Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Dritt med TR når man Innerst inne har et håp om å klare det på egenhånd!! :( håper at hun tar langfri nå :)
 
Hei du! Så dumt at den uvelkomne tanta dukka opp. :( At hun ikke eier skam! Håper hun tar hintet snart og skygger banen. Er du i ikm 38 nå da? Det er jeg. Eller er du kanskje i 39. Håper uansett denne gangen er den riktige. Jeg velger å tenke at det er babysjelen som skal til oss som velger tidspunkt. Den vil velge det tidspunktet som passer best. Håper det er denne pp! Klem til deg!

Redigert: ser jo nå at det er du som har oppretta ikm 38 :p Heier på oss og på septembereggene! :)
 
Hei du! Så dumt at den uvelkomne tanta dukka opp. :( At hun ikke eier skam! Håper hun tar hintet snart og skygger banen. Er du i ikm 38 nå da? Det er jeg. Eller er du kanskje i 39. Håper uansett denne gangen er den riktige. Jeg velger å tenke at det er babysjelen som skal til oss som velger tidspunkt. Den vil velge det tidspunktet som passer best. Håper det er denne pp! Klem til deg!

Redigert: ser jo nå at det er du som har oppretta ikm 38 :p Heier på oss og på septembereggene! :)
Ja det er kjipt hver gang hu dukker opp :( men jeg tenker veldig likt som deg og det er en fin og trøstende måte å tenke på :D

Heier på september og uke 38 for oss begge ❤
 
CD 7

Cd 7 og den Dumme tanta er her enda :O æsj..

Men jaja hu forsvinner vel om noen dager regner jeg med.
Strikke pinnene er funnet frem igjen og jeg er veldig klar til å bruke opp alt restegarn jeg har liggende til litt babystrikk :p

Endelig skjønner jeg det meste av opskrifter og strikke teknikker. Det er så gøy å endelig kunne klare det skikkelig :D

Så litt baby strikk I nøytrale farger og litt blått og rosa skal jeg værtfall kunne glede meg over fremover :D
 
CD 12

TR hadde endelig reist sin vei fullt og helt I går og endelig kan jeg begynne å se imot nok en EL.

Legger ikke merke til så mye spennende enda, men det er jo akkurat å forvente når TR nettopp forlot basen :)

Og kanskje endelig så kan vi gå liv til å få sette inn siste fryse spiren neste pp om ikke vi er heldige denne pp'en❤
Håpet lever videre
 
CD 15

EL nærmer seg og jeg kjenner at kroppen gjør seg klar.

Jeg krysser fingrene hver eneste dag. Jeg håper, drømmer og jeg ber om at jeg på 5 års dagen for prøving på nr 2 skal ha en kulerund mage som inneholder baby ❤ enten om vi greier det selv eller med IVF. Om ikke det går nå på egen hånd så skal jeg uansett hva få satt inn siste egget vi har I fryseren I Porsgrunn neste syklus.

Jeg vil ha baby og jeg vil ha den nå!
 
CD 18

Jeg tror EL var I går eller så er den I dag.. ikke 100% sikker enda. Men jeg holder en knapp på dagen I dag også tar vi det derfra :)
 
CD 19, 1 Dpo (tror jeg)

Okei så jeg er vel sånn ca 99% sikker på at EL var I går. Jeg hadde ikke det helt sterke el smertene som jeg bruker å ha. De var vel mer vage, men jeg kjente de :)

Så da teller vi 1 dpo og tar det derfra :)
 
CD 19, 1 Dpo (tror jeg)

Okei så jeg er vel sånn ca 99% sikker på at EL var I går. Jeg hadde ikke det helt sterke el smertene som jeg bruker å ha. De var vel mer vage, men jeg kjente de :)

Så da teller vi 1 dpo og tar det derfra :)

Lykke til. Krysser alt som krysses kan... :)
 
Kjære deg! Det er så lenge siden jeg har lagt igjen noen ord til deg, men du skal vite at du på en merkelig måte dukker opp i tankene mine i hverdagen og da sender jeg mitt håp ut i sfæren om at dere snart skal få en liten søster eller bror.

Jeg følger fortsatt med, jeg har bare ikke lagt igjen spor :)
 
Kjære deg! Det er så lenge siden jeg har lagt igjen noen ord til deg, men du skal vite at du på en merkelig måte dukker opp i tankene mine i hverdagen og da sender jeg mitt håp ut i sfæren om at dere snart skal få en liten søster eller bror.

Jeg følger fortsatt med, jeg har bare ikke lagt igjen spor :)
Hei søte deg ❤ Så koselig å høre at du tenker på oss/meg :D❤ Takk for gode ord kjære deg. Det betyr mye ❤
 
Håper det klaffer for dere nå❤️
 
CD 20, 1 dpo

Fortsatt 1 dpo... EL snek seg skikkelig på plass o går ettermiddag med sine kjente og kjære symptomer :) Så ikm blir forflyttet litt til. Aksjer er lagt inn med nøye planlegging og tilrettelegging så nå er drt bare å vente :)
 
Back
Topp