Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Håper virkelig neste test du tar er helt tydelig positiv :D
Krysser alt for deg, masse lykke til :)
Tusen takk skjønne deg :D det håper virkelig jeg også :D om jeg klarer å holde meg til tirsdag har jeg stor tro på at den kommer til å gjøre det også:)

Tusen takk skjønne deg :D det håper virkelig jeg også :D om jeg klarer å holde meg til tirsdag har jeg stor tro på at den kommer til å gjøre det også:)
He he, en av grunnen til at jeg liker deg, er nettopp
det der at du alltid klarer å være så optimistisk og positiv.
Så da synes jeg neste test du tar skal bli like positiv som det du er :D

He he, en av grunnen til at jeg liker deg, er nettopp
det der at du alltid klarer å være så optimistisk og positiv.
Så da synes jeg neste test du tar skal bli like positiv som det du er :D
aaw det var kjempe snilt sagt :D tusen takk :D:Djeg er alltid sånn uannsett hvor mørkt ting er :P må prøve å finne positive sider ved ting da blir det mye lettere å takle :D

Haha tror aldri jeg har gleda meg til å ta av bh'en før, men jaggu gjør jeg det i dag :P eg er litt spent på om jeg kan føle noe mer ømhet i dag etter å ha godt med en stram bh :D håper virkelig det for det er akkurat det tegnet jeg trenger for å gi meg tålmodighet mot tirsdag :)

Ellers i dag har jeg vært veldig trøtt og gått å lagt meg 2 ganger æ, litt slå vondt i hodet og veldig varm. For all del dette kan også komme av det varme, fuktige og rare været spm har vært i dag.

Spent på hver eneste dag fremover :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

CD 1, 0dpo

Hva skal jeg si om denne dagen eller morgenen?

Gikk på toalettet om morgenen som jeg alltid gjør og der var det blod! TR er ankommet. Ikke like kraftig som hun bruker eller med noen form for forvasel sånn som murringer osv.

I tilegg er jo tempen høy og fin så jeg er veldig forvirret :(

Bare å kjøre på med en ny kur med pergo og håpe på bedre lykke i denne PP!

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Det kan jo hende det er en hormonell blødning :) Ikke gi opp håpet enda!! Fortsatt håp når tempen er høy og fin ❤

Ønsker et hjertebarn ❤

Det kan jo hende det er en hormonell blødning :) Ikke gi opp håpet enda!! Fortsatt håp når tempen er høy og fin ❤

Ønsker et hjertebarn ❤
Det kan jo være :) men er innstilt på TR og blir heller positivt overrasket :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Ja det er kjedelig at TR dukket opp i dag. Fryktelig kjedelig, jeg hadde virkelig troa på at det hadde klaffet nå, men nok en gang blendet lurt av DM :( pokkers tester er fristet til å klage til de egentlig.

Men nok om det.

Etter disse første timene med TR i dag er det ingen tvil om at dette er TR og nå ser jeg (nå kommer det for enkelte ekle detaljer så beklager) at kroppen virkelig får rensket opp og kvittet seg med unødvendig slim og bråta.
Jeg tror rett å slett dette er den første ordentlige mens jeg har hatt siden før jeg mistet i oktober i fjor! Og om kroppen har brukt 6 mnd på å rydde opp er jeg ikke overrasket over at det ikke har klaffet ennå. Men er ledig takkebemmelig for at kroppen ser ut til å være på vei tilbake til normalen:)

Jeg har alltid stusset over TR de siste mnd og syns de har vært forferdelig annerledes i forhold til hva jeg egentlig er vant med.! Men ikke nå. Dette er TR slik jeg kjenner henne! Nå ryddet hun virkelig opp og kjenner jeg min egen intuisjon og magefølelse slik fen snakker til meg nå godt nok så ser eg ikke bort ifra at det klaffer i denne PP med hjelpe fra pergotime on kroppen endelig får ryddet opp;)

Gleder meg virkelig til å dette igang med pergo, teste etter EL og kose meg med mannen denne PP :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

PP 29, CD 2

TR har holdt voldsomt på i dag også, men likevel noe roligere.
Snart er denne søndagen endelig over og jeg bare glede meg sånn til å begynne med en ny uke og en ny pergo kur til tirsdag.

Venter også på å få EL tester i posten! Denne gangen skal jeg være skråsikker på når EL er!

PP 29, CD 3
Mandagen er endelig snart over og TR er endelig snart borte, ikke det at hun har vært her så lenge altså :P

Jeg gleder meg sånn til å begynne på en ny pergo kur denne PP og kose meg med mannen så snart TR er vekke:) han virker veldig ivrig etter å sette igang selv og spør når jeg er mest fruktbar.
Så lenge jeg ikke er sikker selv er svaret ganske enkelt. Hele neste uke :D haha

Det er ikke så mye annet å si om akkurat disse dagene. De er jo av de minst spennende. Jeg jobber og gleder meg til å få 20k ferie penger, 15k lønn og 21k skattepenger inn på konto i juni:) få blitt kvitt noen regninger som har hengt over huet på meg og gjør masse koselig med dattern vår og få meg en ny garderobe :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

PP 29, CD 4

Endelig har jeg kommet til CD 4 igjen! Ikke det at jeg har ventet så lenge da, men det føles liksom godt å komme igang med en ny pergo kur så fort jeg skjønte at spira ikke satt :)

Krysser fingerne for et bedre resultat denne PP :) har ikke veldig lyst til å gå forbi PP 40 :o

Mannen selv er veldig ivrig denne PP så nå må lykken være vår! Jeg vet han sliter litt med depresjon for tiden da han ikke har så mye å gjøre på jobb fronten så det hadde vært fint å gi han noe som kan fylle hverdagen hans med litt mer spenning og glede enn bekymringer <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Da har jeg endelig fått rota meg til å betEille og faktisk gjennomføre betalingen riktig denne gangen for testene fra BT :D bestilte en haug med EL og gravitetser så nå kan teste tøsa bare mase for så snart de kommer i posten har eg mer enn nok :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Da har jeg endelig fått rota meg til å betEille og faktisk gjennomføre betalingen riktig denne gangen for testene fra BT :D bestilte en haug med EL og gravitetser så nå kan teste tøsa bare mase for så snart de kommer i posten har eg mer enn nok :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Haha autocorrect er en ufin greie :p

Så fort de testene er i hus så banker testetøsa på døra,og da er d gjort :p

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Haha autocorrect er en ufin greie :p

Så fort de testene er i hus så banker testetøsa på døra,og da er d gjort :p

<3februar 2011<3
Haha hun banka på her allerede i dag tror hun har gifta seg også nå for mannen hører stemmer g ber meg teste også :P eller så er det den carlsbergen i sola han ikke tåler :P haha

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Haha hun banka på her allerede i dag tror hun har gifta seg også nå for mannen hører stemmer g ber meg teste også :P eller så er det den carlsbergen i sola han ikke tåler :P haha

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Åh, det er nok tøsa som har tatt plass i han :p du slipper ikke unna :D

<3februar 2011<3

Åh, det er nok tøsa som har tatt plass i han :p du slipper ikke unna :D

<3februar 2011<3
Hahaha ja det har hun garantert:D fikk klar beskjed i stad og teste som en gal når de kom i posten :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Hahaha ja det har hun garantert:D fikk klar beskjed i stad og teste som en gal når de kom i posten :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Haha fantastisk. Han har blitt bitt av teste galskapen han og :p

<3februar 2011<3

PP 29, CD 5
TR er borte i dag endelig :D
Teste tøsa har allerede flyttet inn, men denne gangen har hun tatt bolig i mannen :P har fått beskjed om å begynne testingen med engang de kommer i posten :P han skal ha en gravid jente nå haha :P tror han gleder seg fryktelig til et liten spire nå altså <3 det varmer

Om dagen er det masse jobb og husarbeid! Godt å ha noe som får dagene til å gå, men hvorfor er det aldri sånn etter EL?:P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Haha fantastisk. Han har blitt bitt av teste galskapen han og :p

<3februar 2011<3
Ja det er helt sykt :P