Min vei til et mirakel <3

Så spennende! Lykke til ❤️
 
Her går det bare bra vettu!❤️ På torsdag går jeg inn i tredje trimester gitt, samme dag som Henrik er 14 mnd! Crazy å tenke på!! Svangerskapet går syykt fort i forhold til sist, og er vesentlig tyngre når man har en liten turbo i tillegg!! Men det går greit, selvom jeg ser frem til barnehagestart nå! Var helt sprøtt å plutselig være gravid igjen, naturlig lissom! Har fortsatt ikke forstått det helt!:hilarious:

Kan tenke meg at det er litt tyngre denne gangen ja! Full rulle i den alderen de er i nå ja! ;) Det er så oppløftende at det kan skje naturlig til slutt, selvom det virker umulig! Masse lykke til nå i siste innspurt :)
 
Tusen takk :) Ja, tiden går fort og spesielt med barn fra før! Det gikk jo veldig raskt og bli gravid denne gangen og, så kan jo ha noe med det og gjøre og.

Ja det gikk jo kjemperaskt! Pp1 var det vel? Gleder N seg til å bli storesøster da?:)
 
Åå så spennende! Håper det skjer et mirakel denne gangen også :D

Takk! Ja! Jeg er kanskje litt vel optimistisk men;-) tenk, nå er du snart tobarnsmor! Herligheten altså. Masse masse lykke til nå på den siste etappen;)
 
Jeg innser at jeg kanskje er litt vel optimistisk mtp prøverhistorikken...men enn så lenge nyter jeg å være
litt tilbakelent og positiv vs å være super negativ og stressa som jeg var før.
Tenker jeg bestiller meg en time hos gyn ila våren om ingenting har skjedd, for en sjekk og samtale om veien videre. Jeg er ganske fornøyd med at syklusene stort sett er under 35 dager, til tross for at jeg ikke går på letrozol. Har også merket det jeg troooor er el de to siste mnd... det er da noe.
 
Dette er helt crazy-bananas altså!! :)
ED4F4FBC-B0AA-44E1-95C6-9B3316ECC45E.jpeg
 
Gratulerer :Heartred
 
Gratulerer :D❤️
Satt med samme sjokket for et par mnd siden :woot:
 
Back
Topp