Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Fikk jo brev i posten fra gyn på torsdag ang pergotime og Ovitrelle injeksjoner.

Skulle ringe inn å bestille en time i dag og da fikk jeg til mine største glede time allerede først kommende onsdag :D :D da blir det pergokur på meg denne PP og det passer kjempe fint:D og henvisning videre til fertilitetaklinkikken.

Damen i resepsjonen hadde akkurat fått en avbestilling før jeg ringte, om ikke det hadde de ikke hatt noen ledig time før i slutten av juli :o

Nå er jeg veldig glad og letta for at jeg fikk time så fort :D kanskje det skal klaffe for oss likevel denne sommeren med et lykkelig utfall av begynnelsen neste år :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

CD 3 i dag og TR avtar veldig regner med at hun har reist sin vei til onsdag innen gyn. Timen :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

CD 4 i dag og denne dagen har føltes skikkelig tung.

Har følt meg kjempe nedfor i dag og trist rett og slett. Tror egentlig det kommer av at jeg skal i selskap i morgen noe jeg ikke har veldig lyst til da det bringer opp en del vonde minner jeg helt vil slippe på dette tidspunktet :(

Kjenner jeg gleder meg stort til denne uka er over! Heldigvis er det gyn time i morgen og det ser jeg veldig frem til :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

CD 5 i dag og tid for gyn time :) gleder meg veldig til å begynne på pergokur kjenner jeg :)

Har trua på at det vil klaffe i løpet av sommeren :D det hadde vært perfekt å bli gravid allerede i denne PP :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Masse lykke til, håper du får en spire snart :)
Takk søte deg <3 det håper virkelig vi også og etter gårsdagen har trua virkelig vokst seg større :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

I dag svever jeg bare på en rosa sky av lettelse og glede:D

I går var timingen helt riktig for absolutt alt :D

La meg ta det fra starten <3
Jeg fikk brev forrige torsdag om at de siste kromosom prøvene var helt fine og at vi skulle ringe å få en time til samtale hos gyn sant respet på pergo og diverse andre ting.
Gyn hadde heldigvis hatt en avbestilling den dagen jeg ringte så da fikk jeg komme inn til time den eneste dagen jeg hadde tid denne uken om ikke det hadde jeg ikke fått tine før i slutten av juli.

Så..

Vi har ikke hatt så mye å rutte etter mange utgifter til bil og diverse så jeg var litt små bekymra for hvordan jeg skulle få betalt for gyn timen, ville helst ikke bruke BT på det, men så fikk vi begge etterbetalt noe lønn! Så da var det ikke noe problem med det :D

Jeg fikk kommet meg til gyn, fikk 3 kurer med pergo! Fikk beskjed om at jeg skulle begynne med den første tab på CD 4 og da jeg sa til gyn at jeg var på CD 5 og måtte vente til neste PP fikk jeg klar beskjed om at jeg skulle hente kuren med engang og ta den første pille da og at det ikke gjorde noen ting om det bare var en knapp dag fra CD 4:)
Hun har også gjort klar resept på Ovitrelle og Alby E (blodfortynnende) til når jeg blir gravid. Jeg skal ha 2 injeksjoner i uka og om jeg ville ta de selv hjemme kunne jeg få lov til det noe eg ble kjempe lettet for da jeg slipper å kjøre 30 min hver vei 2 ganger i uka for disse injeksjonene når jeg endlig blir gravid :)

Nå er det bare til å kose seg med de flotte dagene fremover og føle at vi har en liten seier på vår side:D

Vi har også blitt enige om samleie annen hver dag for at soldatene skal være sterke og gode :D vi er virkelig spente nå, men prøver å ikke få opp forhåpningene for mye værtfall på den første kuren :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Sitter å koser meg med et glass vin i kveld blir det kose kveld med min kjære <3
Så får nyte disse få glassene og håpe det blir de siste på laaang tid :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

CD 7 i dag og tredje dagen med pergo :)

Krysse alt som krysses kan. Endelig er det helg og fredag også så da går forhåpentligvis de neste dagene unna i en fei :)
Neste fredag er det blodprøve tid hos legen for å se om pergo har fungert slik den skal :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Ikke mange dagene siden TR forsvant men allerede kommer symptomene på EL og tappen er blitt ganske åpen så det er nok ikke lenge til nå :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Gooood morgen :D og her er det snart EL :P

Mannen ligger ved siden av meg fin som en diamant så nå skal jeg får lurt ham til en sengevals tidlig på morgenen :P

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Da har vi fått lagt inn de første aksjene :D så blir det ikke noe mer før til mandag :P

Jaggu klarte ike mannen lure meg i dag :D i følge han var jobben blitt gjort så bra at nå ble det trillinger :P hahaha da må jeg gro en tredje pupp

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Da er siste tabelett med pergo inntatt for denne gang :)

Krysser fingerne for at dette skal gjøre susen og om ikke er jg klar for en ny kur neste PP :)

Kjenner jeg er veldig spent denne PP, men selvom jeg er veldig spent har jeg ikke noen store forhåpninger riktig ennå:)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Jeg har vel sagt det før, men jeg sier det igjen for følelelsen er så sterk noen gavner at det hjelper å få luftet dem litt :)

Jeg gleder meg sånn til å gå gravid igjen med en frisk liten spire og et fullkomment svangerskap :D jeg tar meg selv ofte i å dagdrømme om når jeg endelig er kommet over de første 12 ukene. Etter den flotte beskjeden fra gyn har jeg trua på at det kan gå bra neste gang :)

Vi krysser fingerne som bare det om dagen for at det skal klaffe i løpet av de neste 3 kommende mnd :D men ingen forhåpninger for denne PP riktig ennå værtfall :) gruer meg litt til å sette disse sprøyter i magen selv 2 ganger i uka, men alt for den Lille spira som kommer til å dukke opp etterhvert :D

Håper jo egentlig at det skal gå bra nå på første kuren med pergo for da kan vi fortelle datteren vår at hun skal bli storesøster i august rundt bursdagen hennes :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Endelig er nok en dag over og jeg er enda en dag nærmere ikm og testing :)

I morgen er det CD 10 og mest sannsynelig EL :D
Blir ikke noe morro under lakenet i kveld men skal høvle over mannen i morgen etter jobb :D for så å legge meg til å sove noen timer så soldatene kan få gjøre jobben sin :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Endelig er nok en dag over og jeg er enda en dag nærmere ikm og testing :)

I morgen er det CD 10 og mest sannsynelig EL :D
Blir ikke noe morro under lakenet i kveld men skal høvle over mannen i morgen etter jobb :D for så å legge meg til å sove noen timer så soldatene kan få gjøre jobben sin :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Hi hi, lykke til med høvlingen :D

føles ganske ut som om jeg har el i dag:) masse slimete, strekkbar utflod :) regner med at jeg ganske sikkert er i dpo land på onsdag:D

Rare følelser om dagen:P

Jeg føler meg tålmodig, men samtidig utålmodig om dagen :D rolig og samtidig urolig :)

Jeg sier til meg selv at jeg har ingen forhåpninger for denne PP, men det tur eg jaggu jeg må trekke tilbake for innerst inne kjenner jeg at jeg faktisk har enorme forhåpninger til denne PP:P noen dager er forhåpninger om at dette skal gå bra så stor at jeg føler meg gravid :P ikke helt klok tror jeg men men tiden vil engang vise :)

CD 11 i morgen allerede og mest sannsynelig finner EL sted i dag eller i morgen :)

Jeg håper å rekke januar akkurat, men om det klaffer nå er jeg ganske sikker på at en tidlig ul vil vise termin tidlig i februar :)

Jeg var også innom legekontoret i dag og fikk snakket med legen ang Ovitrelle injeksjonene og disse skulle jeg med glede få en opplæring i hvordan jeg kunne gjøre hjemme selv ved de 2 første injeksjonene:D har vært litt urolig på om jeg kom til å klare dette selv :P men føler meg litt tryggere nå :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Da kan jeg muligens være i dpo land allerede i dag, men jeg venter med å telle til i morgen for å være litt mer sikker :P

FF har ennå ikke satt noe kryss :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Back
Topp