Gratulerer så mye, Bukett [emoji4] For noen nydelige tester [emoji7]. Endelig satt spiren [emoji173]️
Tusen takk skal du ha!!<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye, Bukett [emoji4] For noen nydelige tester [emoji7]. Endelig satt spiren [emoji173]️
Ser ut som det var tilfeldig at den ikke gjorde det jaVis vedlegget 241821
Jeg åpnet den digitale testen jeg tok i går og strimlene inni så slik ut. Tipper det var rett før den ville slått ut på 3+!
Jeg fikk slike strimler dagen før jeg fikk 3+Vis vedlegget 241821
Jeg åpnet den digitale testen jeg tok i går og strimlene inni så slik ut. Tipper det var rett før den ville slått ut på 3+!
Gratulerer med 6 uker!
Så deilig med god følelse! Synes du skal nyte den og bare glede deg over å ikke være bekymret jeg. Bekymringer har man jo fort mer enn nok av uansett.
For min del går det litt opp og ned med bekymringen. Men vet å nyte de gode dagene.
Bare kos deg og drøm og ha det fint!!! Krysser fingrene for at alt er bra på UL til uka.
Gratulerer med 6 fullgåtte uker Jeg gleder meg til du skal på TUL!
Jeg har også en veldig god følelse, denne gangen går det Så fantastisk at det klaffet mot alle odds og at dere slipper IVF!
Gratulerer med 6 uker
Gratulerer med 6 uker[emoji7][emoji7] dette går såå bra[emoji173]️[emoji173]️
Absolutt!Ja det er veldig fint. Satser på at den gode følelsen er der av en grunn da vi har ihvertfall kommet så langt og statistikken er på vår side.