Min vei til et mirakel <3

Whaaaat hva er det jeg ser???!!! Dette har jeg ikke fått med meg :eek::eek::eek: Du er jo GRAVID??!! Såååå superfantastisk!! Gratulerer så uendelig mye ❤️❤️❤️

Ja det er helt sjukt!!! Vi har klart det helt selv!! Med aksjer EN gang før el.....med tette eggledere og uten letrozol eller noe. Det er helt crazy! Og veldig fantastisk. Ikke gått opp helt for oss enda. Mirakler kan skje!!!!! Tusen takk <3
 
85E5C85F-20A3-4ADD-AE05-47CD559E4BE3.jpeg

Har ikke flere babyplan tester igjen, så tester med make sure med følsomhet på 25. I går dukket det en svak strek opp først etter tiden (men fikk positiv digital for det:hilarious:) men i dag kom streken etter 2-3 min) .
 
Herreguuuud, hva er det jeg seeer[emoji7] har ikke hatt tid til BV i helgen, men for en start på uke og komme inn her og se disse fantastiske nyhetene!!!

Gratulerer sååå mye, Bukett[emoji173]️[emoji173]️
 
Hvordan demonterer du? Jeg skal til legen nå i 11 tiden og få ordnet litt forskjellig i dag. Må få hentet crinone og albyl-e på apoteket blant annet. Går du på noe av det ?
I motsatt ende av den blå korken er det hull (egentlig meningen at man skal ta ut batteriet før man kaster..). Jeg tar en liten saks og brekker opp litt rundt sidene av den og plutselig er det hull langs langsiden så jeg kan snu og ta ut de to strimlene

Jeg har gått på albyl-e siden november og bruker Utrogestan (også progesteron som Crinone). Har og Prednisolon og metformin. Lykke til!
 
Vis vedlegget 240740
Har ikke flere babyplan tester igjen, så tester med make sure med følsomhet på 25. I går dukket det en svak strek opp først etter tiden (men fikk positiv digital for det:hilarious:) men i dag kom streken etter 2-3 min) .
Nydelig
 
Ja det er helt sjukt!!! Vi har klart det helt selv!! Med aksjer EN gang før el.....med tette eggledere og uten letrozol eller noe. Det er helt crazy! Og veldig fantastisk. Ikke gått opp helt for oss enda. Mirakler kan skje!!!!! Tusen takk <3
Denne spiren var ment to be ❤️❤️ Når blir termin da? Det er så fantastisk! Håper jeg får følge etter snart :)
 
Denne spiren var ment to be ❤️❤️ Når blir termin da? Det er så fantastisk! Håper jeg får følge etter snart :)
Det håper jeg og! Du og MiniMe80 må jammen komme etter nå!!!!!
 
Ja nå renner langtidsprøverne ut herifra, og jeg nekter å bli igjen alene altså :hilarious::rolleyes:
Nei, vil ha med dere også altså!
Men tør ikke tro på at jeg forsvinner før alt ser bra ut på UL (en sånn fire - fem ganger kanskje...)
 
Nei, vil ha med dere også altså!
Men tør ikke tro på at jeg forsvinner før alt ser bra ut på UL (en sånn fire - fem ganger kanskje...)
Nei det forstår jeg så godt, men det har jo gått helt fint frem til nå, og jeg er helt sikker på det fortsetter sånn helt frem tll du sitter der med premien din i armene ❤️
 
Nei det forstår jeg så godt, men det har jo gått helt fint frem til nå, og jeg er helt sikker på det fortsetter sånn helt frem tll du sitter der med premien din i armene ❤️
tusen takk, håper virkelig det
 
Denne spiren var ment to be ❤️❤️ Når blir termin da? Det er så fantastisk! Håper jeg får følge etter snart :)

Termin blir i slutten av september. Får opp litt forskjellig men bv-kalkulatoren lander på 29 september :) jaaaa jeg kan ikke tro noe annet enn at dette må gå bra!!! Du SKAl følge etter snart!!!
 
Da har jeg vært hos legen og ordnet meg sykemelding og tatt g-test. Var nesten litt komisk å stå sammen med han å vente på at det skulle dukke opp to streker. Han hadde IKKE streksyn da for å si det sånn :hilarious: men den dukket opp til slutt :) han trodde jo på meg uansett da:p ellers har jeg vært på apoteket og ordnet albyl - e... crinone måtte bestilles og var ikke å oppdrive i hele byen:arghh: så da må jeg vente til onsdag med å ta det...men det går vel bra. Jeg har også ringt gynekologen og har ordnet meg tul i begynnelsen av februar når jeg er rundt 7 uker ;-)

Symptomene har begynt å vise seg, og her er de foreløpige:

Murring i rygg mage
Ømme bryster
Kvalm!
Diaré :hilarious:
Rastløse bein
Frossen
Veldig trøtt (har allerede hatt en powernap i dag) :singing:

Nyter symptomene og håper de varer!
 
Gratulerer så mye med et mirakel! Så utrolig hyggelig!
 
Herreguuuud, hva er det jeg seeer[emoji7] har ikke hatt tid til BV i helgen, men for en start på uke og komme inn her og se disse fantastiske nyhetene!!!

Gratulerer sååå mye, Bukett[emoji173]️[emoji173]️

Tusen hjertelig takk skal du ha!!:) nå skal du komme etter!:)
 
HERREGUUUUUUD DU ER GRAVID!!!!!!!!!:happy093:happy093:happy093:happy093:happy093:happy093 gratulerer så mye:Heartbigred:Heartbigred endelig er det din tur:Heartbigred


Jaaaa det er så gøy:) hihi!! Tuuusen takk skal du ha:) hvordan går det med deg og lille i magen?:)
 
Back
Topp