Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Ånei :-( Vet ikke hva jeg skal si.. Sender deg masse gode tanker og en klem <3
Nei og nei! Dette var vondt å lese ❤️ :(
Så trist å lese! Sender over en god klem ❤️ Masse lykke til og god bedring. Får håpe at du har fått din dose nå og at ting snart snur!!
Hei kjære hope90:) jeg har lest gjennom dagboken din og må virkelig si hvor tøff du er<3 huff det var utrolig leit å høre at du må gjennom så mye,så urettferdig Håper inderlig det går bra med deg og sender deg en god klem<3
Sender deg en stor klem og håper du får gode nyheter❤
Å nei så urettferdig!!!!
Likevel bra de fant det ut nå før spredning så håper de får has på jækelskapen før den skaper mer ugagn og at dere kan få oppfylt deres drømmer om ikke for lang tid. Klem klem
Krysser fingrene for deg! ❤️
Det var leit å lese. Du har virkelig vært igjennom mye! Nå må nok være nok. Håper du får gode nyheter. For en sterk dame du er. ❤️
Ååh, dette var virkelig urettferdig! Alt har jo gått i mot dere :( Håper operasjonen blir vellykket ❤
Huff, det var triste nyheter.. Krysser fingrene for at alt går greit og at de får bort alt! Sender deg en klem ❤️
Så utrolig tungt å lese! Håper at dette mot formodning kan føre noe godt med seg, at feks derre er grunnen til at dere ikke har klart å blitt gravide og at nå ordner alt seg. Sender deg en stor klem ❤ ❤
Så trist å lese :(
Mange klemmer sendes til deg ❤
Ånei :( Så ufattelig trist.. God klem til deg, håper det ordner seg og at den er godartet ❤️
Nå fikk jeg skikkelig tårer i øynene her og en klump i magen! Det var jo ikke dette som skulle skje :( Men heldigvis så har dem hvertfall funnet det ut nå og at det som trengs blir gjort med det, så det ikke blir verre. Sender deg mange store klemmer og håper du blir frisk fort❤❤
Neimen, herregud, hva er det jeg leser?? Skal det aldri ta slutt med uflaksen for dere? :( :( Sender deg tusenvis av gode tanker og klemmer!! Du er beintøff ❤
Huff... Dette var leit å lese da. Så urettferdig livet kan være. Sender deg en god klem og de beste tankene mine. Håper du holder deg ved godt mot. :Heartred:Heartred
Så utrolig trist lesing vennen :( dette bar abbsolutt ikke fortjent!! Har du blitt operert?! Hvordan har det gått? Og har du fått svar på prøvene om den er god eller ond artet? Sender så mye varme tanker og kjærlighet som jeg kan!! Håper du har noen som kan gi deg en god klem og passe godt på deg i disse dager ❤️❤️❤️
Nei men kjære deg hope!! Stadig innom her for å følge deg, men hva er dette jeg leser!!??!! :-( Noe så skummelt for deg da! Virkelig godt det ikke er spredning!! Og så tenkte jeg også på en vond-god måte; så bra du ikke er gravid nå da (det trodde jeg aldri jeg skulle si)! Da er det en mening med alt. Nå håper jeg du blir kvitt kreften raskt, og at du så kan få ordentlig hjelp med å oppfylle drømmen din etterpå... ❤ Stor klem.
Tusen takk for alle klemmer og gode ord ❤ dere er flotte ❤
 
Da har jeg tatt en rekke flere prøver og nå er det kun en prøve jeg venter svar på og det er MR.
Forløpig viser andre prøver at dette kan være en ondartet svulst men forløpig kaller de den bare borderline svulst. Altså er den både god og dårlig. Om MR viser tegn til st denne er dårlig så risikerer jeg nå å miste hele livmoren min.

Alt føles bare vwldig uvirkelig nå og jeg klarer ikke forholde meg til dette.
 
Oi, dette var virkelig ikke noe hyggelig å lese. Kjære deg, du må ha det utrolig tøft. Sender masse gode tanker og klemmer din veg, så håper jeg så inderlig at det ordner seg for dere ❤
 
Da har jeg tatt en rekke flere prøver og nå er det kun en prøve jeg venter svar på og det er MR.
Forløpig viser andre prøver at dette kan være en ondartet svulst men forløpig kaller de den bare borderline svulst. Altså er den både god og dårlig. Om MR viser tegn til st denne er dårlig så risikerer jeg nå å miste hele livmoren min.

Alt føles bare vwldig uvirkelig nå og jeg klarer ikke forholde meg til dette.

Vet ikke hva man kan skrive eller hva for å lette beskymringer og sorgen du nå må føle. Kreft er vondt, det er urettferdig og det er jævlig. Og du som allerede har hatt så mye vondt fortjener så mye mer enn dette dritet. Selv om du "bare" slipper unna med skrekken. :( Håper virkelig gode nyheter etter MR og at du får god oppfølging, støtte og omsorg.
 
Da har jeg tatt en rekke flere prøver og nå er det kun en prøve jeg venter svar på og det er MR.
Forløpig viser andre prøver at dette kan være en ondartet svulst men forløpig kaller de den bare borderline svulst. Altså er den både god og dårlig. Om MR viser tegn til st denne er dårlig så risikerer jeg nå å miste hele livmoren min.

Alt føles bare vwldig uvirkelig nå og jeg klarer ikke forholde meg til dette.
Krysser fingrenr for at mrr viser noe annet
Kreft er noe dritt !
 
Så vondt å lese dette at jeg har ikke ord:(

Sender en stor klem, å håper du snart får gode nyheter❤️❤️
 
:( dette var trist å lese hope <3 har følgt deg siden juni 2014 og har hele veien håpet for dere! Håper at det ikke er ondartet og at de får tatt det fort som f...
Masse klemmer <3 <3
 
Krysser alt for at den er godartet!! Kreft er noe skikkelig dritt, får ikke sagt det nok. Når får du svar?
 
Har ikke ord som kan beskrive hvor vanvittig dette oppleves på andre siden av skjermen. Er det tilfelle? Hvordan kan én person ha et sånt møkkalass med uflaks fra naturens side? Helt ubegripelig. Noe så sjelden som eggstokkreft!

men kanskje man kan tenke at det er hell i uhell- på grunn av IVF sjekkes jo eggstokkene dine ganske ofte. Dvs den har nok ikke vært der så fryktelig lenge og sjansen for at det skal gå bra er betydelig større.

Så lurer skeptikeren i meg på om hormonbehandlingen i forbindelse med IVF kan ha hatt en finger med i spillet. Har søkt litt og "funnet ut" at slike sammenhenger bare er veldig lave (dvs livslang risiko uten slik behandling er 1-2 % mens med slikt behandling er den 3-4 %) og landet på at livet bare er jævlig mye mer urettferdig for noen enn for andre.

Jeg ER så lei meg på dine vegne. Jeg er sint på verden for deg. Kreft er noe drit. Håper diagnose og behandling går raskt slik at du slipper å tenke på dette skumle som bor i kroppen din et minutt mer enn nødvendig.
 
Har ikke ord som kan beskrive hvor vanvittig dette oppleves på andre siden av skjermen. Er det tilfelle? Hvordan kan én person ha et sånt møkkalass med uflaks fra naturens side? Helt ubegripelig. Noe så sjelden som eggstokkreft!

men kanskje man kan tenke at det er hell i uhell- på grunn av IVF sjekkes jo eggstokkene dine ganske ofte. Dvs den har nok ikke vært der så fryktelig lenge og sjansen for at det skal gå bra er betydelig større.

Så lurer skeptikeren i meg på om hormonbehandlingen i forbindelse med IVF kan ha hatt en finger med i spillet. Har søkt litt og "funnet ut" at slike sammenhenger bare er veldig lave (dvs livslang risiko uten slik behandling er 1-2 % mens med slikt behandling er den 3-4 %) og landet på at livet bare er jævlig mye mer urettferdig for noen enn for andre.

Jeg ER så lei meg på dine vegne. Jeg er sint på verden for deg. Kreft er noe drit. Håper diagnose og behandling går raskt slik at du slipper å tenke på dette skumle som bor i kroppen din et minutt mer enn nødvendig.
Krysser alt for at den er godartet!! Kreft er noe skikkelig dritt, får ikke sagt det nok. Når får du svar?
Sender deg en stor klem ❤ ❤ ❤ ❤
:( dette var trist å lese hope <3 har følgt deg siden juni 2014 og har hele veien håpet for dere! Håper at det ikke er ondartet og at de får tatt det fort som f...
Masse klemmer <3 <3
Så vondt å lese dette at jeg har ikke ord:(

Sender en stor klem, å håper du snart får gode nyheter❤️❤️
Mega klem til deg❤❤
Krysser fingrenr for at mrr viser noe annet
Kreft er noe dritt !
Vet ikke hva man kan skrive eller hva for å lette beskymringer og sorgen du nå må føle. Kreft er vondt, det er urettferdig og det er jævlig. Og du som allerede har hatt så mye vondt fortjener så mye mer enn dette dritet. Selv om du "bare" slipper unna med skrekken. :( Håper virkelig gode nyheter etter MR og at du får god oppfølging, støtte og omsorg.
Oi, dette var virkelig ikke noe hyggelig å lese. Kjære deg, du må ha det utrolig tøft. Sender masse gode tanker og klemmer din veg, så håper jeg så inderlig at det ordner seg for dere ❤
Tusen takk igjen for gode ord alle sammen ❤❤
 
Update

Jeg kom hjem for noen dager siden på åpen perm fra sykehuset.

Etter MR på tirsdag fikk jeg endelig svar på onsdag at dette mest sannsynlig er en godartet svulst, men at den har fått en inkapslet kraftig infeksjon I seg.

Jeg har fått noen dager på antibiotika og skal få operert ut svulsten på onsdag.

Jeg er ekstremt sliten om dagen, føler meg til tider nedstemt men samtidig veldig glad for at dette ikke er en ondartet svulst ❤

Jeg mister fremdeles hele høyre side. Og mens de holder på skal de også sjekke venstre siden og eventuelt "reparere" der om det er behov for det..

Vi har snart prøvd å få en lille brøster til frøkna vår I 5 år uten å lyktes og veien har vært drit hard!

Etter mye tenking og en samtale med mannen har jeg bestemt meg for å ta en pause fra prøvingen I et års tid. Jeg trenger tid til å kunne fokusere på helt andre ting nå I en periode. Prioritere andre mål I livet som strider litt I mot drt å bli gravid.

Det føles litt rart, men samtidig veldig lettende og ta en pause fra alt dette.

Og skulle jeg bli gravid I mellom tiden så er det også helt greit ❤
 
Update

Jeg kom hjem for noen dager siden på åpen perm fra sykehuset.

Etter MR på tirsdag fikk jeg endelig svar på onsdag at dette mest sannsynlig er en godartet svulst, men at den har fått en inkapslet kraftig infeksjon I seg.

Jeg har fått noen dager på antibiotika og skal få operert ut svulsten på onsdag.

Jeg er ekstremt sliten om dagen, føler meg til tider nedstemt men samtidig veldig glad for at dette ikke er en ondartet svulst ❤

Jeg mister fremdeles hele høyre side. Og mens de holder på skal de også sjekke venstre siden og eventuelt "reparere" der om det er behov for det..

Vi har snart prøvd å få en lille brøster til frøkna vår I 5 år uten å lyktes og veien har vært drit hard!

Etter mye tenking og en samtale med mannen har jeg bestemt meg for å ta en pause fra prøvingen I et års tid. Jeg trenger tid til å kunne fokusere på helt andre ting nå I en periode. Prioritere andre mål I livet som strider litt I mot drt å bli gravid.

Det føles litt rart, men samtidig veldig lettende og ta en pause fra alt dette.

Og skulle jeg bli gravid I mellom tiden så er det også helt greit ❤
Åh så godt å høre at MR svaret var godartet :)

Nå er det tid for å glede dere over det dere har, fremfor å fokusere på hva dere mangler. Dette har nok uten tvil satt en støkk i dere. Men godt å høre at det mest sannsynlig er en godartet svulst!
 
Update

Jeg kom hjem for noen dager siden på åpen perm fra sykehuset.

Etter MR på tirsdag fikk jeg endelig svar på onsdag at dette mest sannsynlig er en godartet svulst, men at den har fått en inkapslet kraftig infeksjon I seg.

Jeg har fått noen dager på antibiotika og skal få operert ut svulsten på onsdag.

Jeg er ekstremt sliten om dagen, føler meg til tider nedstemt men samtidig veldig glad for at dette ikke er en ondartet svulst ❤

Jeg mister fremdeles hele høyre side. Og mens de holder på skal de også sjekke venstre siden og eventuelt "reparere" der om det er behov for det..

Vi har snart prøvd å få en lille brøster til frøkna vår I 5 år uten å lyktes og veien har vært drit hard!

Etter mye tenking og en samtale med mannen har jeg bestemt meg for å ta en pause fra prøvingen I et års tid. Jeg trenger tid til å kunne fokusere på helt andre ting nå I en periode. Prioritere andre mål I livet som strider litt I mot drt å bli gravid.

Det føles litt rart, men samtidig veldig lettende og ta en pause fra alt dette.

Og skulle jeg bli gravid I mellom tiden så er det også helt greit ❤

Så godt at det var litt gode nyheter da. Det må da senke skuldrene dine litt håper jeg. :Heartred:Heartred
 
Huff, så mye du må tåle :( håper det stemmer at det er godartet og at du kjempefort blir frisk igjen! Så håper jeg at det skjer et lite mirakel for dere i pausetiden ❤️
 
Update

Jeg kom hjem for noen dager siden på åpen perm fra sykehuset.

Etter MR på tirsdag fikk jeg endelig svar på onsdag at dette mest sannsynlig er en godartet svulst, men at den har fått en inkapslet kraftig infeksjon I seg.

Jeg har fått noen dager på antibiotika og skal få operert ut svulsten på onsdag.

Jeg er ekstremt sliten om dagen, føler meg til tider nedstemt men samtidig veldig glad for at dette ikke er en ondartet svulst ❤

Jeg mister fremdeles hele høyre side. Og mens de holder på skal de også sjekke venstre siden og eventuelt "reparere" der om det er behov for det..

Vi har snart prøvd å få en lille brøster til frøkna vår I 5 år uten å lyktes og veien har vært drit hard!

Etter mye tenking og en samtale med mannen har jeg bestemt meg for å ta en pause fra prøvingen I et års tid. Jeg trenger tid til å kunne fokusere på helt andre ting nå I en periode. Prioritere andre mål I livet som strider litt I mot drt å bli gravid.

Det føles litt rart, men samtidig veldig lettende og ta en pause fra alt dette.

Og skulle jeg bli gravid I mellom tiden så er det også helt greit ❤

Åh, så godt å høre at den var godartet!

Skjønner godt at du ønsker en pause. Når man får så mye dritt trenger man å koble ut og bare leve.

Sender deg en klem❤️
 
Back
Topp