Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra :) da er det kanskje ikke bare meg :P håper den blir sterkere til lørdag :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Dagens test var nok ikke snev av positiv:P jeg skal ikke se bort ifra at FF har rett og at jeg er 4/5dpo i dg :) men det går bra :P jeg prøver igjen til onsdag da skal jeg være ca 10/11 dpo :D

Syntomene i dag har ikke vært Så voldsomme så det eg har kjent har sikkert kommet etter EL tenker jeg:P man kan jaggu bli små gal av dette altså :P kun ryggsmerter i dag, men dette må muligens komme av noe annet da jeg ryddet ganske mye i går :)

Jeg håper virkelig de neste dagene går fort frem mot onsdag :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

5/6 dpo i dag og tempen er veldig fin denne PP, vel værtfall de siste dagene da:P:D

I dag er jeg også kommet til dag 21 av syklusen allerede og det er klart for å ta blodprøver hos legen for å se om jeg i det hele tatt har hatt EL denne PP.
Venter vel egentlig bare på at klokka skal bli 8 så jeg kan dra avgårde :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

å sitte å tenke over at jeg bare er 5 dpo go har blitt satt så mange dager tilbake er skikkelig kjipt :( men samtidig så gir deg meg litt håp om at en test til tirsdag igjen kanskje kan vise en pen kanskje svak liten strek :) med tanke på at gårsdagens var blendahvit :D må fortsette å krysse fingerne :D

Jeg er så spent på dine vegne :D Følger med og krysser fingrene og bena for øyeblikket (siden tanta enda er på besøk) ;)

Ønsker et hjertebarn ❤

Jeg er så spent på dine vegne :D Følger med og krysser fingrene og bena for øyeblikket (siden tanta enda er på besøk) ;)

Ønsker et hjertebarn ❤
åå tusen takk :D det var kjmpe koselig å høre :D er veldig spent jeg også og har skudd opp forventingene nå de neste 2 pp med pergo :D
kjenner jeg gleder meg sånn til å gå gravid igjen og all spenningen mot termin og det magiske øyelikket av endelig å få med seg den etterlengtede babyen hjem :)
Denne tiden er spesiell for meg i og med at jeg gikk shele våren og sommern med stor mage i 2010 :P mange fine minner :D

åå tusen takk :D det var kjmpe koselig å høre :D er veldig spent jeg også og har skudd opp forventingene nå de neste 2 pp med pergo :D
kjenner jeg gleder meg sånn til å gå gravid igjen og all spenningen mot termin og det magiske øyelikket av endelig å få med seg den etterlengtede babyen hjem :)
Denne tiden er spesiell for meg i og med at jeg gikk shele våren og sommern med stor mage i 2010 :P mange fine minner :D
Jeg skjønner deg veldig godt! :D Du skal nok se at lille spira sitter snart! Det håper jeg i alle fall ❤

Ønsker et hjertebarn ❤

Jeg skjønner deg veldig godt! :D Du skal nok se at lille spira sitter snart! Det håper jeg i alle fall ❤

Ønsker et hjertebarn ❤
Ja det bare må den :D tusen takk og det samme til deg <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Jeg er oppblåst og forstoppa til de grader. Har vært det i flere dager og ingenting hjelper:( nå føles magen rett P slett hoven :o jeg har fått en stor BLÅ kvise på rompa og er tom for Pudder :( (diva sa du?) og ikke bedre er det at den hersens dama i dag som til blodprøve på meg ikke var noe flink i det hele tatt. Jeg bruker aldri å kjenne noe men i dag føltes som jeg fikk kjørt den nåla tvers gjennom armen og røska ut igjen. Jeg er bokstavlig talt helt blå i armen med en stor hoven kul! Hun må ha bomma skikkelig :(

Jeg har heller ingen pene klær å gå i, ser ut som en slask Uannsett hva jeg kler på meg. Jeg gleder meg sånn til skattene pengene kommer neste mnd :D har fått klar signal fra mannen at han syns jeg fortjener å bruke 5000kr på å kjøpe meg en ny garderobe :D etter P ha mistet 25 kg er alle klær for store eller utvida.

Jeg syter litt nå, men bedre å gjøre det her enn å gå til manne gang, jeg sverger han kommer snart til P blø fra øra om han må høre mer på meg :P Haha

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Våknet opp i dag til en temp som viste 37,6 grader. Jeg kunne ikke helt tro det og testet igjen og igjen, den viste det samme hver gang!

Litt spent nå på hva den vil vise de neste dagene altså :D

Nå har vi kommet hjem etter en flott 17 mai feiring med familien, mye god mat og masse latter :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

17 mai er overstått og jeg kjente meg virkelig trøtt i går da jeg kom hjem. Kjempe sliten, men har hatt det utrolig fint! Det beste med hele 17 mai var å se hvor godt mannen min og pappa begynner å komme overens :) de at blitt skikkelig kompiser og det betyr mye for meg:D

Våknet som vanlig til rett før kl 0600 i dag som jeg har gjort en stund nå og tempen viste seg å ha stigi ennå mer i dag :o det trudde jeg rett å slett ikke var mulig :P nå er den over febergrensa(37,7) og viste hele 37,8 grader. Men syk, dårlig, uvel, sliten osv er jeg ikke. Jeg føler meg rett å slett ikke syk, men harasse energi og er frisk som bare det! I dag trodde jeg ikke tempen kunne bli noe høyere, men at den heller kom til å synke litt :P den gang ei!
Veldig spent på hva tempen i morgen viser :)

Andre eventuelle syntomer jeg kjenner er ikke mange annet enn noe kvise utbrudd her og der, tunge (større) bryster. Syns egentlig brystvorter har blitt mye mørkere, de pleier å være veldig rosa det samme gjelder den rundt husker ikke hva det heter ett eller annet på a:P Hehe

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

fysj :(

Jeg som gledet meg sånn over denne tempen de siste dagene og var kjempe spent så måtte jeg våkne opp i dag med kroppen full av sykdom, temp over 39 og migrene fra helvete :@ :(

Har tatt litt febernedsettende og skal ta tempen igjen etterpå for å følge med at den går ned igjen og holder seg nede! Det skulle visst ikke være bra for et eventuelt embryo med for høy temp har jeg blitt fortalt så da kommer jeg til å følge ekstra godt med i og med at jeg er 8 dpo i dag og det er fullt mulig noe kan ha festet seg:) håper værtfall det.
Nå skal eg bruke dagen i sengen og den flotte mannen min har sagt han skal ta seg av alt jeg har sagt jeg må få gjort denne uka :) jeg er så heldig<3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Jeg klarer jo ikke å la være :) jeg bare må sjekke terminkalkulatoren innimellom:P

Og om jeg skulle være gravid nå er termin den 4 februar :) akkurat 6 måneder før dattern vår fyller 5 år :D kan det være meningen tro?
Om det er det så er jeg 3 uker og 1 dag gavid i dag :) både mens og EL termin blir den samme :D

Jeg er veldig spent mot kommende onsdag og litt nervøs samtidig :P tørr jeg virkelig teste allerede? Vel om det skulle være noe der så tenker jeg at det kan gi utslag allerede da selv om det ikke blir akkurat den sterkeste sterkeste streken i verden :P krysser alt jeg kan !!

Syntomer i dag syns jeg med andre ord er litt vanskelig å skille pga sykdom. Men det murrer nå iallfall voldsomt i ryggen og brystene føles definitiv annerledes :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

CD 25, 9 dpo
Jeg har fortsatt litt småfeber (38,3) så i dag ble tempen registret som feber og da blir den ikke tatt med i målingene i dag heller :(
Og jeg som har vært såå spent på tempen denne pp, det er jo typisk.

Nå er det bare en dag igjen unna, OO STORE TEST ONSDAG!!:P haha
Mannen har allerede begynt å "mase" litt om når jeg skal teste, men jeg prøver å spille den kul og si at jeg er ikke helt sikker ennå:P stakkars hoho

Han har en tendens til å få veldig store forhåpninger selv om han ikke gjør noe synlig uttrykk til det, men jeg legger godt merke til det da han stadig spør om både det ene og det andre. Det er værtfall ikke mangel på engasjement :) tihi
Jeg har derfor ikke sagt noe som helst om syntomer jeg kjenner som eventuelt kan være fra en liten spire og det faktum at da jeg våknet i dag følte jeg meg gravid:) *håperhåper*
Jeg skal værtfall foreløpig holde tett om at jeg skal teste allerede i morgen og nestegang på fredag :) kanskje jeg sier noe på søndag om disse 2 første rundene skulle gi noe utslag :)

Men jeg har bestemt meg for å prøve så godt jeg kan og ikke si noe om noen graviditet før jeg har hatt de 2 første injeksjonene med ovitrelle. Jeg vil være sikker på at den neste graviditeten ikke er kjemisk og at hcg tilskuddet faktisk fungerer :) om jeg klarer skal jeg prøve å holde meg til svangerskapsuke 7 :D men jeg har en lur mann og det er ikke så lett å lure en luring :P haha

Planen for hvordan jeg skal fortelle ham om en liten spire er værtfall klar :D
Jeg skal kjøpe en body og noen søte små sokker eller tøfler, lgge dette i en pen gave ekse sammen med den positive testen og eventuelt et ultralyd bilde om jeg har fått klarte å lure meg til gyn uten at han har skjønt noe:P + et lite brev "ifra spireliten"
Så skal jeg ta ham med ut på en fin resturant, gjerne et sted hvor vi kan sitte ute. Og under middagen skal ha få pakken sin ^^,

jeg håper virkelig jeg kan gjøre dette allerede en av de første dagene i juni ^^,

Krysser fingre og tær :)

Gravid følelelsen i dag er så sterk at testtrangen virkelig har vokst!

Magefølelsen min sier meg at jeg er gravid og at testene jeg skal ta denne uka kommer til å bli positive helt garantert! Jeg føler meg så dust som sier det, men kanskje er det forventningene som snakker:P
Uannsett er jeg veldig spent på morgen dagen og kan nesten ikke vente med at denne dagen skal ta slutt:D

Kjenner jeg gruer meg litt også for at testen skal bli negativ. Jeg vil virkelig ha en positiv test nå!

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Gravid følelelsen i dag er så sterk at testtrangen virkelig har vokst!

Magefølelsen min sier meg at jeg er gravid og at testene jeg skal ta denne uka kommer til å bli positive helt garantert! Jeg føler meg så dust som sier det, men kanskje er det forventningene som snakker:p
Uannsett er jeg veldig spent på morgen dagen og kan nesten ikke vente med at denne dagen skal ta slutt:D

Kjenner jeg gruer meg litt også for at testen skal bli negativ. Jeg vil virkelig ha en positiv test nå!

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Tvitvi for en liten spire:Heartpink

Da har jeg lagt meg for kvelden. Har pakka dyna godt rundt meg og luftet godt på soverommet og alt vindu stå på gløtt i natt så ikke jeg skal bli så alt for varm:)

Gruer meg til i morgen i tilfelle testen ikke skulle vise noe:( men gleder meg til å få det overstått :D for alt jeg vet kan det jo fortsatt være for tidlig :P tiden vil vise :)

God natt <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Back
Topp