Lillefrø15
Forumet er livet
Dumme tante
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hu er teit, men tar vel forhåpentligvis ferie snartDumme tante
Krysser for at det er siste tr på en stund
Tusen takk dere ❤Dritt med TR når man Innerst inne har et håp om å klare det på egenhånd!! håper at hun tar langfri nå
Ja det er kjipt hver gang hu dukker opp men jeg tenker veldig likt som deg og det er en fin og trøstende måte å tenke påHei du! Så dumt at den uvelkomne tanta dukka opp. At hun ikke eier skam! Håper hun tar hintet snart og skygger banen. Er du i ikm 38 nå da? Det er jeg. Eller er du kanskje i 39. Håper uansett denne gangen er den riktige. Jeg velger å tenke at det er babysjelen som skal til oss som velger tidspunkt. Den vil velge det tidspunktet som passer best. Håper det er denne pp! Klem til deg!
Redigert: ser jo nå at det er du som har oppretta ikm 38 Heier på oss og på septembereggene!
Tusen takk skal du haLykke til! Jeg er 1 dpo i dag
CD 19, 1 Dpo (tror jeg)
Okei så jeg er vel sånn ca 99% sikker på at EL var I går. Jeg hadde ikke det helt sterke el smertene som jeg bruker å ha. De var vel mer vage, men jeg kjente de
Så da teller vi 1 dpo og tar det derfra
Tusen takk skal du haLykke til. Krysser alt som krysses kan...
Hei søte deg ❤ Så koselig å høre at du tenker på oss/meg ❤ Takk for gode ord kjære deg. Det betyr mye ❤Kjære deg! Det er så lenge siden jeg har lagt igjen noen ord til deg, men du skal vite at du på en merkelig måte dukker opp i tankene mine i hverdagen og da sender jeg mitt håp ut i sfæren om at dere snart skal få en liten søster eller bror.
Jeg følger fortsatt med, jeg har bare ikke lagt igjen spor