Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 5

Dette blir nok et laaang besøk av tanta :( Blææ.

Uansett så begynte jeg på letrozol igjen på CD 3 og når venter jeg bare på svar fra Porsgrunn ang time til undersøkelse før frys :)
 
CD 8

TR har fremdeles ikke reist sin vei.. men det virker ut som hun har begynt å pakke tingene sine.

I dag har jeg tatt siste pille med letrozol og nå venter jeg bare på svar fra Porsgrunn.
 
CD 8

TR har fremdeles ikke reist sin vei.. men det virker ut som hun har begynt å pakke tingene sine.

I dag har jeg tatt siste pille med letrozol og nå venter jeg bare på svar fra Porsgrunn.

Bleh... Det var da voldsomt lenge hun tante skulle holde på hos deg denne gang? Du får kaste hende ut. :D
 
CD 14, funn av kul I magen

Var på UL I dag for å sjekke hvordan jeg lå an til EL og da ble det funnet en stor kul på 5x6cm som ikke var eggpose.

Legen var ganske sikker på st dette ikke var en svulst, men heller en abscess også kalt verkebyll. Men dette kunne han heller ikke garantere da han aldri hadde sett eller hørt om en slik som har oppstått inne i eggstokken før. Det blir ikke noe innsett denne uken og jeg skal tilbake igjen neste tirsdag for å følge opp denne kulen.

Nå krysser jeg bare fingrene for gode resultater kommende tirsdag og hvis den kulen fremdeles er der så håper jeg på en kikhulsoperasjon raskt for å få den fjernet og eventuelt finne ut av hva det kan være...

Denne reisen blir bare lenger og lenger..
 
Last edited:
Så mye dere må gå gjennom :( håper kulen er helt uskyldig og at det da blir innsett neste måned. Jeg skal også ha innsett (forhåpentligvis) i november, så kanskje vi havner i samme termingruppe? :D
 
CD 14, funn av kul I magen

Var på UL I dag for å sjekke hvordan jeg lå an til EL og d avle der funnet en stor kul på 5x6cm som ikke var eggpose.

Legen var ganske sikker på st dette ikke var en svulst, men heller en abscess også kalt verkebyll. Men dette kunne han heller ikke garantere d ahan akdri hadde sett eller hørt om en slik som har oppstått inne i eggstokken føe. Det blir ikke noe innsett denne uken og jeg skal tilbake igjen nede tirsdag for å følge opp denne kulen.

Nå krysser jeg bare fingrene for gode resultater kommende tirsdag og hvis den kulen fremdeles er der så håper jeg på en kikhulsoperasjon raskt for å få sen fjernet og eventuelt finne ut v hva det kan være...

Denne reisen blir bare lenger og lenger..

Huff altså. De ting du må igjennom. Det er jo ikke rettferdig, at det skal være så mange ting, som forhindrer den ene ting, man virkelig ønsker seg. :(

Lykke til på tirsdag - håper virkelig det beste for deg. :Heartred
 
Så mye dere må gå gjennom :( håper kulen er helt uskyldig og at det da blir innsett neste måned. Jeg skal også ha innsett (forhåpentligvis) i november, så kanskje vi havner i samme termingruppe? :D
Ja det har Vært uvirkelig mye greier nå :eek: jeg blir helt matt. Det skulle jo ikke Vært mulig.

Det blir nok ikke noe før I november og magefølelse min stemmer. Skulle gjerne vært I samme termin gruppe som deg ❤
 
Huff altså. De ting du må igjennom. Det er jo ikke rettferdig, at det skal være så mange ting, som forhindrer den ene ting, man virkelig ønsker seg. :(

Lykke til på tirsdag - håper virkelig det beste for deg. :Heartred
Tusen takk skal du ha ❤
 
CD 15

I går kveld ble jeg liggende å lese meg opp om dette med abscess I eggstokken. Ofte oppstår I en stund etter en bekkeninfeksjon. Og jeg slet med kraftige ryggsmerter I bekkenområdet for bare et drøyt år siden også kom den Mage tarminfeksjonen nå. Og da kan en verkebyll også kalt abscess oppstå I eggstokk området. Den fyller seg med bakterier, virus, hvite blodlegemer og masse puss. Og pm den igjen får være lenge kan den vokse I str og bli smertefull.

Og om det var en bekkeninfeksjon jeg hadde i fjor høst/vinter så kan det ha opp stått arrvev egglederne som igjen kan forhindre passasje for egg. Og dermed har det blitt vanskelig å bli gravid naturlig det siste året.

I tilegg kan drt jo ha kose seg noen bakterier der etter dét igjen som har forhindret fryse egg å feste seg fordi kroppen har hatt nok med å få bukt med andre plager og derfor ikke "orket" å gå gravid på toppen av det.

Dette er jo så klart spekulasjoner fra min side etter å ha lest opp og ned diverse forsknings og lege artikler om dette. Det finnes ikke mye om abscess I eggstokken heller. Så jeg får bare lufte disse tankene for legen til tirsdag. Og jeg lurer rett å slett på om jeg skal be om å få tatt alle hormpnprøver osv på nytt.

Nei dette ble rotete, men godt er det å lufte tankene litt.


Jeg har jo gått med små plagsomme smerter nå I 4 uker. Men først tenkte jeg dét kunne være spire. Så da så jeg ikke på det som smerter, men heller symptomer. Så kom TR og da tenkte jeg det var normale TR smerter og ikke mer. Og nå er jeg jo I EL perioden og da tenkte jeg at kanskje det var dette drt kunne være. EL smerter I og med at det sitter I dette området. MEN nå vet jeg jo hva det er og jeg kjenner det hele tiden. Og den er konstant på høyre side. Det gjør ikke veldig vondt, men jeg kjenner det hele tiden og det er bare plagsomt..
 
Så urettferdig, vennen:( Denne veien har bare blitt lengre og lengre, nå må det da snart snu og gå deres vei♡ Tenker masse på deg
 
Ja det har Vært uvirkelig mye greier nå :eek: jeg blir helt matt. Det skulle jo ikke Vært mulig.

Det blir nok ikke noe før I november og magefølelse min stemmer. Skulle gjerne vært I samme termin gruppe som deg ❤

Uansett om det blir november eller desember, spire skal det bli til slutt! ❤
 
CD 17

Jeg har blitt innlagt på sykehus I påvente av operasjon. Mye tyder nå på at høyre eggstokk er I ferd med å "dø".
 
CD 17

Jeg har blitt innlagt på sykehus I påvente av operasjon. Mye tyder nå på at høyre eggstokk er I ferd med å "dø".

Uff a meg, at livet skal være så vanvittig urettferdig :( Klem til deg. Håper dette kan være en forklaring på hvorfor det ikke har blitt baby og samtidig hjelpe deg på veien videre. Masse lykke til med operasjon ❤️
 
Sender deg en god bedringsklem❤️
Er så urettferdig alt du må igjennom..
 
Back
Topp