Test!!Hehe ja har 10 min til å bestemme meg for om eg skal teste i morgen da jeg reiser forbi apoteket snart på vei til jobb haha
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Ønsker et hjertebarn ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Test!!Hehe ja har 10 min til å bestemme meg for om eg skal teste i morgen da jeg reiser forbi apoteket snart på vei til jobb haha
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Enig!!Test!!
Ønsker et hjertebarn ❤
Lykke til, jeg følger spent medVet jeg helst ikke skal tafse på tappen nå når jeg har ikm men jeg klarte ikke la være i stad da jeg har då voldsomt murringer!! den er fortsatt Stein hard og lukket nesten så den går litt innover førte tanken som slår meg er gravid men det gjenstår å se det er jo mulig ikm ikke er før i morgen eller lørdag
Jaja vente vente
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
TakkLykke til, jeg følger spent med
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det er jeg veldig glad forSå bra at du får så god hjelp
Taster på appen
Kjett med tante rød! Men frykt ikke - en dag er det din tur igjen. Det kommer når du minst aner det. Lykke til! jeg følger med! Ha en fortsatt flott dag så lenge. :-DGod morgen ..... TR
Så da er vi igang med nok en på siden vi bestemte oss for å få nr 2 siden februar 2012! Så selv og jeg skriver at dette er pp4 er det egentlig pp 28 men vi tok en pause på ca 6 mnd etter siste SA.
Jaja jeg er fortsatt rolig og stresser ikke det er så mye annet fint som skjer fremover som jeg også kan glede meg til at en spire hadde bare vært en fantastisk bonus på toppen av det hele
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?
Autocorrect er noe kjekke greier
Det skal nok snart bli min tur ja takk <3Kjett med tante rød! Men frykt ikke - en dag er det din tur igjen. Det kommer når du minst aner det. Lykke til! jeg følger med! Ha en fortsatt flott dag så lenge. :-D
Sent from my iPhone using BV Forum