Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fiiiine tester Hvor har du bestilt de?
Tusen takk <3Gratulerer så mye
Skal du på TUL? Når?
Åå, ja da er det nok av gamlesorten, har sverga til de vet du, men så kom plutselig babyplan og ødela altHm, jeg tror jeg bestilte de på billige-tester.no
Jeg likte bedre både babyplan tidligtest, a1 og clearblue + da syns strekene på disse testene brukte så lang tid på å komme frem og de er svakere enn på andre tester. De ble bestilt for over et år siden og går ut på dato om et par uker da kanskje det har noe med det å gjøre
Er det på grunn av graviditeten du er sykmeldt? For du hadde vel egentlig begynt å jobbe igjen, hadde du ikke?
Så deilig å ha en god følelse Jeg har også en god følelse for deg! Denne gangen blir det baby
Dette går straka vegen skal du se
Enig Har en god følelse for deg jeg og
Satser på at vi med god grunn opplever disse symptomeneHerlig
Har ikke hatt så mye ilinger og murringer, men ellers ganske likt som meg...
4+6 i dag!
Bare en dag igjen nå til 5+0 og første delmål som er å komme over kjemisk grensa uten blødning
Neste store mål er å komme seg forbi 6+2 ish uten at utviklingen stopper opp!! (Rundt her det har stoppet to ganger tidligere....) Dette finner jeg sannsynligvis ut på første tul jeg skal ha onsdag 7 februar. Da er jeg rundt 6+5 en plass.
Ja, vi satser på at vi kommer i mål denne gangenSatser på at vi med god grunn opplever disse symptomene