Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Ingen sterkere strek ennå. Ser antydnig til en eventuell skygge strek men det kan også bare være ønske tenking :P så negativ i dag også.

Jaja jeg får vente 2 nye dager og prøve igjen. Er vel ca bare 8 dpo(?) i dag, mye mulig det er litt tidlig ennå:)

Tappen er fortsatt lukket,hard, sitter høyt og er bakover vendt. Så TR kommer værtfall ikke i løpet av de neste 24 timene.

Dette er CD 37 og den utålmodigheten jeg hadde tidligere har gått litt over nå virker det som, men skal likevel ikke se bort ifra at den kan dukke opp igjen :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Legg ved et bilde av den? :D

Ønsker et hjertebarn ❤

Skal prøve å legge ut bilde i kveld når jeg kommer hjem fra jobb :)

Dagens test!
Det blir vel ikke hvitere enn dette. Jeg begynner å mistenke at det er nok en cyste som forhindrer TR og ingen spire:(

Jeg vet jeg satte IKM til kommende fredag (28 mars) fordi eg også mistenker EL sist lørdag (15 mars) og at jeg i det minste burde vente til over kommende helg før jeg vurderer ol det kan være en annen årsak, men jeg mister litt motet også innimellom for ønske om en liten skatt til er så stort og så etterlengtet.
ImageUploadedByBV Forum1395608770.341434.jpg

Vel morgen testen i dag var ikke noe bedre enn den fra i går:( det er vel på tide jeg innser at det er alt for tidlig eller at det ikke er noen spire der :(

Tålmodig og utålmodig på samme tid! Jeg kan jo ikke gjøre annet enn å vente men samtidig så vil jeg så gjerne ha et svar på hva som skjer!

Vil så gjerne ha er lite jule mirakel ingenting hadde vært bedre enn det i år!

Nok en dag er endelig over!
På jobb i kveld var jeg nok en gang bombesikker på at TR var kommer men neida. Ingenting og når jeg kommer hjem og har dusjet meg ren og pen kjenner jeg at tappen fortsatt sitter like høyt og lukket som alltid.

Krysser fingerne for et endelig positivt resultat på fredag og håper dagene denne uka går like fort som i dag!

I morgen skal jeg forresten bestille time hos gyn for en sjekk om ikke testen skulle bli positiv og TR fortsatt uteblir. Jeg vet jeg kan forvente meg noe venting så vil heller være førevar:) og om en positiv test skulle dukke opp kan jeg jo bare late som ingenting of fra likevel og bli "kjempe overrasket" hos gyn bare for å se at alt er som det skal :P

CD 40!
Jeg har ALDRI hatt en så lang syklus noen gang før! Den har vært på
Maks 32 dager.

Ringte gyn i dag, men om jeg virkelig skulle være gravid og det bare ikke slår ut på noen test kunne det være for tidlig å se noe på en eventuell UL nå så jeg skulle vente ca 14 dager til også skulle vi se.

Jeg har også tatt noen Blodprøver for en uke side i forhold til utredning for SA så håper vi får svar på dem snart.

Klarte jo heller ikke dy meg i dag og tok nok en test. Den var like blank som de 7 andre før den:( at ikke jeg for opp håpet på 2 streker skjønner jeg ikke :o selv om jeg ikke føler meg veldig tålmodig om dagen må jeg jo være veldig optimistisk eller håpefull.

La de neste 14 dagene gå fort! Planen er å ringe gyn igjen den 8 april om det ikke har skjedd noe mer innen da.

Da har jeg kjøpt meg 2 Doc Morris i dag og den første skal jeg svi av i morgen tidlig! Har fortsatt 2-3 BR strimler liggende, men de er vel ikke like sensitive som doc morris(?)!

I morgen er jeg 11 dpo og håper det kan ha stigi litt med hcg om det er et lite rompetroll i magen min:)

Sitter å taster inn dagens "syntomer" på FF. CD 40, 41 om bare noen minutter.

I dag har jeg vært skikkelig oppblåst. Nesten sett gravid ut, men det er vel mye pga at jeg ikke har vært så flink med kostholdet og kroppen reagerer på som egen måte.

Dagen har gått utrolig sakte, men samtidig fort likevel.
Har handlet og gjort en del fornuftig hjemme som det var på tide å få gjort noe med! Vi har også grillet ute for første gang i år og det var kjempe kos :)

Håper på en god natts søvn og fortsatt stigende temp og en bedre tet i morgen tidlig :)

CD 41!

Dagene åler seg avgårde! Brant av en doc i dag og jeg mener å kan ane en skygge strek der, men jeg venter med å tyde den noe mer til den har fått tørke litt. Har jo endevendt hele forumet på jakt etter andre sine doc morris tester og flere har vist sg å være gravide etter å først ha fått en skygge strek så krysser fingerne!

Dagens test til min store forbauselse:)
ImageUploadedByBV Forum1395823706.726568.jpg
ImageUploadedByBV Forum1395823719.331835.jpg

Jeg klarer ikke helt å gi slipp på FS forumet riktig ennå.
Leser så mye om falske positive fra doc morris rundt omkring nå så jeg har blitt enig med mannen om at vi skal ta en CB digital lørdag morgen:) da slipper jeg å tyde, får heler svaret svart på hvitt uten at jeg trenger å undres :) frem til da tar jeg det Heelt med ro :)

Jeg klarer faktisk å ta ting med knusende ro :)

Smiler stille for meg selv hver gang tanken om at jeg med stor sannsynelighet har en liten spire i magen streifer meg :) men så går jeg raskt tilbake til mine daglige oppgaver. Jeg vil ikke bli for distrahert ennå itilfelle det skulle være for godt til å være sant. Orker ikke enda en skuffelse:(

Skal kjøpe en digital test til lørdag også får vi se om jeg tar den søndag morgen eller senere :) har værtfall bestemt meg for at jeg skal ikke stresse med det men prøve å vente et par ekstra dager og la hcg verdiene bli høyere så jeg er på den sikre siden at testen vil bli rett :) hva er vel et par dager til? Jeg har jo venta i ca 14 dager allerede:P men jeg tar også alle de forhåndregelene og lever som ei som skulle hatt en spire i magen!

Er også så takknemlig for at jeg har tatt blodfortynnende hver dag sammen med folsyre, c og D vitaminer + omega 3 :) dette burde gi den lille spiren en god start i magen denne gangen og få festet seg godt :)

Veldig spent på de neste ukene:D og merkelig nok veldig rolig og føler meg trygg på at om det er noe der nå så kanskje det vil gå bra :D

Velkommen kviser og morgen kvalme!
Litt lettet over å kjenne den sakte snikende kvalmen om morgenen når jeg står på badet og steller meg:) den er riktig nok ikke så ille ennå, men jeg håper nesten den blir litt værre de neste dagene! Det sies jo at morgen kvalme er et godt tegn for at ting skal gå bra :D

Så spennende :) Og tenk at man setter pris på morgenkvalmen (i alle fall i begynnelsen) :P
Håper du får svart på hvitt at du er gravid ila. helgen :D

Så spennende :) Og tenk at man setter pris på morgenkvalmen (i alle fall i begynnelsen) :P
Håper du får svart på hvitt at du er gravid ila. helgen :D
Det håper virkelig jeg også :D var på apoteket å kjøpte "eksamentesten" bå :P ble så nervøs at jeg løp inn igjen og kjøpte en CB + også jeg kan ta i morgen tidlig bare for å være sikker på at det er nok hcg til at en digital kan slå ut positivt :P

Det håper virkelig jeg også :D var på apoteket å kjøpte "eksamentesten" bå :p ble så nervøs at jeg løp inn igjen og kjøpte en CB + også jeg kan ta i morgen tidlig bare for å være sikker på at det er nok hcg til at en digital kan slå ut positivt :p

Skal følge med på resultatet, heier på deg :D

Masse lykke til! :) Håper testen din er positiv, og at den lille spira klorer seg fast <3

Back
Topp