Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk skjønne degHåper virkelig neste test du tar er helt tydelig positiv
Krysser alt for deg, masse lykke til![]()
He he, en av grunnen til at jeg liker deg, er nettoppTusen takk skjønne degdet håper virkelig jeg også
om jeg klarer å holde meg til tirsdag har jeg stor tro på at den kommer til å gjøre det også
![]()
aaw det var kjempe snilt sagtHe he, en av grunnen til at jeg liker deg, er nettopp
det der at du alltid klarer å være så optimistisk og positiv.
Så da synes jeg neste test du tar skal bli like positiv som det du er![]()
Det kan jo væreDet kan jo hende det er en hormonell blødningIkke gi opp håpet enda!! Fortsatt håp når tempen er høy og fin ❤
Ønsker et hjertebarn ❤
Haha autocorrect er en ufin greieDa har jeg endelig fått rota meg til å betEille og faktisk gjennomføre betalingen riktig denne gangen for testene fra BTbestilte en haug med EL og gravitetser så nå kan teste tøsa bare mase for så snart de kommer i posten har eg mer enn nok
![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Haha hun banka på her allerede i dag tror hun har gifta seg også nå for mannen hører stemmer g ber meg teste ogsåHaha autocorrect er en ufin greie![]()
Så fort de testene er i hus så banker testetøsa på døra,og da er d gjort
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Åh, det er nok tøsa som har tatt plass i hanHaha hun banka på her allerede i dag tror hun har gifta seg også nå for mannen hører stemmer g ber meg teste ogsåeller så er det den carlsbergen i sola han ikke tåler
haha
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2
Hahaha ja det har hun garantertÅh, det er nok tøsa som har tatt plass i handu slipper ikke unna
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Haha fantastisk. Han har blitt bitt av teste galskapen han ogHahaha ja det har hun garantertfikk klar beskjed i stad og teste som en gal når de kom i posten
![]()
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2
Ja det er helt syktHaha fantastisk. Han har blitt bitt av teste galskapen han og![]()
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()