Min vei til et mirakel <3

Ja,jeg skjønner godt det! Har kjent på det altfor lenge selv. Håper virkelig for et ventemirakel for deg nå altså.

Du kommer snart etter!!! 2018 er jo året vårt ;)
Får bare håpe det! Ja det var jo det vi vart enige om ;)
 
Kjempefin stigning på testene :) Gratulerer så mye ❤️
 
Herregud, nå begynte jeg å gråte for deg, så fantastisk at du er gravid! Gratulerer!!
 
F900C159-4A18-4BD7-BAF0-B20A9CDB31AC.jpeg

Ja, I know...det er litt teste-spam her inne om dagen, men hvordan kan jeg la være når testene er så fine? Dette har jeg ventet såå lenge på!
 
Så fine sterke tester :Heartred:Heartred Endelig din tur :Heartred
 
Herregud, nå begynte jeg å gråte for deg, så fantastisk at du er gravid! Gratulerer!!

Ååå<3 du er god du tiger! Det er helt sykt at det plutselig gikk...og helt fantastisk:) Tusen takk skal du ha!!! Nå er det ikke lenge til oppstart for deg så du er ikke langt bak!:-) håper så veldig på klaff for deg på første forsøk!!!
 
Så fine tester[emoji7] keep them coming!!
 
Så fine tester:) :) Føler på meg at du har en sterk guttespire i magen, blir spennende å se :) God helg :)

Ååå håper du har rett :) sterk gutte eller jentespire som vil bli helt til termin:)
Goood helg <3
 
Åh så fine tester ❤️❤️
 
Fine tester
 
Fiiine tester!! Vil se enda flere :D❤️

Hehe;) er i Oslo i helgen og har ikke tester med meg:) har en strimmeltest igjen hjemme da som
jeg kanskje kan ta i morgen kveld da:)
 
I går var jeg i 30-årslag med utkledning og full baluba. Veldig morro (og litt kleint siden jeg var edru med jodling og div...haha) men ingen fattet mistanke om at jeg ikke drakk. Jeg løste det med å hele tiden fylle ølen i en kopp, og hver gang jeg skulle fylle på så gikk jeg ut og hentet fra posen min og passet på å fylle glasset ute for å så legge flaska tilbake i posen:) verre var det ikke!:) lettet over at ingen fattet minstanke da jeg er sååå dårlig til å lyve:)

I dag er jeg 16 dpo og har tatt den siste testen jeg har liggende:)

4A4993C8-6036-4C20-9978-0CB8AD86690F.jpeg

Akkurat en uke siden jeg testet positivt i dag faktisk :) fine strekene
 
Last edited:
I går var jeg i 30-årslag med utkledning og full baluba. Veldig morro (og litt kleint siden jeg var edru med jodling og div...haha) men ingen fattet mistanke om at jeg ikke drakk. Jeg løste det med å hele tiden fylle ølen i en kopp, og hver gang jeg skulle fylle på så gikk jeg ut og hentet fra posen min og passet på å fylle glasset ute for å så legge flaska tilbake i posen:) verre var det ikke!:) lettet over at ingen fattet minstanke da jeg er sååå dårlig til å lyve:)

I dag er jeg 16 dpo og har tatt den siste testen jeg har liggende:)

Vis vedlegget 241331
Akkurat en uke siden jeg testet positivt i dag faktisk :) fine strekene

Nydelig[emoji7][emoji7]
 
Flott rosa strek
 
Back
Topp