Hei,er en jente på 28 år å lurer på om jg er gravid. Jeg og min samboer prøver på nr 2,har prøvde siden ferbuar.Vi hadde samleie den 20.02,men så fikk jeg mensen den dagen etter.så min siste mens er 21 .02 og hadde det i 5 dager. Og at neste mens skulle da komme den 21.03.Jeg beregnet på terminkalkulater her inne og når jeg var fruktbar,det var i perioden 07.03-09.03. Men vi hadde ikke samleie før den 10.02 på morgenen. Og den morgen 10.03 sendte inn et spm til en av ekspertene og lurte om jeg forsatt var fruktbar,og det var jeg.og at jg ikke skulle tenke så mye på datoene. Jeg ventet og ventet på neste mens som skulle komme den 21.mars,men kom ikke. Har litt murring og masse utflod,tok på meg et bind for sikkerhetsskyld for se om mensen kom,men den kom ikke.Var gla for det. For vi har veldig lyst på nr 2
Jeg tok en gr.test med morgenenurinen,men den var negativ
Ble veldig skuffet. Min symptomer er,litt kvalm(brekninger)om morgenen og litt utover dagene,
trøtt,sliten,blir lett irritert,metallsmak i munnen.Har matlyst,få hodepine av og til,litt på dagen så kan den komme igjen om kvelden,tisser en del oftere,stresser en del.Og nå går jg her å mistenker at det kan være noe og sjekker hele tiden i bindet for at det kommet mensen. Jeg er bekymret, for jeg tror det er noe. Jeg ringte legekontoret og ville bestille en time,jeg sa var det gjaldt,og jeg sa jeg hadde tatt en gr.test og sa den var negativ. Da sa hun bare i tlf"ja,da er den negativ. Jeg kjente jeg ble lei meg og skuffa når hun sa det. Etterhvert sa hun at hvis ikke mensen kommer i løpet av helga,da må du ringe oss på mandagen så se vi da.
Noen som har vært i samme situasjon?
Men nå krysser fingrene mine for at ikke mensen kommer i løpet av helga, og håper på graviditet