Min vei til et mirakel <3

Gratulerer så mye:):Heartred

Fiiiine tester :D Hvor har du bestilt de? :)

Hm, jeg tror jeg bestilte de på billige-tester.no
Jeg likte bedre både babyplan tidligtest, a1 og clearblue + da:) syns strekene på disse testene brukte så lang tid på å komme frem og de er svakere enn på andre tester. De ble bestilt for over et år siden og går ut på dato om et par uker da:hilarious: kanskje det har noe med det å gjøre :hilarious:

Skal du på TUL? Når? :)

Ja, jeg skal ha flere. Ble lovet tett oppfølging med flere tul av gyn i fjor :-) 7 februar skal jeg ha første. Da er jeg rundt 6+5...

Hm, jeg tror jeg bestilte de på billige-tester.no
Jeg likte bedre både babyplan tidligtest, a1 og clearblue + da:) syns strekene på disse testene brukte så lang tid på å komme frem og de er svakere enn på andre tester. De ble bestilt for over et år siden og går ut på dato om et par uker da:hilarious: kanskje det har noe med det å gjøre :hilarious:
Åå, ja da er det nok av gamlesorten, har sverga til de vet du, men så kom plutselig babyplan og ødela alt :hilarious:

Babystøv:binkybaby:love7:Heartbigred

4+5 / 17 dpo

Jeg er tom for tester, men tror ikke jeg skal teste så mye mer nå uansett. Kanskje jeg kjøper meg en digital test i løpet av uken, men vil ikke teste før det er sannsynlig at jeg kan få opp 3+. :)

Jeg er 100% sm om dagen, og det er ganske fint. Tar det helt piano og gjør akkurat som jeg vil. Jeg er god på å fylle dagene med forskjellige gjøremål / aktiviteter og det er ikke sånn at jeg går å grubler/bekymrer meg så mye. Eller jo...får jo litt noia av og til og må løpe på do osv for å sjekke ståa...men jeg er roligere enn forventet enn så lenge!!
Det har kanskje noe med at jeg har en god følelse denne gangen, jeg kan ikke forklare det...men den gode følelsen kom allerede før jul..og den er her enda! Denne gangen skal det gå bra!!!! Jeg håper veldig at denne følelsen stemmer altså <3

Dagens symptomer:
-Hyppig vannlating (våknet midt på natten og måtte på do i natt)
- Veldig ømme bryster
- murring i mage og korsrygg
- iling fra korsrygg og nedover beina
- trøtt
- frossen

Herlig

Har ikke hatt så mye ilinger og murringer, men ellers ganske likt som meg...

Er det på grunn av graviditeten du er sykmeldt? For du hadde vel egentlig begynt å jobbe igjen, hadde du ikke? :)

Så deilig å ha en god følelse :) Jeg har også en god følelse for deg! Denne gangen blir det baby ❤️

Er det på grunn av graviditeten du er sykmeldt? For du hadde vel egentlig begynt å jobbe igjen, hadde du ikke? :)

Så deilig å ha en god følelse :) Jeg har også en god følelse for deg! Denne gangen blir det baby ❤️

Ja, jeg skulle egentlig begynne i 100% jobb igjen, men så viste testen to streker så da ble det heller 100 sm%. Er sm pga jeg har mistet to ganger tidligere.

Herlig at du og har en god følelse <3 satser virkelig på det ;)

4+6 i dag!

Bare en dag igjen nå til 5+0 og første delmål som er å komme over kjemisk grensa uten blødning:)
Neste store mål er å komme seg forbi 6+2 ish uten at utviklingen stopper opp!! (Rundt her det har stoppet to ganger tidligere....) Dette finner jeg sannsynligvis ut på første tul jeg skal ha onsdag 7 februar. Da er jeg rundt 6+5 en plass.

4+6 i dag!

Bare en dag igjen nå til 5+0 og første delmål som er å komme over kjemisk grensa uten blødning:)
Neste store mål er å komme seg forbi 6+2 ish uten at utviklingen stopper opp!! (Rundt her det har stoppet to ganger tidligere....) Dette finner jeg sannsynligvis ut på første tul jeg skal ha onsdag 7 februar. Da er jeg rundt 6+5 en plass.

Skal telle ned dagene, gleder meg! :D

Bare et par timer igjen til første delmål.

Back
Topp