Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Krysser fingrene for at spiren sitter! :) God helg så lenge :)

Nå krysser jeg alt jeg har for deg! Denne gangen går det, altså <3
Gratulerer som ruger!!! Krysser og håper for deg! ❤❤
Endelig er du ruger igjen, gratulerer :D ❤️ NÅ skal det gå deres vei :) Heier alt jeg kan❤️
Gratulerer som ruger❤️
Nå er du en ruger, snupp❤❤❤
Hurra for ruging! Jeg testet positivt en uke etter innsett av blastocyst, klarer du virkelig å vente to uker? :P :P
Krysser fingrene for at spiren sitter! :) God helg så lenge :)
Gratulerer som ruger :D
Tusen takk jenter ❤❤

Klarer nok ikke vente 2 uker med å teste så blir vel en test 14 dpo tenker jeg :D

CD 19, 5 dpo, 2 rugedag

Ruger ❤

Føles som en evighet siden sist. Jeg sitter med gode følelser, men det gjør jeg så om jeg kan stole på den er noe annet:p Jwg er vel en evig optimist :)

Akkurat her jeg ligger nå føles det som evigheter til jeg kan teste. Men jeg må vel sikkert prøve meg om en 10 dagers tid :P

CD 19, 5 dpo, 2 rugedag

Ruger ❤

Føles som en evighet siden sist. Jeg sitter med gode følelser, men det gjør jeg så om jeg kan stole på den er noe annet:p Jwg er vel en evig optimist :)

Akkurat her jeg ligger nå føles det som evigheter til jeg kan teste. Men jeg må vel sikkert prøve meg om en 10 dagers tid :P

Lykke til i rugetiden! Har virkelig trua på blastocyst! Denne gangen skal det gå❤

Åååh gratulerer som ruger!! Dette er så spennende :D Krysser alt jeg har og heier og heier på deg! Håper jeg kommer etter i samme termin forum som deg :D

Åååh gratulerer som ruger!! Dette er så spennende :D Krysser alt jeg har og heier og heier på deg! Håper jeg kommer etter i samme termin forum som deg :D
Tusen takk for at du heier og krysser snuppelure :D❤❤ Det hadde vært stas altså ❤ krysser fingerne for oss begge to :D

CD 20, 7 dpo, 3 rugedag

Våknet opp kvalm I dag og herregud som jeg kjenner på testetøsa denne gangen :o holder på å bli gal for jeg vil så gjerne teste, men det hadde jo vært helt dust allerede nå :P haha

Må værtfall prøve å holde meg frem til neste tirsdag (3 Mai) da skal jeg smelle av den første testen:) og jeg håper håper håper den er positiv!!❤❤

Spira som ble satt inn på fredag har vel kanskje mest sannsynlig festet seg nå kanskje da den er 8 dager gammel I dag ❤ Om den har festet seg da :)

Oo må Google litt :D haha burde ikke men klarer nok ikke la være :P

En annen ting som er spennende er at jeg har sett at det er flere som opplever å teste positivt bare 7 dager etter innsett av blastocyst så kan jo hende jeg MÅ prøve meg til fredag eller lørdag. Herregud jeg hører tøsa skrike :P haha

CD 21, 8 dpo, 4 rugedag

I går ettermiddag og kveld var Jeg utrolig opplåst og ekstremt rar I maten.

Håper ettermiddagen I dag går litt lettere.

Nå skal jeg gjøre meg klar for jobb så da burde denne dagen suse avgårde værtfall :)

Back
Topp