Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

PP 29, CD 6
Kristi hinmelfarts dag, sola skinner og tredje tabeletta med pergo er inntatt :)

Meg og mannen snakket mye i går sammen at vi håpet det klaffet snart <3 vel det var vel kanskje han som stod for meste parten av praten med "Nå skal vi KJØRE på!!:D" og "Når testene kommer i posten er det bare å SETTE i gang:D" haha han er så søt som engasjerer seg slik <3?

Hva skal jeg si om tempen i dag? Jeg skjønner ikke stort at den! Jeg syns den er så høy til å være så tidlig i syklusen ennå :o kanskje er det sommern og det varme været som tuller litt med den, men heldigvis er en haug med EL tester på vei :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Jeg sitter her rett før legge tid og savner mannen min som bare det</3
Han jobber i kveld og vi har hatt noen kjempe fine dager sammen den siste tiden og det føles så godt <3

Kan ærlig si vi har vært gjennom en tøff tid siden sent oktober i fjor, men nå har det vært en lang tid med mer lys enn skygge og det er deilig:D
Gleder meg til han kommer hjem i mat så jeg kan krype inn i den varme armkroken hans <3

God natt

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

PP 29, CD 6

Jeg er helt nyforelsket i mannen om dagen :D
Det føles så godt å ha slike tider, dagene blir så mye bedre av det :)

I dag allerede opplever jeg masse kremet utflod og er veldig spent egentlig på en EL test senere i dag. For der føles på kroppen som om EL kommer litt tidligere denne gangen.

Ikke så mye annet å fortelle om riktig ennå:P sola skinner da værtfall :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

PP 29, CD 8

Da er siste tabeletta med pergo for denne gang inntatt!

I går kom EL testene i posten igjen brente like så godt av en med engang :D

ImageUploadedByBV Forum1401532417.313430.jpg

Ut ifra dette Bilde tror jeg ikke det er mange dagene til EL, men der gjenstår jo å se da så klart :) jeg har også bestemt meg for å droppe å tempe denne PP da jeg har glemt det 2 dager på rad nå :o latskapen selv :P

Nå skal jeg få meg noen minutter på øye før det blir matlaging og litt husarbeid :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

PP29, CD 11
I går ble streken endelig litt sterkere:D så jeg krysser fingrne for at den skal bli ennå sterkere i dag :D

Ellers har jeg tatt litt skravlefri fra bv da det ikke er noen spesielle skravle premier å vinne itillegg til at det ikke skjer stort på denne fronten riktig ennå :p fikk kost meg masse med mannen i går da :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Endelig kom brevet fra gyn jeg har ventet spent på med bekreftesle om at jeg hadde el forrige pp :)

Har hatt svake el snerter tio tider i dag så er veldig spent på hva dagens test viser :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

PP29, CD 12

Jeg må si jeg er veldig spent på hva testen i dag vil vise :) håprr virkelig el er i dag ellet i morhen for da har vi tima kosen vår veldig godt denne pp :)

Nå skal resten av dagen brukes på jobb før jeg kommer hjen til min kjære og kan stelle litt pent med han. Har noe el smerter så krysser fingerne :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

PP29, CD 13, 1dpo?

Kan jeg virkelig være 1 dpo allerede i dag?:)

Testen i går var veldig sterk og fin :) så jeg er litt spent i dag pp om den er negativ igjen :) vi prøver å ikke fokusere så veldig på babymaking denne pp i håp om at det skal være det som må til for at det skal klaffe :) :p men det gjenstår å se :)

Vi har værtfall fått lagt inn godt med aksjer:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Vedlegg

• 1401958424240.jpg
    1401958424240.jpg
    45,3 KB · Visninger: 100
Okei greit jeg er hekt klart ikke dpo ennå :)
El testene er sterkere i dag :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Vedlegg

• 1401983117110.jpg
    1401983117110.jpg
    54,7 KB · Visninger: 88
PP29, CD14, 1dpo!!

Ja da er jeg i dpo endelig :D jeg er ganske sikker på at el var i går da jeg hadde noen voldsomt ekstreme el smertrr utover ettermiddagen og kvelden, så vi la inn noen ekstra akjser i gåt kveld :)

Har ikke tatt noen ny el test riktig ennå, men for meg spiller det ikke så stor rolle akkurat nå! Jeg har lætt å kjenne kroppen min godt i denne over 2 år lange prøve tiden og at el fant sted i går og at jeg er i dpo i dag er ingen tvil!
Jeg kommer til å begynne å teste allerede neste lørdag! Da er jeg 10 dpo :)

Måtte denne neste kommende uka fly avsted :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

PP29, 2dpo

Da har jeg kommet tio dag 2 i dpo land:) jeg har så mye å se frem til den kommende uka nå og håper virkelig en av tingene jeg kan glede meg over kommende helg er en positiv test :D denne gangen fikk vi virkelig timet helt riktig i forhold til el og det øker garantert sjangsene våre en hel del fra forrige pp :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

PP29, 3 dpo
Og symptomene er like ingen :p haha lille utålmodige meg :D veldig spent på kommende lørdag :)

har fylt uken med planer og kos for å få dagene mot lørdag til å FLY av gårde:D håper virkelig lille spire sitter nå :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Spent på denne pp din jeg :) jeg er 2 dpo og håper også dagene flyr :)

Sent from my iPhone using BV Forum
så hyggelig å høre :D jegvsyns denne helgen har gått kjempe fort og håper virkelig de neste dagene blir like fine"p sitter med søndags følelse i dag og når tirsdag kommer i morgen vi skikkelig igang med ny uke allerde :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

PP29, 4dpo

Jeg begynner å bli veldig spent på denne pp'en allerede :D det er selvsagt for tidlig å kjenne noen symptomer ennå så jeg er ikle begynt å jakte noe særlig:p

Pinse helgen har gått kjempe fort og i dag sitter jeg med en velsig søndags følelse, men syns det er veldig deilig å tenke at det er tirsdag i morgen allerede :D da har vi liksom kommet godt i gang med uka og tiden mot første test tio lørdag virker ikke så lang:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

så hyggelig å høre :D jegvsyns denne helgen har gått kjempe fort og håper virkelig de neste dagene blir like fine"p sitter med søndags følelse i dag og når tirsdag kommer i morgen vi skikkelig igang med ny uke allerde :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Hehe.. Ja, man hopper jo nesten over en dag :) jeg har jobbe helg denne uken så tror det flyr avgårde egentlig :)

Hehe.. Ja, man hopper jo nesten over en dag :) jeg har jobbe helg denne uken så tror det flyr avgårde egentlig :)

ja det gjør den nok da :) jeg har fri frem til lørdag og fylt uka med mye jeg alltid har villet gjøre :D så da burde tia fly av sted :p

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

ja det gjør den nok da :) jeg har fri frem til lørdag og fylt uka med mye jeg alltid har villet gjøre :D så da burde tia fly av sted :p

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Å det hørtes deilig ut med slike dager da :) denne dagen har hvertfAll flydd avgårde :)

Back
Topp