Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Jeg tenkte også på det der med at du kjenner metallsmak i munnen:) Det er jo fryktelig mange som får når de er gravide! Må jo være et bra tegn det da:D
Metallsmak i munnen er jo er veldig merkelig symptom å få... Og så uheldige som dere har vært til nå, så hadde det virkelig vært på sin plass om det var spire på gang. Det må jo være lov å hår :)

Hvordan går det med smertene da? Er de helt borte nå?
Ja det er noe rart der, men nå spotter jeg jo. Så kroppen blir bare rarere :p

Smertene er heldigvis helt borte og slt er tilbake til normalen der værtfall :D
 
Det går litt opp og ned, men har det vel for det meste bra :) nyter sommer dager og fyller de med trening og andre aktiviteter. Det hjelper med å legge tankene over på andre ting :)
 
CD 11

TR dro ikke sin vei før I går, men selv om hun gikk langt over tiden denne gangen var hun heldigvis snill.

Nå er det pause og det er helt greit selv om det kan gå litt opp og ned til tider.
 
Heei ❤ det går bra :) venter TR I disse dager og er på CD 28 I dag TR varte 11 dager forrige pp så er litt usikker på når hun plutselig dukker opp igjen. Men det murrer noe vakent værtfall :)

Godt å høre at det går bra :) Tenkt mye på deg❤ Hvordan går det med magen og de smertene nå da? Blitt bedre? :)
 
Godt å høre at det går bra :) Tenkt mye på deg❤ Hvordan går det med magen og de smertene nå da? Blitt bedre? :)
Så koselig å høre ❤ Ja de har blitt mye bedre :) men får vondt til tider, men ikke like ille :) venter fremdeles på.videre utredning så må ta kontakt med lege til uka for jeg syns det har gått for lang tid
 
Så koselig å høre ❤ Ja de har blitt mye bedre :) men får vondt til tider, men ikke like ille :) venter fremdeles på.videre utredning så må ta kontakt med lege til uka for jeg syns det har gått for lang tid

Godt at det har blitt litt bedre :) Men det er så tåpelig at det skal ta så lang tid med å utredet ting altså, og hvert fall med sånne ting! Det burde ha gått ganske kjapt :(
 
Godt at det har blitt litt bedre :) Men det er så tåpelig at det skal ta så lang tid med å utredet ting altså, og hvert fall med sånne ting! Det burde ha gått ganske kjapt :(
Ja det er veldig kjedelig å gå sånn å vente. Har enda ikke fått noe svar og mage plagene er på full vei tilbake. Skal ned på legekontoret etter jobb I dag og klage litt.
 
Hvordan går det med deg?
Psykisk går det bra. Det har gjort godt med en pause til å tenke og fokusere på litt andre ting. Men jeg føler jeg er klar for et nytt forsøk I august. Om tr kommer til tiden så kanskje vi får det til allerede I begynnelsen av august :)
 
CD 18, El tider

Jeg hsr hatt EL, litt usikker på dpo, men tror vel kanskje rundt 3 er ganske rett. Gjenstår å se.

TR har vært lang de to siste ppene. 11 dager denne gangen. Håper det blir bedre neste gang. Skal ta dette opp med porsgrunn nå I august.

Det har vært godt med pause og jeg er klar for å starte prøvingen igjen. Det blir ingen spire denne gangen. Det er sikkert har ikke hatt anledning til sengekos rundt el tider og regner med st det er forsent nå. Hele sommeren har vært medisin fri og det har vært deilig. Men jwg starter opp med Lutinus når TR kommer I slutten av neste uke :)

Vi er klare for nye runder med spenning og forhåpentligvis glede <4
 
Psykisk går det bra. Det har gjort godt med en pause til å tenke og fokusere på litt andre ting. Men jeg føler jeg er klar for et nytt forsøk I august. Om tr kommer til tiden så kanskje vi får det til allerede I begynnelsen av august :)
Godt å høre det går bra med deg. tenkt mye på deg, også har det vært så stille fra deg. men alltid godt med en lang pause.
Blir spennende når dere kommer i gang igjen da. så krysser jeg for at tanta kommer til rett tid. :D
 
Godt å høre det går bra med deg. tenkt mye på deg, også har det vært så stille fra deg. men alltid godt med en lang pause.
Blir spennende når dere kommer i gang igjen da. så krysser jeg for at tanta kommer til rett tid. :D
Ja det har vært litt stille, men er på vei tilbake igjen nå :D Tusen Takk for st du krysser ❤
 
CD 19, 4 dpo

Jeg har magesmerter så det holder igjen. Mistenker sterkt en ny infeksjon, men foreløpig kjennes det ut som ekstreme mens smerter. Jeg hater dette rett å slett og håper det gir seg snart.
Skal purre på legen I dag og jeg klarer å karré meg ut av senga.

Har hatt lyst til å spå de nede 3 mnd I forhold til prøving. Men orker ikke legge noe legg når jeg har så vondt..

Men jeg gleder meg faktisk til å sette igang med et nytt forsøk I August og dagen kan ikke komme fort nok:) ❤ Har et siste egg I frysa og alle gode ting er 3❤
 
CD 22, 7 dpo

Sykehus igjen. Magen hsr gjort et tilbakefall. Så morro at alt liksom skal gå etter planen. Gad damn :rolleyes::(
 
God bedring, jenta mi❤ Er så typisk. Håper de finner ut av hva som feiler deg!
 
Back
Topp