Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Skjønner ingenting nå...jg er 10 dager over mens nå.Håper på graviditet:-)Var på toalettet for å tisse.Jeg så i trusa.mensen hadde ikke kommet.etter jg var på do,la jg mg i sofa fikk plutselig sikkelig magesmerter!Hva er dt!Kommer mensen eller nå mon tro.Nå ligger jg her i sofaen md en pose md grønnsake i,som har ligget i frysen.Det lindret litt på smerten.Men hva kan det vær?!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da ser det ut som det er TR som melder seg svakt her :(

Kjenner jeg er så sliten i hodet etter de siste ukers venting på det ene og det andre :(

Nå tar jeg en pause fra BV frem til TR har dratt!

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - ?
Ah... Så utrolig slitsomt da. Men fortsett med tempingen ihvertfall, lettere å holde kontroll over syklusen da. Det er ihvertfall min erfaring etter 3 mnd med testing. Da vet jeg at el faktisk har vært=)

Ah... Så utrolig slitsomt da. Men fortsett med tempingen ihvertfall, lettere å holde kontroll over syklusen da. Det er ihvertfall min erfaring etter 3 mnd med testing. Da vet jeg at el faktisk har vært=)
Her skal det tempes og testes etter EL :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Mens dag 2! Håper det snart er over:)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Det blir værtfall ikke et langt besøk av TR denne gangen og det er jeg glad for :D hun ser ut til å reise sin vei igjen allerede i morgen kveld tipper jeg!

Meg og mannen er værtfall o fullgang med å legge en skikkelig slagplan for at dette skal klaffe så fort som mulig:) det er vel heller ikke lenge til vi mottar brev fra gyn ang de siste prøvene vi tok :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Tr rømmer landet i dag og i morgen kan vi begynne å følge med på aksje markedet :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

3 april og jeg har kommet til CD 4 så da er det vel 41 dager igjen denne gangen da.

Venter fortsatt på svar fra de siste kromosom prøvene men det kan jo ta litt tid. Håper det kommer et svar på de rundt EL :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Jeg har de siste dagene siden TR dukket opp gått med en merkelig følelse av at det er ike så alt for lenge til det vil klaffe for oss igjen <3

Det er en god følelse å ha og den får meg til å senke skuldrene mine litt og slappe mer av :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Jeg har de siste dagene siden TR dukket opp gått med en merkelig følelse av at det er ike så alt for lenge til det vil klaffe for oss igjen <3

Det er en god følelse å ha og den får meg til å senke skuldrene mine litt og slappe mer av :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Så herlig følelese det må være. Håper virkelig at den stemmer:)

Let the games begin!

Prøvingen denne PP er i gang og i går fikk jeg til og med EL tester i posten fra en søt og snill bruker her <3 Tusen takk @gonnabee
Begynner å teste etter EL til mandag og da annenhver dag de første dagene om tempen skulle vise et tegn til at EL er på vei.

Håper virkelig syklusen bare tullet denne ene mnd og at den er tilbake til dine gjennomsnittlig 27 dager igjen :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Bekymringer og håp!
Masse motgang og negativ behandling for ting man aldri har gjort.

Dette er hverdagen til min kjære for tiden:( det gjør meg så vondt:'(

Disse ukene da TR ikke dukket opp men noen tynne svake steker på graviditets testene i stedet så jeg et Glimt av optimisme, glede og positive tanker for mannen min!

Å bli gravid er viktigere enn noen gang nå fordi det føles som dette er det neste for tiden som kan hjelpe han ut av en tung og mørk tid. Jeg ber så inderlig om at det klaffer nå!

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Oioioi i dag verker hodet noe ekstremt og blod trykket faller nok veldig hver gang jeg reiser meg for da blir det svart og risikerer å slå ihjel gulvet :P

Slappet av i sofaen nå med min kjære!

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Denne sykdomme som ikke vil slippe taket minner meg veldig om slik jeg hadde det for 25 kg siden!

Jeg har bestemt meg for å gå tilbake til en diett igjen (ikke ekstrem) og ta av noen kilo til. Jeg ligger fortsatt 11 kg over det jeg gjorde for 4 år siden og det syns jeg er for mye for min høyde! Er ikke så høy av meg:P

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Har begynt å teste etter EL og mistenker at den vil dukke opp den 10 april :D det hadde passet persiske da har nemlig jeg og min kjære jubileum :D 6 år sammen og hadde det ikke vært romantisk om det klaffet da<3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Da er jeg i dpo land :D 1 dpo i dag :P

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

6 år med min kjære i dag<3

PP1 - 27