Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Å det hørtes deilig ut med slike dager da :) denne dagen har hvertfAll flydd avgårde :)

Sent from my iPhone using BV Forum
det har min dag også :D har tilbrakt den ute i sola og på vei til bhg for å hente lille frøkna gikk vi nedom brygga og heiv oss i vannet :D 22,5 grader viste gradestokken som hang i vannet :D nydelig! til ognmed bikkja hoppa fra brygga:D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

det har min dag også :D har tilbrakt den ute i sola og på vei til bhg for å hente lille frøkna gikk vi nedom brygga og heiv oss i vannet :D 22,5 grader viste gradestokken som hang i vannet :D nydelig! til ognmed bikkja hoppa fra brygga:D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Ååh hørtes godt ut:) hatt lyst til å bade og sole meg hele helgen men har ikke hatt tid! Ikke får jeg gjort det før søndagen heller, jobber på lørdagen:(

Så lyst til å bli mamma <3

PP29, 5dpo
Og denne dagen en straks over! Dagen hat flydd av sted i solveggen hvor jeh har fått jobba bra med fargen:D
Før vi henta lille mor i barnehagen slang vi oss i vannet ved bryggabog gradestokken som habg der viste 22,5 grader i vannet! Helt nydelig!:D

Kjenner fortsatt ikke til noen symptomer annet enn at urin lukter denne gangen og det bruker den ikke å gjøre så der har jeg et halmstrå å holde meg til enn så lenge :)
Jeg er værtfall veldig klar for å si velkommen til 6dpo :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Da kjente jeg noen voldosmme stikninger nede i livmor som kun varte noen sekunder imens jeg lå på sofaen å slappet av med en god bok :) med tanke på at jeg snart runder 6 dpo hpper jeg virkelig det var et resultat av en liten spire som festet seg♡ men det gjenstår å se og jeg skal ærlig innrømme at jeg ble raskt veldig fristet til å teste allerede i morgen, men jeg får prøve å holde meg litt i skinnet :P

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Ååh hørtes godt ut:) hatt lyst til å bade og sole meg hele helgen men har ikke hatt tid! Ikke får jeg gjort det før søndagen heller, jobber på lørdagen:(

Så lyst til å bli mamma <3
uff det er kjedelig :( jeg skal jobbe hele kommende helg så prøver å nyte de få fridagene jeg har nå til drt fulle :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

PP29, 6dpo
Da er endelig de spennnede dagene i gang og jeg velger å så vidt å begynne symptom jakten:)

etter å ha våknet i natt med mensmurringer klarte jeg heller ikke la være å ta en test i dag tidlig:p jeg syns jeg kan skimte en strek, men hei jeg kan også skimte streker på blank papir så det er alt for tidlig ennå :p jeg tat et bilde og legger ut når testen har tørket :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

PP29, 6dpo
Da er endelig de spennnede dagene i gang og jeg velger å så vidt å begynne symptom jakten:)

etter å ha våknet i natt med mensmurringer klarte jeg heller ikke la være å ta en test i dag tidlig:p jeg syns jeg kan skimte en strek, men hei jeg kan også skimte streker på blank papir så det er alt for tidlig ennå :p jeg tat et bilde og legger ut når testen har tørket :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Spennende:)❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dagens test 6doo
Uredigert og deretter redigert

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Vedlegg

• 1402504228058.jpg
    1402504228058.jpg
    10,3 KB · Visninger: 123
  • 1402504241689.jpg
    1402504241689.jpg
    22,9 KB · Visninger: 117
Ser "noe"på den redigerte hvertfall :)
Det gjør jeg også:P men vet ikke om det er kanskje bare akkurat de nredigeringsformen som "lager" en strek ?:P tar en ny test imorgen *løper for å rote i søpla etter den som ble tatt tidligere håper det har dukket opp noe mer*:P:D

PP29, 7dpo
Kan jeg være så snill å få slippe PP30, kan det pliis ha skjedd et mirkal nå som varet tiden ut?!

Jeg la meg seint i går, men måtte straks opp igjen på toalettet enda jeg hadde vært der før jeg la meg! Etter drt tok det heller ikke lang tid før jeg måtte på toalettet igjen, men den gangen holdt jeg meg frem til rett før kl 6 da klarte jeg ikke mer og fikk tatt en ny test!

Dagens test virker til å ha "noe" og jeg kikket på den før det var gått 5min. Nå skal jeh bare vente på a den tørker før jeg tar bilfe av den:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

så er det typisk at sagena test ble grå flekkete :o

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Vedlegg

• 1402548692332.jpg
    1402548692332.jpg
    27,4 KB · Visninger: 116
så er det typisk at sagena test ble grå flekkete :o

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Æsj. Teite testen!! Ta en ny? :)

Ønsker et hjertebarn ❤

PP29, 8dpo
Da har jeg plutselig kommet til 8dpo :D
Og jeg kan ikke tro jeg glemte å teste i dag :P har holdt meg siden kl 14 i dag og glemte å teste igjen nå istad:P haha
I dag har jeg vært veldig kvalm og hadde voldsomme mensmurringer. Akkurat som om det skjer et eller annet der nede og jeg håper det er en liten spire :)

Kjempe klar for å teste i morgen 9dpo :D da er det 48 timer siden siste testen! :P

I og med at feriepengene har rullet inn på kontoen bestemte jeg meg for å hente det jeg har liggende på apoteket av resepter bla. blodofrtynnende, pergo og ovirtelle.
Har hatt en vag følelse av at hcg(ovitrelle) kuren jeg skal ta til uke 12 når jeg først blir gravid kostet litt og jaggu gjorde den det :O hele 715 kr for 0,5ml :O og jeg skal ta 2 slike i uka! Det kommer på godt over 5000 kr, så jeg har bestemt meg for å hente resten når feriepengene kommer i og med at utløpsdatoen ikke er før om 2 år! Jeg må vel ha blitt gravid før da:)

PP29, 9dpo
Ikkr en strek på testen! Jeg gadd ikke tyde engang pg har bestemt meg for at det er fpr tidlig:)

Nå prøver jeg igjen i morgen og er det blenda da også så venter jeg til tirsdag. jeg opplever heller ingen spesielle symptomer heller denne gangen. Det dukker jo opp noe iblant, men ikke noe jeg tolker som tydelig symptomer.

Får bare vente å se :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Back
Topp