Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Lykke til :)

CD 26, 10 dpo

Dagens test ga mer håp enden forrige uke :)

ImageUploadedByBV Forum1400660033.552063.jpg

Jeg kan helt klart de en rosa strek etter demontering, men jeg stoler desverre ikke blindt på disse testene etter å ha erfart at en rekke jenter har opplevd falsk positive med disse testene. Men da den i forrige uke ikke ga antydning til noe som helst klamrer jeg meg nå litt til håpe om at det KAN være noe her :)

Jeg skal så klart ta en CB+ til søndag og en digital til uka, men før det så blir det en doc morris til haha :P bare for å se om streken blir noe sterkere til fredag :)

Syntomene på denne dagen er forløpig:
Vondt i ryggen
Kvalm til tider
Trøtt
Svimmel
Rar i hodet
Annerledes bryster
Synet er rart

Noe kan jo komme av at jeg har vært syk noen dager, men heldigvis har febern gitt seg :D
Nå skal jeg bare komme meg gjennom denne arbeidsdagen for så å hjem å legge meg å hvile de bere 2 dagene :)

Jeg er heldig og har en veldig snill arbeidsgiver som tar godt hensyn og forstår at jeg må sette meg ned litt til tider :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Oi oi oi! :signs003

På bursdagen til dattern min vil eg være 14+1 uker gravid om det virkelig er en liten spire i magen nå :D

Jeg håper virkelig det er det og at ikke denne dumme testen bare lurer meg igjen :( for det hadde vært D utrolig morro å kunne fortelle dattern vår at hun endelig ska få bli store søster på bursdagen sin :D

Men jeg velger å være positiv :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Okei det blir ikke en doc morris til:P jeg går for en rsfu og om den viser en strek så begynner eg på Ovitrelle kuren etter å ha snakke med gyn :)

Jeg har tatt første blodfortynnende i dag bare for å være på den helt sikre siden :D

Har også vært en del kvalm i dag, men det kan jo selvfølgelig komme av noe annet også. Kommer det med andre ord igjen i morgen på omtrent samme tid som i dag så kan jo dette bety spire :D

Fredag kan ikke komme fort nok nå :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Jeg måtte jo sammenligne den docen fra i dag med en jeg tok som jeg VET var falsk for en tid tilbake siden :)
Og jeg ser helt klart en forskjell og at den jeg tok i dag (øverst) virker mye mer "ekte" om jeg kan si det slik:P
ImageUploadedByBV Forum1400697071.366686.jpg

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Ser ut som det er mer farge på den du har tatt nå ja :D

Jeg testet positivt med rfsu da jeg hadde nov.spiren i magen, da jeg gikk til 6+2.
Det som var artig med den testen er at det gikk fra ingenting til vipps to tydelige streker.
Håper du får en sånn en, husker jeg så bort fra testen 2 sek og så tilbake og da var
de der helt plutselig og godt innenfor fristen ;)
Masse masse lykke til, det er spennende å følge deg :)

Ser ut som det er mer farge på den du har tatt nå ja :D

Jeg testet positivt med rfsu da jeg hadde nov.spiren i magen, da jeg gikk til 6+2.
Det som var artig med den testen er at det gikk fra ingenting til vipps to tydelige streker.
Håper du får en sånn en, husker jeg så bort fra testen 2 sek og så tilbake og da var
de der helt plutselig og godt innenfor fristen ;)
Masse masse lykke til, det er spennende å følge deg :)
Rsfu har en tendens til å bli super positv om det er noe der :D så jeg er litt spent på denne testen til fredag :P klarer nesten ikke vente :D

CD 27, 11 dpo

Kan jo begynne med at jeg registrerte tempen i dag som ugyldig etter å ha vært oppe et par ganger i natt med lille jenta, men den var fortsatt over 37 så det er vel er godt tegn :)

Jeg har vært noe trøtt i dag, ikke noe sørlig kvalm slik som i går, MEN nipplene mine er såre og det ene brystet begynner å føles små ømt. Men da snakker vi om litt, sikkert fordi jeg har klemt på de i eninga haha :P

Jeg har også latt meg overtale av testetøsa og alle disse flotte FS jentene til å reise ut å kjøpe nye tester :) det ble resfu testene denne gangen. Tok meg ikke råd til disse andre da jeg nok forhåpentligvis trenger penger til Ovitrelle og tilbehør :)

Nå ligger jeg bare å venter på at jeg skal bli skikkelig tissa trengt så jeg kan komme meg på toalettet igjen :P har prøvd å sove litt, men det funket dårlig :P haha

Jeg får heller sette meg på pcen og planlegge litt innkjøp for de kommende skatte pengene:) må fornye litt hjemme i sommer :D før eller senere må jo denne kroppen tømme vannet litt igjen. Og mens jeg skriver så kjenner jeg det presser litt men jeg får vel prøve å holde meg et par tiner vel :P

❤️ positiv test i dag igjen tro?❤️

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Testen fra akkurat.
Jeg ser ingen strek, men får kikke på den igjen om 15 min. Har jo en ramme på 30 min.

ImageUploadedByBV Forum1400759316.207500.jpg

Også blir det er ny i morgen, men nå ble jeg litt redd for at docen nok en gang var falsk :(

❤️ positiv test i dag igjen tro?❤️

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Da gjør jeg meg klar for å sove og håper eg sover godt i natt og kan våkne opp til en flott temp i morgen i tillegg til en flott strek på testen:)

*krysser fingerne*

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

God natt! Skal inn her og sjekke med en gang i morgen tidlig :D

CD 28, 12dpo

I dag er brystene helt klart ømme, ikke kjempe ømme, men ømmere :P haha
Jeg har tatt en test og syns jeg ser noe bedre på den i dag enn i går, men fortsatt ikke bra nok til at jeg tørr å si jeg er gravid med 100% sikkerhet. Men jeg har fortsatt et positivt sinn :)
Tempen har alt noe i dag, men ikke noe dramatisk til at jeg blir bekymret riktig ennå værtfall :)

Jeg tar en ny test til søndag og den gangen blir det en doc igjen. Jeg vil gjerne se om den streken på de testene er blitt noe sterkere for om de har det begynner jeg med ovitrelle fra mandag avv.

Jeg ringte også gyn i går for å finne ut om hun hadde fått noe svar på EL blodprøvene mine, men hun har selvfølgelig ferie de neste 2 ukene :o typisk min flaks haha
Men det spiller ingen rolle. Er det en spire her nå er det ikke så mye hun år gjort riktig ennå :)

Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1400829786.293915.jpg
dagens

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Nå suser tankene rundt i hodet på meg om når jeg skal ta den neste testen. De siste testene har ikke vært så veldig overbevisende, men for sikkerhetsskyld fortsetter jeg å ta blodfortynnende.

Jeg er også usikker på når jeg skal teste nestegang, skal jeg teste allerede til søndag eller skal jeg vente med den neste testen helt til tirsdag bare for å la det gå noen dager ekstra. Det er jo fredag i dag og det er jo ikke så kjempe lenge til tirsdag sånn egentlig, spesielt ikke siden jeg skal jobbe hele helgen og mandag :) da vil dagene heldigvis gå fort :P

Jeg får bare slappe av og nyte denne fridag og reise på apoteket å kjøpe en ny test i morgen før jobb om jeg skulle bestemme meg for å teste til søndag :)

Innom å følger spent med:)

Jeg vil egentlig anbefale deg å kjøpe en cb+ istede for DM,jeg fikk klar strek på cb+ 11 dpo:)
Stoler mer på de testene:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Innom å følger spent med:)

Jeg vil egentlig anbefale deg å kjøpe en cb+ istede for DM,jeg fikk klar strek på cb+ 11 dpo:)
Stoler mer på de testene:)

❤️️Termin 4.januar❤️
Ja det gjør jeg også :D

Jeg får se hva jeg gjør har bestemt meg for å ikke teste før til tirsdag g Uannsett hvilke test jeg tar da burde den gi utslag om det er noe der :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Back
Topp