg har blitt innlagt på sykehus I påvente av operasjon. Mye tyder nå på at høyre eggstokk er I ferd med å "dø".