Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

20140328_081258.jpg2.jpg

20140328_081258.jpg2.jpg Hei igjen,det var dette bilde jeg tok i går å trodde kanskje jeg så den var positiv,eller at jeg innbiller meg at den er dt. For jeg ser en svak svak strek der. Men ser du den?

Vis vedlegget 55439 Hei igjen,det var dette bilde jeg tok i går å trodde kanskje jeg så den var positiv,eller at jeg innbiller meg at den er dt. For jeg ser en svak svak strek der. Men ser du den?
Syns jeg ser en svak svak svak strek ja :) test igjen om noen dager :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - ?

:-) Da skal jeg prøve å teste på mandag :-) Men nå er spørs det om Doc Morris gr. vil slå ut positiv på mandagen. Lykke til deg også :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men det jeg ikke skjønne at jeg tok jo en strimmel gr.test i dag morges.Og den var negativ:-( veldig merkelig.

Men det jeg ikke skjønne at jeg tok jo en strimmel gr.test i dag morges.Og den var negativ:-( veldig merkelig.

Det skjønner jeg du syns! Sitter med det samme selv.

PP1 - 27
PP2 - ?

Rsfu ikke noe bedre den heller.
Nå orker jeg ikke mer! Har ventet på et eller annet i snart 3 uker :( nå tar jeg en pause fra alt og kommer tilbake når jeg vet noe mer! Dette blir for slitsomt og jeg kan ikke gå sånn å vri hodet mitt rundt det heller! :(

Skal fortsette å tafse på tappen og tempe værtfall :)

PP1 - 27
PP2 - ?

Uff!. Ikke gi opp!. Dra til legen på mandag. Du kan ikke gå rundt å lurer.

vi må holde kontakten her :-)

Skjønner du er frustrert.

Ååh lyst til å delje meg selv i hodet med en stekepanne:(

Med engang jeg gir opp håpet er det en eller annen fantastisk sjel som mener de kan skimte et eller annet på de testene jeg mener er negative:) da tennes det lille håpet igjen!

Men i morgen da skal jeg IKKE teste! Nå får jeg jaggu vente til mandag før jeg tester igjen i det minste!

Og jeg SKAL prøve å komme til gyn neste uke igjen! Jeg må ha svar på hva som skjer hvis ikke går jeg på veggen!!!

PP1 - 27
PP2 - ?

Jeg skjønner dg godt at du er frustrert, Og at du ikke orker lengere,men du må ikke GI OPP! Ja,dra til legen,gyn i neste uke, De bør gi deg et riktig og et positivt svar Krysser fingrene for deg;):)

Og streken har faktisk blitt sterkere! Vet ikke hva jeg skal tro lenger jeg :o

PP1 - 27
PP2 - ?

Skjønner godt du blir forvirret av alle testene, men håper jeg er litt til hjelp allikevel nå: da jeg var gravid, tok jeg en rfsu, og den var akkurat lik din :) Så her er det håp ja :D

Var akkurat på toalettet og da jeg tørket meg oppdaget jeg utflod med litt lyserosa i! Håper inderlig at dette er en feste blødning/ spotting. Skal værtfall bare ligge å slappe av og gjøre minst mulig.

*krysser fingre* XXXXX

PP1 - 27
PP2 - ?

Da ser det ut som det er TR som melder seg svakt her :(

Kjenner jeg er så sliten i hodet etter de siste ukers venting på det ene og det andre :(

Nå tar jeg en pause fra BV frem til TR har dratt!

PP1 - 27
PP2 - ?

Back
Topp