Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå krysser jeg alt jeg har for deg! Denne gangen går det, altså <3
Gratulerer som ruger!!! Krysser og håper for deg! ❤❤
Endelig er du ruger igjen, gratulerer NÅ skal det gå deres vei Heier alt jeg kan
Gratulerer som ruger
Nå er du en ruger, snupp❤❤❤
Hurra for ruging! Jeg testet positivt en uke etter innsett av blastocyst, klarer du virkelig å vente to uker?
Hurra!
Krysser fingrene for at spiren sitter! God helg så lenge
Tusen takk jenter ❤❤Gratulerer som ruger
Tusen takk for at du krysser ❤Åhhh krysser krysser og krysser!
CD 19, 5 dpo, 2 rugedag
Ruger ❤
Føles som en evighet siden sist. Jeg sitter med gode følelser, men det gjør jeg så om jeg kan stole på den er noe annet Jwg er vel en evig optimist
Akkurat her jeg ligger nå føles det som evigheter til jeg kan teste. Men jeg må vel sikkert prøve meg om en 10 dagers tid
Tusen takk ❤Lykke til i rugetiden! Har virkelig trua på blastocyst! Denne gangen skal det gå❤
Tusen takk skjønne du ❤❤Gratulerer som ruger! Krysser fingrene for at dette er lykkeegget
Tusen takk for at du heier og krysser snuppelure ❤❤ Det hadde vært stas altså ❤ krysser fingerne for oss begge toÅååh gratulerer som ruger!! Dette er så spennende Krysser alt jeg har og heier og heier på deg! Håper jeg kommer etter i samme termin forum som deg
Haha har et par stykkerHusk å bestille tester da!!!!
Bra! For syns å huske en viss dårlig unnskyldning fra tidligereHaha har et par stykker
Hahaha ja det kan vel kanskje stemme det hohoBra! For syns å huske en viss dårlig unnskyldning fra tidligere