Min vei til et mirakel <3

Hvordan går det? :)

Hyggelig at du titter innom.
Det går greit! Eller, er veldig sliten og kvalm så har vært 100% sm i 14 dager. Skal prøve meg i 50% jobb fra denne uken, håper det går greit. Er så kjedelig å bare være hjemme, og blir så mye sofa-ligging. Ellers er jeg 10 uker i dag:) får god oppfølging også denne gangen så skal på tul på onsdag:)
Hvordan går det med deg og den nye verdensborgeren?
 
Gratulerer med 10 uker og lykke til med ul!
Kjedelig med kvalme
 
Her har jeg helt glemt og svare, ser jeg!

Det går bra med oss :) Det er travelt med to og man har stadig for få armer men det går egentlig bedre enn forventet og det er veldig fint at familien er komplett ❤️

Hvordan går det med deg nå?

Haha, det går bra...fullt forståelig ;)
Så godt å høre! Hvordan synes N det er å være storesøster?

Jeg er 100% sm pga skikkelig bekkenplager. Trenger krykker av og til på kveldene, men så lenge jeg tar det mye med ro så går det generelt stort sett greit enn så lenge altså. :)
Stor forskjell på å være gravid uten barn vs å ha en liten tass da. Ikke like mye tid til nettsurfing og forum denne gangen som sist! Haha:)
 
Hvor langt er du nå? Leit du sliter med bekkenet. Håper du får mulighet til å lytte til kroppen og hvile
 
Hvor langt er du nå? Leit du sliter med bekkenet. Håper du får mulighet til å lytte til kroppen og hvile

I dag er jeg 22+2 :) ja, jeg får heldigvis mulighet til det , merker veldig stor forskjell nå etter at bhg åpnet opp igjen og fysio åpnet opp for behandling.
Hvordan står det til med deg?
 
I dag er jeg 22+2 :) ja, jeg får heldigvis mulighet til det , merker veldig stor forskjell nå etter at bhg åpnet opp igjen og fysio åpnet opp for behandling.
Hvordan står det til med deg?
Så bra. Kn tenke meg du merker stor forskjell på det ja. Skjønner årsaken til at det ble stengt, men mange som fikk veldig forverring i helseplager pga det...

Alt bra. Meget travelt med to små og en rar barsel/permisjonstid. En ting er å savne babysvømming og babysang, men barselgruppe og besøk og bare den normale sosialiseringen....
 
Back
Topp