Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Kanskje jeg skulle gå for en digital test :) da trenger jeg ikke å tyde.

Jeg ser det er flere som opplever at svar streken på disse strimlene fra billige tester ofte er veldig svake og at de har fått bekreftet graviditet rett etterpå ved bruk av en digital test eller andre tester. Har heller aldri brukt disse strimlene når jeg faktisk har vært gravid så det kan jo være noe i det :)

Tenker så mye på dette for tiden. Vanskelig å konsentrere seg om stort annet selv om jeg prøver!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje jeg skulle gå for en digital test :) da trenger jeg ikke å tyde.

Jeg ser det er flere som opplever at svar streken på disse strimlene fra billige tester ofte er veldig svake og at de har fått bekreftet graviditet rett etterpå ved bruk av en digital test eller andre tester. Har heller aldri brukt disse strimlene når jeg faktisk har vært gravid så det kan jo være noe i det :)

Tenker så mye på dette for tiden. Vanskelig å konsentrere seg om stort annet selv om jeg prøver!

Jeg brukte eggløsningsstrimler fra billigtester forrige syklus. Veldig kjedelig å måtte tyde. Jeg anbefaler deg å ta en digital graviditetstest. Der får du det svart på hvitt. Lykke til!

Jeg brukte eggløsningsstrimler fra billigtester forrige syklus. Veldig kjedelig å måtte tyde. Jeg anbefaler deg å ta en digital graviditetstest. Der får du det svart på hvitt. Lykke til!
Har gått til innkjøp av en digital og en rsfu :) skal se om jeg klarer å holde meg til fredag som jeg har satt som en ikm nr 2 om el skulle vært forsinket :)

Testene mine så langt. Nr er Syklusdag aner jo ikke hvor mange dpo.
ImageUploadedByBV Forum1395236550.299520.jpg

Jeg har så lyst til å delje til det mannfolket mitt!!

Her står han rett fremfor meg mens jeg balanserer iphone på panna mens jeg ligger på sofaen og frustrert meg over alt sammen og sier så kjekt "Vent til fredag du! Da skal du se du får positiv test!:)"

Så selvsikker! Så arrogant! Og det værste er at han har helt sikker rett :O han kjenner kroppen min bedre enn meg noen ganger og skal ikke se bort ifra at det faktisk dukker opp en positiv test fredag morgen, men det føles sååå lenge til :O

Tidligere Ungmamma90

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Testene mine så langt. Nr er Syklusdag aner jo ikke hvor mange dpo. Vis vedlegget 54183

Synes jeg kan skimte strek på alle jeg, men jeg er kanskje bare blitt helt skada etter all tydinga den siste uka :P Krysser fingrene :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Synes jeg kan skimte strek på alle jeg, men jeg er kanskje bare blitt helt skada etter all tydinga den siste uka :P Krysser fingrene :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Du er ikke den eneste :D ser streker på blankt papir og ser streker i ruter osv :P

Tidligere Ungmamma90

Da har jeg blitt en temper og en tafser og etterhvert en EL tester også :P

Tempen i dag var 35,9. Prøvde på en i går også bare for å vite åssen jeg ski gjøre det i dag :)

Tidligere Ungmamma90

I morgen er IKM dag nr 2 og fortsatt ingen tegn til TR!

Skal ta en test igjen i morgen tidlig, men jeg har ærlig talt lite tro på at den kommer til å vise noe mer. De jeg har tatt til nå kan ikke akkurt regnes som positive.

Vurderer om jeg skal reise til legen i morgen og ta den første hcg prøven:)

Tidligere Ungmamma90

Da kom mannen med en innrømmelse at om ikke tr skulle dukke opp innen mandag kommer til og med han til å få forhåpninger om at det endelig har skjedd igjen :)

Symptomer akkurat nå:
Hode pine moderat
Svimmel
Lett stresset
Murringer
Litt utflod
Mørk urin selv om jeg later vannet oftere også noe grumsete som det alltid har vært ved hver eneste graviditet.

Krysser fortsatt fingre og tær for en positiv test i morgen, men er fremdeles noe tvilende. Det er vel kanskje like greit for om tr skulle dukke opp blir jeg værtfall ikke alt for skuffet :)

Auauauua steike pinne i Dåsa følelsen:P

Håper virkelig dette er gode tegn for i morgen :) vet om ei som skal tidlg i seng i dag :P haha

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

CD dag 35! Og det er fortsatt ingen tegn til TR.
Har tatt en test, men den er negativ etter min mening!

Holder på å bli gaal :o har aldri hatt så lang syklus før! ALDRI...

Satt meg opp på ny ikm liste, IKM uke 13. Fra uke 11. Er litt usikker igjen på om jeg skal ta en hcg hos legen eller om jeg bare skal vente til over helga. Sitter med den tanken at om ikke en test hjemme kommer med noe særlig er det ikke sikkert en blodprøve gjør det heller.

Nå vil jeg rett å slett bare at TR skal komme:@

Da har jeg og mannen vært ute å gått en lang tur i det nydelige været og snakket.

Vi har planlagt sommern, ferie og dagdrømt om hvordan denne sommern kommer til å bli. Det var kjempe fint å gå denne turen sammen alene.

Vi snakket også igjen om jeg var gravid nå. Vi har jo blitt sånn halvveis enige om at når jeg blir gravid skal jeg prøve å holde det for meg selv til jeg er 12 uker på vei. Ikke fordi han ikke er intressert eller fordi jeg vil holde det for meg selv, men rett å slett fordi vi føler nesten det betyr ulykke å si det høyt ut etter 7 SA'er:(

Jeg føler personlig det ville vært lettere å komme over om det skulle skje noe uforberedt i løpet av de første 12 ukene om jeg hadde holdt det for meg selv. Lettere å kanskje glemme uten alle spørsmålene osv.

Han har også sin måte å sørge på. Han er nok ikke like optimistisk som meg at en dag så kommer spiren til å holde løpet ut. Han føler at alt er uten for hans kontroll og at han har gitt seg selv mye av skylden. Selv om vi begge vet at det er ikke så mye vi kan få gjort Uannsett.

Så det er bestemt. Er jeg gravid nå er det min egen lille hemmelighet frem til uke 13 :) det føles nesten litt spennende å holde noe så stort helt for seg selv i så lang tid :D men jeg et at mannen min kommer til å stråle av lykke den dagen han får beskjed om at denne gangen kommer det med stor sannsynelighet til å gå kjempe bra :D

Jeg må vel komme på noen lure ting som kan legge en demper på mistanker han har og kommer til å få:P

Fortsatt er det ingen tegn til TR, men jeg prøver å ikke gi meg selv noen forhåpninger får jeg vet nøyaktig hva som skjer :) har bestemt meg for IKM er fredag neste uke den 28 mars!

Så alt annet ligger bak meg! Spennende tider er det Uannsett<3

Last edited:
Masse stikking i livmor i dag :D umulig å ikke legge merke til det :P håper virkelig dette er noen feste syntomer og at de ømme brystene dukker opp i løpet av de kommende dagene :D

Ennå kraftigere mensmurringer i natt :) var sikker på at TR hadde dukket opp i natt, men til min glede var det ikke noe TR i det hele tatt :D Tappen er like høyt, lukket, og hard som den skal og tempen stiger :D

Vet jeg sa jeg skulle prøve å holde meg til onsdag med å teste men eg er stygt redd jeg går på en test smell senere i dag eller i morgen :P

Denne dagen har gått fort men likevel føles den såå lang:O

I morgen skal jeg teste igjen og håper jeg ser en antydning til en svak strek da :D

Denne dagen har gått fort men likevel føles den såå lang:O

I morgen skal jeg teste igjen og håper jeg ser en antydning til en svak strek da :D

Krysser fingrene for deg:)

Back
Topp