Min vei til et mirakel <3

Blir det mer testing? :D

8C92272A-7371-42E9-BB3F-3651230C4E02.jpeg


Seff! Tok en til i kveld...den er vel ca like sterk som den tatt i morges. :p
 
Wæææ! Her skjer det ting!!! Du er gravid med et mirakel!!! [emoji7][emoji173]️ Gratulerer så utrolig mye! Dette her var stas å lese!! [emoji1319][emoji1][emoji177]
 
Fin testrekke altså
 
Har du testet noe mer? :)

Ja tok en i morges..hadde håpet at den skulle være sterkere...den kan se litt svakere ut enn den fra i går, men tror og håper det er fargestoffet som
gjør det. satser på at den øker i styrke de neste dagene!

778AD683-6F11-42F5-9726-2CD0F82BEEAD.jpeg


Kan jo bli gal av mindre...hopper over kveldstesten og tar neste i morgen tidlig:)
 
Ja tok en i morges..hadde håpet at den skulle være sterkere...den kan se litt svakere ut enn den fra i går, men tror og håper det er fargestoffet som
gjør det. satser på at den øker i styrke de neste dagene!

Vis vedlegget 240861

Kan jo bli gal av mindre...hopper over kveldstesten og tar neste i morgen tidlig:)
Lurt! Kan bli gal av mindre ja. Syns det ser bra ut jeg :)
 
Det kan se ut som det ”mangler litt” fargestoff, ja. Jeg synes de testene der var elendige å måle stigning med. Og det er jo fremdeles tidlig! :)

A1 og CB+ er veldig gøy å måle stigning med. Jeg bare nevner det, liksom :hilarious:
 
Synes det ser bra ut. Opplever at strimlene var bedre før til å måle stigning med og også tidlig i forløpet. Etter hvert følte jeg ikke det var noen vits med dem.
Satser på at alt er bra!
 
Lurt! Kan bli gal av mindre ja. Syns det ser bra ut jeg :)

Ja, helt tullete å drive å sammenligne tester altså;) haha! Ødelegger roen i sjela ;P Dette skal jo gå bra så kan ikke la dette ødelegge:)
 
Det kan se ut som det ”mangler litt” fargestoff, ja. Jeg synes de testene der var elendige å måle stigning med. Og det er jo fremdeles tidlig! :)

A1 og CB+ er veldig gøy å måle stigning med. Jeg bare nevner det, liksom :hilarious:

Haha!! Takk for info:hilarious: kanskje jeg skal ta meg en tur på apoteket da..:joyful:
 
Synes det ser bra ut. Opplever at strimlene var bedre før til å måle stigning med og også tidlig i forløpet. Etter hvert følte jeg ikke det var noen vits med dem.
Satser på at alt er bra!

Er bare dumt å drive å sammenligne tester sånn som dette... er tortur. Skikkelig seigpining!
Jaja, Satser på at det stiger som det skal :)
 
Wæææ! Her skjer det ting!!! Du er gravid med et mirakel!!! [emoji7][emoji173]️ Gratulerer så utrolig mye! Dette her var stas å lese!! [emoji1319][emoji1][emoji177]

Tusen takk!!! Det er faktisk et lite mirakel ;P Har skjedd noen mirakler på assistert i det siste virker det som!!!:)
 
Er bare dumt å drive å sammenligne tester sånn som dette... er tortur. Skikkelig seigpining!
Jaja, Satser på at det stiger som det skal :)
Og ganske normalt tror jeg. Vi holder vel alle på sånn som det der.
Mye penere stigning med First Response og CB plus/early altså. Har vel kommet til at de strimlene nå egner seg best tidlig og så må vi ha noe annet for å se stigning....
 
882B9B2C-6BE0-4A24-B101-CEA1B63A7350.jpeg

Det ble så klart kveldstester på meg!! Fornøyd med at det er stigning fra i morges! :)
 
Vakkert syn
 
Åååå! Herregud, du er gravid jo! :smiley-bounce012 Gratulere så masse!! Er så glad på den vegne!!:Heartred:Heartred:D:D
 
Åååå! Herregud, du er gravid jo! :smiley-bounce012 Gratulere så masse!! Er så glad på den vegne!!:Heartred:Heartred:D:D

Ja, det er helt uvirkelig :) tusen hjertelig takk! Håper du snart kommer etter!:)
 
Hurra! :D

Den var jo kjempefin! Ganske lik min 13 DPO :) Det kan jo hende at du har sterkere tester om kvelden enn morgenen? Jeg hadde det :)

Ja, veldig deilig med stigning! Skal gå inn å sjekke testerekka di:) det kan virke som om testene mine er sterkere på kvelden enn morgenen ja:) Blir klin kokos av denne testingen, men jeg er bitt av basillen og det er jo bare så morro og da. Spesielt når det er stigning!!:)
 
Ja, veldig deilig med stigning! Skal gå inn å sjekke testerekka di:) det kan virke som om testene mine er sterkere på kvelden enn morgenen ja:) Blir klin kokos av denne testingen, men jeg er bitt av basillen og det er jo bare så morro og da. Spesielt når det er stigning!!:)

Ja, det er jo så gøy når man endelig får positive tester! :)
 
Back
Topp