Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 dpo og i dag fikk jeg faktisk lyst til å teste litt men lysten er ike så grusom stor det er vel mest nysgjerrigheten etter morgen turen jeg hadde i dag hvor jeg etter kort tid følte meg så sliten og kvalm men jeg gikk bare videre
Hadde pakket med litt mat og drikke til meg og tulla så vi kunne stoppe et sted å spise litt
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Ikke sant det var akkurat det jeg sa til meg selv også og da ble jeg straks rolig igjenKlart du er nyskjerrig når du har litt symptomer, men du er ikke mer eller mindre gravid om
du tester nå eller ikke heldigvis he he
Spennende dette altså, kanskje er det en liten spire på plass, høres jo lovende ut da,
bare noen få dager igjen så vet du
Spennende. Når var det du skulle teste?Hoho da var tannverken nede plass sammen med en kraftig hodepine spirespirw håper på en spire
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Har ikke helt bestemt meg ennå har ikm til onsdag i følge FF men tenker jeg skal prøve å vente til neste helg om ikke TR dukker for da er det jo mulighet for at den digitale jeg har latt mannen min gjemme blir positivSpennende. Når var det du skulle teste?
Du er god. ! Hadde aldri klart å vente Jeg skulle jo la være å ta eggløsningstester denne pp, men wops gikk på en smell til morningen i dag. Klarte ikke la være.Har ikke helt bestemt meg ennå har ikm til onsdag i følge FF men tenker jeg skal prøve å vente til neste helg om ikke TR dukker for da er det jo mulighet for at den digitale jeg har latt mannen min gjemme blir positiv
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Hihi takk jeg tar imot den som regel er jeg helt på trynet på denne tiden men ikke nå gitt kanskje den indre roen er et tegn på noeDu er god. ! Hadde aldri klart å vente Jeg skulle jo la være å ta eggløsningstester denne pp, men wops gikk på en smell til morningen i dag. Klarte ikke la være.
Takk det samme <3Håper det klaffer snart for dere <3
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Krysser fingrene for dereTakk det samme <3
Vi håper virkelig det er en liten spire der nå
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Hehe ja har 10 min til å bestemme meg for om eg skal teste i morgen da jeg reiser forbi apoteket snart på vei til jobb hahaSpennende!