Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk skjønne deg det håper virkelig jeg også om jeg klarer å holde meg til tirsdag har jeg stor tro på at den kommer til å gjøre det ogsåHåper virkelig neste test du tar er helt tydelig positiv
Krysser alt for deg, masse lykke til
He he, en av grunnen til at jeg liker deg, er nettoppTusen takk skjønne deg det håper virkelig jeg også om jeg klarer å holde meg til tirsdag har jeg stor tro på at den kommer til å gjøre det også
aaw det var kjempe snilt sagt tusen takk jeg er alltid sånn uannsett hvor mørkt ting er må prøve å finne positive sider ved ting da blir det mye lettere å takleHe he, en av grunnen til at jeg liker deg, er nettopp
det der at du alltid klarer å være så optimistisk og positiv.
Så da synes jeg neste test du tar skal bli like positiv som det du er
Det kan jo være men er innstilt på TR og blir heller positivt overrasketDet kan jo hende det er en hormonell blødning Ikke gi opp håpet enda!! Fortsatt håp når tempen er høy og fin ❤
Ønsker et hjertebarn ❤
Haha autocorrect er en ufin greieDa har jeg endelig fått rota meg til å betEille og faktisk gjennomføre betalingen riktig denne gangen for testene fra BT bestilte en haug med EL og gravitetser så nå kan teste tøsa bare mase for så snart de kommer i posten har eg mer enn nok
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2
Autocorrect er noe kjekke greier
Haha hun banka på her allerede i dag tror hun har gifta seg også nå for mannen hører stemmer g ber meg teste også eller så er det den carlsbergen i sola han ikke tåler hahaHaha autocorrect er en ufin greie
Så fort de testene er i hus så banker testetøsa på døra,og da er d gjort
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Åh, det er nok tøsa som har tatt plass i han du slipper ikke unnaHaha hun banka på her allerede i dag tror hun har gifta seg også nå for mannen hører stemmer g ber meg teste også eller så er det den carlsbergen i sola han ikke tåler haha
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2
Hahaha ja det har hun garantert fikk klar beskjed i stad og teste som en gal når de kom i postenÅh, det er nok tøsa som har tatt plass i han du slipper ikke unna
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Haha fantastisk. Han har blitt bitt av teste galskapen han ogHahaha ja det har hun garantert fikk klar beskjed i stad og teste som en gal når de kom i posten
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2
Ja det er helt syktHaha fantastisk. Han har blitt bitt av teste galskapen han og
<3februar 2011<3
exu mai 2014