Min vei til et mirakel <3

Åja, det stemmer det:) satser på at det går fort!! Tror ikke det er like lang ventetid på St Olavs som er det er i Porsgrunn fks da...så hvis det stemmer så er jo det ihvertfall positivt:) Ja jeg er helt enig..det er så rart..hver dag føles ut som en uke, men samtidig så går tiden fort og..leste litt i den gamle dagboken min i går...og det jeg skrev for et år siden føles ut som bare noen mnd siden! Veldig rart at det er sånn. Årene går bare fortere og fortere jo eldre jeg blir synes jeg :)
Nei har hørt rykter om kort ventetid, men så kom jeg over en tråd om at noen av de andre klinikkene har kuttet ned på søskenforsøk, så da er det vel flere i sving på stolavs også. Regner med et eller annet kommer i veien iallefall, det er typisk min flaks :p

Ikke sant! Tiden flyr virkelig! Jeg leste litt i min gamle også, fra da vi prøvde og jeg var gravid med mini, det virker så fjernt, samtidig føles det ut som det var forrige uke :p
 
Så deilig positivt og optimistisk innlegg fra deg!
Krysser fingrene for at dette virkelig er deres år!
 
Så deilig positivt og optimistisk innlegg fra deg!
Krysser fingrene for at dette virkelig er deres år!

Takk så mye! Satser på at du har fått den starten på året som du har fortjent og at jeg kommer etter <3
 
Flotte ord og tanker, Bukett[emoji173]️
Det er bra med positivitet også, det smitter så lett[emoji1374] 2018 skal bli bra, uansett!!
 
Så godt å lese at det går bedre med deg og at du er ved godt mot! :) Jeg håper virkelig at det går på skinner for dere fra nå av og at 2018 blir deres år! ❤️
 
Takk så mye! Satser på at du har fått den starten på året som du har fortjent og at jeg kommer etter <3
Tusen takk.
Følger deg. Satser på at dere kan lykkes på første runde!
 
Flotte ord og tanker, Bukett[emoji173]️
Det er bra med positivitet også, det smitter så lett[emoji1374] 2018 skal bli bra, uansett!!

Takk! Det hjelper mye å være positiv ja, må bare håpe på det beste, og skulle det bli motgang så får jeg ta det når det eventuelt oppstår. Det skal jo ikke skje da, nå skal det gå bra. 2018 er året vi langtidsprøvere har ventet på!!!!!<3
 
Så godt å lese at det går bedre med deg og at du er ved godt mot! :) Jeg håper virkelig at det går på skinner for dere fra nå av og at 2018 blir deres år! ❤️

Tusen takk for gode ord. Dette er året <3
 
F4AF9B90-8367-459B-8F98-4105D729635E.jpeg
Pp ? - 9 dpo

Herregud! Ser jeg syner???
 
Jeg ser strek på alle tre!!!!!
 
Ligner ikke de på de jeg tok 9dpo?
 
Whaaaaaat!!!! DETTE kan ikke være tullestreker :O Spennende!!!!!!!

Håper ikke det:) nå får jeg bare håpe på streker neste gang jeg tester og :) klarer liksom ikke helt å tro på det :)
 
Dette er utrolig spennende. Du vet at du ikke kan drikke eller gå på do idag nå?
Når tester du igjen?
 
CD 22 og jeg er rinelig sikker på at el er i dag da jeg i ettermiddag har kjent skikkelig stikking på venstre side...og inni der liksom. :hilarious: liker godt at kroppen har begynt å funke igjen :)
Hvis det stemmer med EL her så er du 9 dpo idag, med da tester som matcher Veivalsa og mine på 9dpo...
Krysser fingrene for at dette er virkelig!
 
Hvis det stemmer med EL her så er du 9 dpo idag, med da tester som matcher Veivalsa og mine på 9dpo...
Krysser fingrene for at dette er virkelig!

Tusen takk for at du krysser !! Jeg krysser alt jeg kan <3
 
Back
Topp