Så bra da er det kanskje ikke bare meg håper den blir sterkere til lørdagSent from my iPhone using BV Forum
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra da er det kanskje ikke bare meg håper den blir sterkere til lørdagSent from my iPhone using BV Forum
åå tusen takk det var kjmpe koselig å høre er veldig spent jeg også og har skudd opp forventingene nå de neste 2 pp med pergoJeg er så spent på dine vegne Følger med og krysser fingrene og bena for øyeblikket (siden tanta enda er på besøk)
Ønsker et hjertebarn ❤
Jeg skjønner deg veldig godt! Du skal nok se at lille spira sitter snart! Det håper jeg i alle fall ❤åå tusen takk det var kjmpe koselig å høre er veldig spent jeg også og har skudd opp forventingene nå de neste 2 pp med pergo
kjenner jeg gleder meg sånn til å gå gravid igjen og all spenningen mot termin og det magiske øyelikket av endelig å få med seg den etterlengtede babyen hjem
Denne tiden er spesiell for meg i og med at jeg gikk shele våren og sommern med stor mage i 2010 mange fine minner
Ja det bare må den tusen takk og det samme til deg <3Jeg skjønner deg veldig godt! Du skal nok se at lille spira sitter snart! Det håper jeg i alle fall ❤
Ønsker et hjertebarn ❤
Tvitvi for en liten spireGravid følelelsen i dag er så sterk at testtrangen virkelig har vokst!
Magefølelsen min sier meg at jeg er gravid og at testene jeg skal ta denne uka kommer til å bli positive helt garantert! Jeg føler meg så dust som sier det, men kanskje er det forventningene som snakker
Uannsett er jeg veldig spent på morgen dagen og kan nesten ikke vente med at denne dagen skal ta slutt
Kjenner jeg gruer meg litt også for at testen skal bli negativ. Jeg vil virkelig ha en positiv test nå!
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier
Jåå <3Tvitvi for en liten spire