Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Jeg kaller denne dagen for 0dpo! Selve EL dagen :P Regner med at jeg er i dpo i morgen :)

Om det er noe senere spiller det ikke så alt for stor rolle så lenge jeg finner ut så tidlig som mulig at jeg er gravid så jeg kan starte med injeksjonene :)

Syntomer i dag - 0dpo, EL dagen
Svimmel
Trøtt
Ofte tisse
Oppblåst
Lite sulten
Løs mage
Stikking i bryster og mage

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

2 dpo(?) :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Da skal jeg snart begi meg ut på nattevakt :P blir spennende å se om jeg i det hele tatt klarer å fungere i morgen :p sjeldent jeg jobber om natta men men :D jeg skal værtfall få gjort noe fornuftig om det skulle være stille å rolig på jobb i natt :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Tror egentlig ikke jeg har hatt EL enda.
Har begynt å få mine tvil nå :( FF har fortsatt ikke satt noe merke og tappen er ganske åpen. Men det er ikke så krise heller :) det betyr bare mer fantastisk kos med mannen min:D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Det er helt klart at jeg har tatt feil av EL for i dag har jeg vanvittige EL smerter og klarer nesten ikke stå :o

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Nei nei nei :P jeg får virkelig ikke bestemt meg nå :P jg går tilbake til start og regner med at eg er 4 dpo i dag om jeg tar feil så kan jeg alltids klare å smøre meg med litt tålmodighet :p

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

CD 17, 6 dpo i dag :) vel værtfall sånn ca.

Symptomene er mange og ofte, men jeg prøver å slå dem fra meg så godt jeg kan. Selv mener jeg at det er alt for tidlig å kjenne noen typiske symptomer allerede 6 dpo (?)!!

Jeg mistenker at pergo kan gi noen ekstra symptomer eller så er det jeg som innbiller meg dem fordi eg virkelig har ubevisst klart å skru opp forhåpningene mine for denne pp'en med pergo :P
Jeg kan jo ramse opp kort ting jeg kjenner så langt Uannsett da :)

Advarsel detaljert.
Små kvalm til tider nesten så jeg må kaste opp. Jeg brekker meg værtfall veldig.
Svimmel, jeg må ta meg for mange ganger i løpet av dagen så ikke jeg faller i gulvet.
Jeg er veldig obstipert og når det først kommer så er det løst.
Jeg er skikkelig oppblåst og må innimellom gå litt ut av rommet for å slippe ut luft.
Ikke like mye utflod lenger. Det kommer bare litt hvitt, kremete utpå ettermiddag før det for seg igjen.
Ekstra trøtt
Mer følsom der nede under sex. Eg klager ikke altså det er veldig godt og
Mannen får kjørt seg litt ekstra. Haha
Brystene føles annerledes. Litt større, ikke ømme, men kanskje litt tyngre.
Også er synet mitt blitt så rart. Jeg nå myse og virkelig konsentere meg for se ting i halv mørket. Lar derfor bilen stå når det begynner å bli mørkt ute.

Dette er det jeg har så langt. Tror som sgt det bare er innbilt eller "bivirkninger" av pergoen. Mannen spurte meg også i går om han tror jeg vil bli gravid på denne første runden med pergo eller den neste. Jeg svarte at jeg hadde ikke noe tru på denne runden, men at jeg hadde mer følelelsen på at det kanske klaffer på den neste. Dette var også mannen helt enig i:) det føles litt som en lettelse egentlig, at han ike har noen forhåpninger for denne pp'en. For jeg vet han blir Så skuffet hver gang TR dukker opp selv om han selv ikke gjør noe nummer ut av det.

Jeg er værtfall optimistisk til at en liten spire vil sitte i løpet av sommeren :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Da er det bare noen timer igjen til CD 17, 7 dpo

Symtomene er her ennå og jeg opplever i tillegg til det som er nevnt tidligere veldig stikking det nede samt i dag har jeg hatt litt neseblod når jeg har snytt meg og det er sjeldent. Tempen steg også litt i kveld:)

Jeg er veldig spent på morgen dagen nå :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

7 dpo
Jeg våknet i dag tidlig til en temp som har steget fra 36,6 til 36,8:D Hurra.
Nå håper jeg bare det fortsetter slik:)

I tillegg skjedde noe som jeg aldri har opplevd før utenom tr. Rett etter jeg hadde stått opp kjente jeg det rant nedover beina på meg og da jeg kikket ned så det ut som noe utflod lignende væske.
Jeg søkte dette opp på Google og ser at det er flere som har opplevd dette i forbindelse med svangerskap dog litt lenger ut i svangerskapet, men håpet om en positiv test mot slutten av denne uken vokste litt mer :)

Kvisene i fjeset har roet seg veldig ned og jeg har ikke brukt noe spesielt for å få dem vekk heller:P dette har vært et ganske klassisk tegn de siste gangene før en positiv test også:) men det har dukket opp noen i nakken 3-4 stk kanskje.

Mens murringene er veldig kraftige til tider, nesten sånn som det bruker å være 2 dagen med tr bare uten de vonde krampene.

Fortsatt oppblåst og obstipert, men ofte å tisser det kan jo så klart komme av at jeg drikker mye også da:P

Jeg kan forklare en annen årsak til disse klassiske symptomene jeg opplever så er ikke helt overbevist riktig ennå:) må prøve å holde de største forhåpningene i sjakk.

Om brystene skulle bli såre, vonde eller ømme de nærmeste dagene da vil nok mine største forhåpninger komme seg løs. Akkurat nå opplever jeg kun at de er til tider er litt tunge og nipplene er såre, men that's it:P

CD 18, 3 dpo

Ja jeg har blitt satt tilbake i følge FF, den mener jeg ikke hadde EL før på søndag. Hva jeg tror om det selv er jeg veldig usikker på, men for at ikke forhåpningene skal stige unødvendig tar jeg det for god fisk så ikke jeg girer meg helt opp over passert IKM uten TR.

Brystvortene har begynt å bli små såre, men da kan jo det kommer av noe annet så jeg venter det ann å ser. Jeg kommer værtfall ikke til å teste i morgen, men se an om jeg tester 17 mai (6 dpo ifølge FF). Har egentlig litt lyst til å teste da bare sånn i tilfelle FF skulle ta feil:) Jeg får se om testene fra billige strimler han ankommet innen da :P bestiller tester i dag så fort lønn er kommet på konto:) litt smått med penger nå kjenner jeg etter masse utgiifter .

Om virkelig EL faktisk ikke var før på søndag så tviler jeg egentlig på om det har klaffet denne pp, da vi ikke hadde sex før på søndag med 4 dager uten pga kræsj med jobb og huset fullt av mennesker siden fredag. Jeg får vel heller skru forventningene mine ned til 0 og heller bli positivt overrasket om vi faktisk har hatt lykken med oss. Men jeg fortviler ikke så mye da jeg skal fortsette med pergo helt til det sier klaff :D

Lykke til - håper virkelig du har en liten spire i magen din! :)
5 dpo her, og har fått mange kviser i pannen (har veldig sjeldent kviser) og EN sår pupp. En.. Haha. Pleier sjeldent å ha ømme/såre bryst, men for min del kan det være at jeg har fått ny syklus og andre symptomer etter SA'n. Tiden vil vise :)
Dette blir spennende! Håper vi møtes på februar med sterke spirer som klorer seg fast. Jeg følger spent med! :)

Lykke til - håper virkelig du har en liten spire i magen din! :)
5 dpo her, og har fått mange kviser i pannen (har veldig sjeldent kviser) og EN sår pupp. En.. Haha. Pleier sjeldent å ha ømme/såre bryst, men for min del kan det være at jeg har fått ny syklus og andre symptomer etter SA'n. Tiden vil vise :)
Dette blir spennende! Håper vi møtes på februar med sterke spirer som klorer seg fast. Jeg følger spent med! :)
Tusen takk :D jammen så spennende med EN sår pupp da mangler det bare den andre :P Hehe
Håper virkelig å se deg i februar også :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Dagens test tart innen for tidsfristen:)
Syns jeg skimter en svak skygge der, værtfall utenom på bildet.
Er et sted mellom 4 og 9 dpo :o
ImageUploadedByBV Forum1400129793.815807.jpg

Deler testen senere i dag når den er blitt tørr :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Dagens test tart innen for tidsfristen:)
Syns jeg skimter en svak skygge der, værtfall utenom på bildet.
Er et sted mellom 4 og 9 dpo :o
Vis vedlegget 61468

Deler testen senere i dag når den er blitt tørr :)

Syntes også jeg ser en svak strek ❤️ krysser fingrene

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Sent from my iPhone using BV Forum

Oj så spennende!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp