Endte opp med nedgang på 1.5 kg siden forrige uke så er tilbake på samme vekt som for tre uker siden. Veldig fornøyd med det og håper det fortsetter
Første lille mål nå er å komme meg ned på 97 tallet som er 1 kg unna. Tror det blir litt vanskeligere enn til nå men håper på at det skjer innen et par-tre uker.
Er bare 0,2kg unna første lille mål.Trodde ikke at jeg skulle være så nærme 97 tallet denne uka. Nå må jeg bare fortsette på det jeg gjør. Kan ikke slappe av med det første. Akkurat nå tar jeg kg for kg men første litt større delmål er 94 kg som ikke er så langt unna men kan bli tungt.
Ikke all verdens men kjedelig når det var så nære. Koste meg litt denne uka men ikke altfor mye, men ingen turer. Mensen er forventet på ca mandag så da går nok vekta enda mer opp. Skal prøve å redusere vektoppgangen så godt jeg kan.
Gav meg litt ekstra motivasjon kjenner jeg
det er lite som motiverer like mye som å se tallet på vekta gå nedover
Koste meg litt for mye på lørdag syns jeg men tydeligvis så gjorde det ingenting. Trodde jeg kanskje kunne være så heldig å så vidt komme på 96 tallet men er på nederste halvdel allerede så kanskje på 95 tallet på fredag?? Skal ikke håpe for mye for kan jo hende at kroppen stabiliserer seg på fredag
Sist jeg var på 96 tallet var i august i fjor. Kom ned på 95 tallet før det gikk oppover men denne gangen skal det fortsette nedover