Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Hehe ja :D har 10 min til å bestemme meg for om eg skal teste i morgen da jeg reiser forbi apoteket snart på vei til jobb :P haha

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Test!! :D

Ønsker et hjertebarn ❤

14 dpo i dag!
Jeg tok en digital og den var negativ. Men likevel så er jeg ikke skuffet fordi jeg sitter med en merkelig sterk følelse av at det var for tidlig ennå.

Det gjenstår å se om ikke TR dukker opp :) om hun ikke skulle komme I løpet av de neste dagene tar jeg en ny test igjen til uka :) bare å smøre seg med tålmodighet noe jeg merkelig nok også har masse av denne open :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Tappen er skikkelig hard, høyt oppe og virker tettet igjen på en eller annen måte :P kanskje blir det en ny test allerede på fredag en rsfu tenker eg :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Ikm i dag og så langt ingen TR kun masse murringer :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Vet jeg helst ikke skal tafse på tappen nå når jeg har ikm men jeg klarte ikke la være i stad da jeg har då voldsomt murringer!! :P den er fortsatt Stein hard og lukket nesten så den går litt innover :) førte tanken som slår meg er gravid men det gjenstår å se :P det er jo mulig ikm ikke er før i morgen eller lørdag:P

Jaja vente vente

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Endelig kom brevet fra gyn i dag med svaret på kromosom prøvene vi tok i mars. De var helt normale og det var en lettelse.

Enda bedre så har gyn vært i tett kontakt med fertilitets klinikken og fått klar signal til at jeg skal få starte med pergo etter neste gyn time om alt er normalt. Og når jeg blir gravid skal jeg endlig får behandling frem til uke 12 med 2 Ovitrelle injeksjonsbehandling i uka i tillegg til ul hver til hver annen uke de første 12 ukene av svangerkapet. :D

Jeg skal også få utskrevet resept på blodfortynnende :D
Endlig kan jeg senke skulderne og være positiv til at neste gang jeg blir gravid så vil gyn og sykehus gi meg tett oppfølging og behandling for at spiren skal sitte tiden ut <3

Mest sannsynelig produserer kroppen alt for lave verdier hcg når jeg har vært gravid og dette har fått immunforsvaret til å tro at det er noe galt med fosteret og dermed har det støtt det ut av kroppen. Dette er en stor sannsynelighet da man ikke kan finne noe annet galt etter en rekke tester.. Så nå håper jeg virkelig det går rette veien for oss!

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Vet jeg helst ikke skal tafse på tappen nå når jeg har ikm men jeg klarte ikke la være i stad da jeg har då voldsomt murringer!! :P den er fortsatt Stein hard og lukket nesten så den går litt innover :) førte tanken som slår meg er gravid men det gjenstår å se :P det er jo mulig ikm ikke er før i morgen eller lørdag:P

Jaja vente vente

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Lykke til, jeg følger spent med ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra at du får så god hjelp :)

Taster på appen :)

Da er første ikm dag over og ingen TR så langt :) har masse murringer og rett istad var jeg skrå sikker på at nå hadde TR kommet men nada:P
Har også fått et kviselignende utslett på ryggen mellom skulderbladene som klær noe vanvittig. Bruker aldri ha ja kviser på ryggen de holder seg liksom i ansiktet.

Det er en ny dag i morgen så vi får se. Jeg vurderer å kjøpe n rsfu test i morgen bare for å teste for morroskyld på lørdag morgen :) men litt nervøs for å få en slik PP igjen som den forrige.

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Fortsatt ingen TR her :P

Syntomer jeg kjenner kommer sporadisk og er ikke noe voldsomme

Til tider vondt i hodet og svimmel
Sliten og vond i ryggen
Kviselignende utslett på ryggen
Ute blitt TR
Små trøtt
Hard og lukket tapp
Fysen men ikke sulten
Små irritert til tider
Plutselig grusom kvalm og plutselig helt fin igjen

Mye kan forklares med tanker har jobbet 7 dager på rad nå men noen ting er unormalt og enkelte ting får meg til å undre :P
Nå gleder jeg meg bare til denne arbeidsdagen er over så jeg omsider kan ta helg :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Om bare 30 min er jeg 17 dpo :)

Og i da har matlysta forsvinni fullstendig. Jeg har måttet true i meg mat i dag bare for å få i meg noe slik at ikke migrenen min skal få en mulighet til å blomstre opp:P

Jeg håper virkelig det er en spire på lur i magen min og i morgen skal jeg jaggu ta meg en god og lang gåtur til butikken for en rsfu test :) ja jeg er litt gjerrig nå og kjøper den for jeg vet jeg har en nokså svindyr gyn time foran meg med ekstra kostnader :P så spare der spares kan og om denne testen på magisk vis skulle vise 2 streker vil alle disse utgiftene forsvinne :D

Håper og håper

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

God morgen :D ..... TR :@

Så da er vi igang med nok en på siden vi bestemte oss for å få nr 2 siden februar 2012! Så selv og jeg skriver at dette er pp4 er det egentlig pp 28 :o men vi tok en pause på ca 6 mnd etter siste SA.

Jaja jeg er fortsatt rolig og stresser ikke :) det er så mye annet fint som skjer fremover som jeg også kan glede meg til at en spire hadde bare vært en fantastisk bonus på toppen av det hele :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

God morgen :D ..... TR :@

Så da er vi igang med nok en på siden vi bestemte oss for å få nr 2 siden februar 2012! Så selv og jeg skriver at dette er pp4 er det egentlig pp 28 :o men vi tok en pause på ca 6 mnd etter siste SA.

Jaja jeg er fortsatt rolig og stresser ikke :) det er så mye annet fint som skjer fremover som jeg også kan glede meg til at en spire hadde bare vært en fantastisk bonus på toppen av det hele :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Kjett med tante rød! Men frykt ikke - en dag er det din tur igjen. Det kommer når du minst aner det. Lykke til! :-) jeg følger med! Ha en fortsatt flott dag så lenge. :-D

Kjett med tante rød! Men frykt ikke - en dag er det din tur igjen. Det kommer når du minst aner det. Lykke til! :-) jeg følger med! Ha en fortsatt flott dag så lenge. :-D

Det skal nok snart bli min tur ja :D takk <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Uff disse mens smertene er forferdelige denne gangen :o

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

CD 2 :) og eg har overlevd første dag med TR smerter :P

I morgen skal jeg ringe gyn og håpe på å få en time så fort som mulig slik at vi kan snakke om det hun skrev i brevet til meg :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Back
Topp