Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Da har jeg klart å brenne av den siste BT strimlen jeg hadde liggende! Gruer meg sånn til en digital test. Skjønner virkelig ikke det :P
Nå skal strimlen få ligge å god gjøre seg mens jeg legger dattera vår :) håper jeg ser noe på denne så kanskje jeg slipper å grue meg slik:)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Hva ble resultatet? :D Spent!!

Ønsker et hjertebarn ❤

Har ikke kikket på den ennå:P sovnet sammen med jentungen :P skal se på den nå

Iiiih, ille spennende!! :D

Ønsker et hjertebarn ❤

ImageUploadedByBV Forum1396044776.234554.jpg
kveldens test gir ikke akkurat mye håp:(

Litt grøtete bilde, men på mobilen kan jeg faktisk skimte noe, men om den har farge eller ikke aner jeg ikke :(
Uff, jeg føler sånn med deg!! Håper virkelig du får en ordentlig positiv test snart ❤

Ønsker et hjertebarn ❤

Dagens CB+ og jeg sliter med å skimte noe på denne :(

Tappen er fortsatt lukket så jeg skjønner ikke hva som skjer.

ImageUploadedByBV Forum1396071752.113414.jpg

Jeg får kikke på den igjen når den har tørket, men jeg skal værtfall vente noen dager med CB digital om ikke TR dukker opp da.

Sitter med mange tanker rundt alt dette.
Etter jeg 12 Mars begynte å mistenke at jeg kunne vært gravid men fikk en negativ test og begynte å vente på at mensen skulle dukke opp eller at jeg skulle få en positiv test fant vi raskt ut at vi var klare til å starte prøvingen igjen!

Nå har det gått 16 dager siden mensen opprinnelig burde dukket opp etter mer enn nok erfaring og det er så frustrerende å vente.!

Vel jeg satte ikm igjen til i går 28 mars. Så om EL stemmer sånn ca fra de dagene tappen var åpen rundt den 15 mars så burde jeg få TR i løpet av helgen! Håper virkelig hun dukker opp i løpet av dagen! For dette er så frustrerende. Vi har prøvd i over 2 år nå og har mistet så mange ganger, det hadde betydd hele verden for meg å kunne bli gravid igjen og at det skulle gå bra! Jeg savner sånn den følelsen av å være gravid, spenningen når termin nærmerer seg, handlingen til den lille i magen, også det øyeblikket man holder den lille i armene.

Menses kan Jo ikke være borte for alltid så det er vel kanskje bare EL som var kjempe sen denne gangen. Får fortsette å følge med på tappen og tempe.

Venter jo fortsatt på svar fra de siste blod prøvene vi tok for knappe 2 uker siden så håper vi får svar på de snart :) etter det skulle vi bli henvist videre til en fertilitetsklinikk som kunne hjelpe oss :) så Uannsett hva som skjer så er hjelpen på en eller annen måte rett rundt hjørnet :P

PP1 - 27
PP2 - ?

Hei,er en jente på 28 år å lurer på om jg er gravid. Jeg og min samboer prøver på nr 2,har prøvde siden ferbuar.Vi hadde samleie den 20.02,men så fikk jeg mensen den dagen etter.så min siste mens er 21 .02 og hadde det i 5 dager. Og at neste mens skulle da komme den 21.03.Jeg beregnet på terminkalkulater her inne og når jeg var fruktbar,det var i perioden 07.03-09.03. Men vi hadde ikke samleie før den 10.02 på morgenen. Og den morgen 10.03 sendte inn et spm til en av ekspertene og lurte om jeg forsatt var fruktbar,og det var jeg.og at jg ikke skulle tenke så mye på datoene. Jeg ventet og ventet på neste mens som skulle komme den 21.mars,men kom ikke. Har litt murring og masse utflod,tok på meg et bind for sikkerhetsskyld for se om mensen kom,men den kom ikke.Var gla for det. For vi har veldig lyst på nr 2
smile.gif
Jeg tok en gr.test med morgenenurinen,men den var negativ
frown.gif
Ble veldig skuffet. Min symptomer er,litt kvalm(brekninger)om morgenen og litt utover dagene,
trøtt,sliten,blir lett irritert,metallsmak i munnen.Har matlyst,få hodepine av og til,litt på dagen så kan den komme igjen om kvelden,tisser en del oftere,stresser en del.Og nå går jg her å mistenker at det kan være noe og sjekker hele tiden i bindet for at det kommet mensen. Jeg er bekymret, for jeg tror det er noe. Jeg ringte legekontoret og ville bestille en time,jeg sa var det gjaldt,og jeg sa jeg hadde tatt en gr.test og sa den var negativ. Da sa hun bare i tlf"ja,da er den negativ. Jeg kjente jeg ble lei meg og skuffa når hun sa det. Etterhvert sa hun at hvis ikke mensen kommer i løpet av helga,da må du ringe oss på mandagen så se vi da.

Noen som har vært i samme situasjon?
Men nå krysser fingrene mine for at ikke mensen kommer i løpet av helga, og håper på graviditet

Tok en strimmel gravidtitest i dag morges,den var negativ :(:( Så nå skjønner jeg ingenting,jeg føler det er noe i magen.Men det kan være at mensen er alfor sein,og jeg har beregnt eggløsning for seint. Aner ikke. Men mensen har fremdeles ikke dukket opp. o_O Så nå er jeg ganske frustrert. Men om den ikke har kommet imorgen heller,Ringer jeg på mandag til legen,å bestiller time. Det er bare jeg har lyst å bli bekrefta om det er graviditet eller ei,eller om det noe annen som er grunne til at jeg ikke har fått mensen. Men få se....Tenker positiv og håper på graviditet :)

Tok en strimmel gravidtitest i dag morges,den var negativ :(:( Så nå skjønner jeg ingenting,jeg føler det er noe i magen.Men det kan være at mensen er alfor sein,og jeg har beregnt eggløsning for seint. Aner ikke. Men mensen har fremdeles ikke dukket opp. o_O Så nå er jeg ganske frustrert. Men om den ikke har kommet imorgen heller,Ringer jeg på mandag til legen,å bestiller time. Det er bare jeg har lyst å bli bekrefta om det er graviditet eller ei,eller om det noe annen som er grunne til at jeg ikke har fått mensen. Men få se....Tenker positiv og håper på graviditet :)
Jeg ville prøvd å legge ut det samme på før svangerkapet :) du har lagt dette ut i en dagbok og her er det vanskelig å få svar av andre :) men jeg kan fortelle deg at jeg sliter med det samme selv :o

PP1 - 27
PP2 - ?

Sorry.er helt ny her.oi har jeg lagt den ut på dagbok.jg skal prøve å lagt det ut sånn at alle kan svare

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da har jeg gått til innkjøp av 2 rsfu tester!
Den ene skal jeg ta i kveld så nå gjelder det bare å holde seg og unngå for store mengder med vann og annen drikke!

Den andre skal jeg ta i morgen tidlig!
Får jeg utslag på disse selv om de et svake må det stemme og hvis ikke så kommer jeg til å klage på doc morris testene!

PP1 - 27
PP2 - ?

Hei,kan du se noe her? Du skjønner jeg tok denne strimmelg graviditetest i går,men min samboer synes den så negativ ut,men jeg mener jeg ser en svak svak strek. Eller hva synes du?

Hei,kan du se noe her? Du skjønner jeg tok denne strimmelg graviditetest i går,men min samboer synes den så negativ ut,men jeg mener jeg ser en svak svak strek. Eller hva synes du?
Jeg ser desverre ikke noe bilde :S

PP1 - 27
PP2 - ?

Back
Topp