Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 13 i dag og aksjene er lagt ut :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Da er jeg 4 dpo :D deilig å komme raskt i dpo land :) nå er det bare å krysse fingerne for en positiv test neste helg :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

7 dpo i dag i følge FF så da flytter jeg en dag frem :P men det gjør ikke noe hadde også positiv EL test for 8 dager siden :)

Tenk at om en uke kan TR utebli for 9 mnd og magen vil med tiden vokse deg stor og rund med en vakker spire :D jeg håper så inderlig på det :D

Føreløpig føler jeg meg veldig rolig og har ingen behov for å test verken i dag eller de nærmeste dagene. Tror jeg skal Klare meg ganske greit til over ikm denne gangen. Håper jeg da værtfall :P

Det hadde vært nokså fantastisk å bli gravid nå ingenting hadde vært bedre enn det :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Så var jeg plutselig 9 dpo og dagene har flydd av sted :)

Har hatt besøk i en uke nå av svoger søster med barna og nå har de reist hjem igjen. Kjenner jeg er litt små sliten og skal prøve å sove litt så jeg kan bli ordentlig frisk.

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

10 dpo og i dag føler jeg meg mye bedre :D endelig begynner denne sykdommen å slippe taket :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

11 dpo og i dag fikk jeg faktisk lyst til å teste litt :P men lysten er ike så grusom stor:P det er vel mest nysgjerrigheten etter morgen turen jeg hadde i dag hvor jeg etter kort tid følte meg så sliten og kvalm men jeg gikk bare videre:)

Hadde pakket med litt mat og drikke til meg og tulla så vi kunne stoppe et sted å spise litt :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

11 dpo og i dag fikk jeg faktisk lyst til å teste litt :p men lysten er ike så grusom stor:p det er vel mest nysgjerrigheten etter morgen turen jeg hadde i dag hvor jeg etter kort tid følte meg så sliten og kvalm men jeg gikk bare videre:)

Hadde pakket med litt mat og drikke til meg og tulla så vi kunne stoppe et sted å spise litt :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Klart du er nyskjerrig når du har litt symptomer, men du er ikke mer eller mindre gravid om
du tester nå eller ikke heldigvis he he :)
Spennende dette altså, kanskje er det en liten spire på plass, høres jo lovende ut da,
bare noen få dager igjen så vet du :)

Klart du er nyskjerrig når du har litt symptomer, men du er ikke mer eller mindre gravid om
du tester nå eller ikke heldigvis he he :)
Spennende dette altså, kanskje er det en liten spire på plass, høres jo lovende ut da,
bare noen få dager igjen så vet du :)
Ikke sant det var akkurat det jeg sa til meg selv også og da ble jeg straks rolig igjen :D

Ja håper virkelig på det det kommer syntomer snikende en av gangen nå og da :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Hoho da var tannverken nede plass sammen med en kraftig hodepine :D spirespirw håper på en spire :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Hoho da var tannverken nede plass sammen med en kraftig hodepine :D spirespirw håper på en spire :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Spennende. Når var det du skulle teste?:D

Spennende. Når var det du skulle teste?:D
Har ikke helt bestemt meg ennå har ikm til onsdag i følge FF :) men tenker jeg skal prøve å vente til neste helg om ikke TR dukker for da er det jo mulighet for at den digitale jeg har latt mannen min gjemme blir positiv :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Har ikke helt bestemt meg ennå har ikm til onsdag i følge FF :) men tenker jeg skal prøve å vente til neste helg om ikke TR dukker for da er det jo mulighet for at den digitale jeg har latt mannen min gjemme blir positiv :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Du er god. ! Hadde aldri klart å vente :P Jeg skulle jo la være å ta eggløsningstester denne pp, men wops gikk på en smell til morningen i dag. Klarte ikke la være. :P

Du er god. ! Hadde aldri klart å vente :P Jeg skulle jo la være å ta eggløsningstester denne pp, men wops gikk på en smell til morningen i dag. Klarte ikke la være. :P
Hihi takk jeg tar imot den :D som regel er jeg helt på trynet på denne tiden men ikke nå gitt :P kanskje den indre roen er et tegn på noe :P

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Aiaiai hodet verker som bare det! Håper virkelig det er forårsaket av en spire :) + at hunden er litt ekstra oppmerksom på mammaen sin for tiden:)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

13 dpo og ikm er i morgen! Jeg har veldig lyst til å teste i morgen på ikm spesielt siden tempen steg litt igjen i dag :) men jeg skal prøve å vente litt til :P

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Back
Topp