Min vei til et mirakel <3

Gratulerer så mye! Håper virkelig at alle gode ting er tre for dere [emoji173]
 
Så fantastisk! :Heartred Krysser alt jeg har for at det går rett vei denne gangen. :happy:
 
Klart du er gravid! Gratulerer så mye fine du ❤️❤️ Blir spennende å følge med deg videre ❤️
Tusen takk :) jeg er så glad. Takk for at du følger:) hvordan går det med deg?
 
Åååååå JAAAAAAAAAAAAAA ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Også positiv DIGITAL 9dpo da, dette SKAL bare gå veien!!!!!!!!

Haha, jaaaa jeg tok en skikkelig sjans der..strekene er jo ikke så sterke akkurat;) men fikk 1-2 så fornøyd med det:) denne gangen skal det gå bra!!!!:)
 
Herregud, nå sitter jeg her med frysninger over hele meg! Så utrolig fantastisk, jeg er SÅ glad på dine vegne ❤️

Ååå tusen takk!!!:) du er god <3
 
Jeg og :) dette SKAL gå bra!!:)
 
Last edited:
Herreguuud såå fantastisk Bukett[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så himla mye!!! Måtte dette være en terminspire[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Herreguuud såå fantastisk Bukett[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så himla mye!!! Måtte dette være en terminspire[emoji7][emoji7][emoji7]

Tusen takk!!!:) helt utrolig :) krysser fingrene for at dette er en terminspire ja:) så kommer du etter veldig snart
 
Tusen takk :) jeg er så glad. Takk for at du følger:) hvordan går det med deg?
Joda, fortsatt troen på at 2018 blir et bedre år :) Ellers fikk jeg liten en frisk blødning i går, på dag 22. Usikker på el dag, men ca cd12-14 utifra symptomer, så syns det var tidlig med spotting før mens da, men hatt en syklus på spotting på dag 23 det siste halvannede året så, alt er mulig. Har jo truffet el, så må alltid sjekke med testing da selv om vi ikke prøver aktivt enda og jeg egentlig tror det er spotting før mens :p
Syns det er så gøy at du er gravid nå! Må være så happy at dere tok sjansen og prøvde før ivf ❤️❤️
 
Fine, fine streker altså.
Demonter den digitale da. ER så gøy å se på strekene inni.....

Ring imorgen og få satt opp TUL og pass på at du tar vare på deg selv nå.
 
Tusen takk!!!:) helt utrolig :) krysser fingrene for at dette er en terminspire ja:) så kommer du etter veldig snart

Det er håpet det, vil gjerne ha en slik digital[emoji7][emoji173]️ krysser alt som krysses kan for deg og spiren!! Ta vare på deg selv[emoji7]
 
Whaaaat hva er det jeg ser???!!! Dette har jeg ikke fått med meg :eek::eek::eek: Du er jo GRAVID??!! Såååå superfantastisk!! Gratulerer så uendelig mye ❤️❤️❤️
 
Joda, fortsatt troen på at 2018 blir et bedre år :) Ellers fikk jeg liten en frisk blødning i går, på dag 22. Usikker på el dag, men ca cd12-14 utifra symptomer, så syns det var tidlig med spotting før mens da, men hatt en syklus på spotting på dag 23 det siste halvannede året så, alt er mulig. Har jo truffet el, så må alltid sjekke med testing da selv om vi ikke prøver aktivt enda og jeg egentlig tror det er spotting før mens :p
Syns det er så gøy at du er gravid nå! Må være så happy at dere tok sjansen og prøvde før ivf ❤️❤️

Ja jeg har trua på 2018 altså:) for deg og! Håper det er festeblødning og ikke spotting du opplever. Ja, det er ganske uvirkelig faktisk:) veldig glas vi tok sjansen den ene gangen dagen før el ja!!:) forhåpentligvis slipper vi nå ivf :) håper det:)
 
Fine, fine streker altså.
Demonter den digitale da. ER så gøy å se på strekene inni.....

Ring imorgen og få satt opp TUL og pass på at du tar vare på deg selv nå.

Hvordan demonterer du? Jeg skal til legen nå i 11 tiden og få ordnet litt forskjellig i dag. Må få hentet crinone og albyl-e på apoteket blant annet. Går du på noe av det ?
 
Det er håpet det, vil gjerne ha en slik digital[emoji7][emoji173]️ krysser alt som krysses kan for deg og spiren!! Ta vare på deg selv[emoji7]

Tusen takk for det! Snart sitter du der med en sånn digital selv :)
 
Back
Topp