Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Åh, nå gjorde hjertet et hopp ! ❤
Et ekte julemirakel, nå ble jeg glad på dine vegne! Har fulgt med deg og håpet siden vi var i samme prøvegruppe over ett år siden :)
Åå Tusen Takk ❤ Ja dette er et julemirakel for oss :D❤ Har håpet å kunne gå med en liten julepresang I magen til kommende storesøster hvert eneste år så håper jeg kan gi henne gode nyheter inn I det nye året som kommer :D
 
Gravid? 4+0

TR kom 24 oktober og den 6 november kom EL. Jeg la ikke mye tanker I det og ikke har fokuset stått på å bli gravid heller, men fortsette med vektnedgangen. Og vekten den gikk ned, den raste rettere sagt. Men så stoppet det og jeg ble forbanna og Ga jernet enda mer. Men nei vekta gikk opp I stedet for enda så nøye jeg var. Så begynte jeg å bli svimmel og føle meg uvel.

Jeg tok en pause fra kostholdsplan og noen hvile dager fra trening. Men fortsatt så var jeg svimmel. Tanken om en spire slo meg, men da jeg oppdaget at det "tørket" litt opp der nede så la jeg tanken fra meg med engang. Før Sahara tørke er ganske normalt for meg en dag før TR slår til. Og tørket startet på torsdag sol var.

Helgen kom og helgen fikk, meningen TR. På lørdag etter en bedre middag ute med mannen spurte han om vi skulle ta oss et glass vin, men magefølelse sa nei. Så jeg tok en test og den fikk en svak strek, ikke innbilt eller ønsket frem slik mange andre streker de siste 2 årene. Men en faktisk strek. Så tok jeg en til søndag morgen og samme streken da.

Jeg har ikke testet I dag. Men går med stein hard mage og er forstoppet. Det bruker å være rake motsetning ved tr. Så er det brystene da som har vært så spre og bare vlitt værre for hver dag som har gått den siste uken før det har blitt ganske konstant sårt og tungt nå I løpet av helgen.

Svimmel er jeg enda, trøtt og en æsj smak av metall I munn. Også murrer det og drar. Ikke sånn typisk tr murring. Men sånn gravid murring.

Jeg skal teste igjen I morgen eller onsdag. For egentlig er dette for godt ril å være sant. Det er nøyaktig 33 dager siden operasjonen min og nå har vel kanskje mirakelet skjedd ❤

Frem til det motsatte et bevist så anser jeg meg selv som gravid nå. For meg er en strek en strek etter utallige svangerskap med streker I all verdens av styrker :) Skal ta en test til som sagt men vet ikke helt når. TR skulke vært her på fredag og symptomene er klare❤

Kanskje har juleønsket blitt oppfylt og mulig termin er 02.08.2017 bare 2 dager før tulla sin bursdag ❤
Så utrolig herlig å lese! ❤❤❤ Er det noen som har fortjent dette så er det virkelig deg. Gratulerer!
 
Ååå!!! Fantastisk!!! ❤❤❤ Måtte spira klamre seg godt fast :D Får vi se bilde av testene? O:) *uhelbredelig hekta på positive tester* :p
 
Ååå!!! Fantastisk!!! ❤❤❤ Måtte spira klamre seg godt fast :D Får vi se bilde av testene? O:) *uhelbredelig hekta på positive tester* :p
:D❤❤❤❤
JA det håper jeg virkelig den gjør :D❤❤

Mæhæ jeg trudde liksom ikke på den første testen så jeg kasta den :rolleyes: :p og den andre testen kasta jeg for jeg ville ikke gå å studere den ihjel :p men den neste skal jeg legge ut :D hoho

De var ikke sånn kjempe sterke så vet ikke hvordan de hadde tatt seg ut på bilde :p
 
Gratulerer så mye :)
 
Ååååh så gode nyheter :D Heier på spira og gleder meg til å se bilde av testen ❤️
 
Ååå så herlig lesning, gratulerer så masse snuppa :D Vet ikke om noen som fortjener det så masse som du gjør❤
 
Fantastisk :D
 
Ååååå, nå ble jeg så glad❤️❤️
Har stadig vekk vært innom her for å se etter nytt fra deg, å må absolutt si at dette var gode nyheter❤️❤️
Gleder meg til å følge deg videre❤️
 
Back
Topp