CD 17, 6 dpo i dag
vel værtfall sånn ca.
Symptomene er mange og ofte, men jeg prøver å slå dem fra meg så godt jeg kan. Selv mener jeg at det er alt for tidlig å kjenne noen typiske symptomer allerede 6 dpo (?)!!
Jeg mistenker at pergo kan gi noen ekstra symptomer eller så er det jeg som innbiller meg dem fordi eg virkelig har ubevisst klart å skru opp forhåpningene mine for denne pp'en med pergo
Jeg kan jo ramse opp kort ting jeg kjenner så langt Uannsett da
Advarsel detaljert.
Små kvalm til tider nesten så jeg må kaste opp. Jeg brekker meg værtfall veldig.
Svimmel, jeg må ta meg for mange ganger i løpet av dagen så ikke jeg faller i gulvet.
Jeg er veldig obstipert og når det først kommer så er det løst.
Jeg er skikkelig oppblåst og må innimellom gå litt ut av rommet for å slippe ut luft.
Ikke like mye utflod lenger. Det kommer bare litt hvitt, kremete utpå ettermiddag før det for seg igjen.
Ekstra trøtt
Mer følsom der nede under sex. Eg klager ikke altså det er veldig godt og
Mannen får kjørt seg litt ekstra. Haha
Brystene føles annerledes. Litt større, ikke ømme, men kanskje litt tyngre.
Også er synet mitt blitt så rart. Jeg nå myse og virkelig konsentere meg for se ting i halv mørket. Lar derfor bilen stå når det begynner å bli mørkt ute.
Dette er det jeg har så langt. Tror som sgt det bare er innbilt eller "bivirkninger" av pergoen. Mannen spurte meg også i går om han tror jeg vil bli gravid på denne første runden med pergo eller den neste. Jeg svarte at jeg hadde ikke noe tru på denne runden, men at jeg hadde mer følelelsen på at det kanske klaffer på den neste. Dette var også mannen helt enig i
det føles litt som en lettelse egentlig, at han ike har noen forhåpninger for denne pp'en. For jeg vet han blir Så skuffet hver gang TR dukker opp selv om han selv ikke gjør noe nummer ut av det.
Jeg er værtfall optimistisk til at en liten spire vil sitte i løpet av sommeren
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier