det har min dag ogsåÅ det hørtes deilig ut med slike dager dadenne dagen har hvertfAll flydd avgårde
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det har min dag ogsåÅ det hørtes deilig ut med slike dager dadenne dagen har hvertfAll flydd avgårde
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ååh hørtes godt utdet har min dag ogsåhar tilbrakt den ute i sola og på vei til bhg for å hente lille frøkna gikk vi nedom brygga og heiv oss i vannet
22,5 grader viste gradestokken som hang i vannet
nydelig! til ognmed bikkja hoppa fra brygga
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
uff det er kjedeligÅåh hørtes godt uthatt lyst til å bade og sole meg hele helgen men har ikke hatt tid! Ikke får jeg gjort det før søndagen heller, jobber på lørdagen
Så lyst til å bli mamma <3
SpennendePP29, 6dpo
Da er endelig de spennnede dagene i gang og jeg velger å så vidt å begynne symptom jakten![]()
etter å ha våknet i natt med mensmurringer klarte jeg heller ikke la være å ta en test i dag tidligjeg syns jeg kan skimte en strek, men hei jeg kan også skimte streker på blank papir så det er alt for tidlig ennå
jeg tat et bilde og legger ut når testen har tørket
![]()
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Det gjør jeg ogsåSer "noe"på den redigerte hvertfall![]()
He heDet gjør jeg ogsåmen vet ikke om det er kanskje bare akkurat de nredigeringsformen som "lager" en strek ?
tar en ny test imorgen *løper for å rote i søpla etter den som ble tatt tidligere håper det har dukket opp noe mer*
![]()
Æsj. Teite testen!! Ta en ny?så er det typisk at sagena test ble grå flekkete
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Nei jeg skulle vente til i dag, men så glemte jeg det i halvsøvneÆsj. Teite testen!! Ta en ny?
Ønsker et hjertebarn ❤
nei det var ikke det gittJa det gjorde det vanskelig å se noe, æsj da.
Håper neste test oppfører seg bedre![]()