Min vei til et mirakel <3

4DED70C0-3732-40DC-909B-D19F0080F729.jpeg

Jeg åpnet den digitale testen jeg tok i går og strimlene inni så slik ut. Tipper det var rett før den ville slått ut på 3+!
 
Herregud jeg er hormonell om dagen. Skikkelig mye følelser i sving og det skal lite til for å få meg sint eller lei meg. Stakkars mannen altså, han får gjennomgå om dagen. :hilarious:
 
6+0 i dag i følge menstermin og akkurat en uke til første TUL. Dette blir en nervepirrende uke, da det er i løpet av uke 6 utviklingen har stoppet to ganger tidligere. Jeg har allikevel en god følelse, og håper så sykt at denne følelsen stemmer! Jeg må bare tenke at det går bra, jeg har ikke råd til å tenke annerledes. Det skal jo gå bra da så holder meg positiv.

2018 har startet bra og slik skal det fortsette<3

D3B89743-4D44-4994-9681-F1CAFD86B089.png
 
Gratulerer med 6 uker!
Så deilig med god følelse! Synes du skal nyte den og bare glede deg over å ikke være bekymret jeg. Bekymringer har man jo fort mer enn nok av uansett.
For min del går det litt opp og ned med bekymringen. Men vet å nyte de gode dagene.
Bare kos deg og drøm og ha det fint!!! Krysser fingrene for at alt er bra på UL til uka.
 
Gratulerer med 6 fullgåtte uker ❤️ Jeg gleder meg til du skal på TUL! :)

Jeg har også en veldig god følelse, denne gangen går det :) Så fantastisk at det klaffet mot alle odds og at dere slipper IVF!
 
Gratulerer med 6 uker[emoji7][emoji7] dette går såå bra[emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer med 6 uker :Heartred
 
Gratulerer med 6 uker!
Så deilig med god følelse! Synes du skal nyte den og bare glede deg over å ikke være bekymret jeg. Bekymringer har man jo fort mer enn nok av uansett.
For min del går det litt opp og ned med bekymringen. Men vet å nyte de gode dagene.
Bare kos deg og drøm og ha det fint!!! Krysser fingrene for at alt er bra på UL til uka.

Ja det er veldig fint. Satser på at den gode følelsen er der av en grunn da ;) vi har ihvertfall kommet så langt og statistikken er på vår side.
 
Gratulerer med 6 fullgåtte uker ❤️ Jeg gleder meg til du skal på TUL! :)

Jeg har også en veldig god følelse, denne gangen går det :) Så fantastisk at det klaffet mot alle odds og at dere slipper IVF!

Takk:) Ja, det er ganske utrolig at det klaffet..veldig takknemlig og glad for det;) både gruer og gleder meg til tul. Veldig spent :)
 
Hurra for 6 uker ❤️❤️ Dette er terminspire, sånn er det bare ❤️
 
Ja det er veldig fint. Satser på at den gode følelsen er der av en grunn da ;) vi har ihvertfall kommet så langt og statistikken er på vår side.
Absolutt!
Dette skal gå bra!
 
I dag har jeg fått se en liten spire med et bankende hjerte<3 så lettet og glad nå.
Ble målt til 7+6, som er 1 uke lenger enn hva jeg trodde. Har aldri kommet så langt som nå så bare det er en liten seier:) ny tul om en uke:)
E7A214FF-539A-47C8-821B-271C8B4B784D.jpeg
 
[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer fine Bukett[emoji8]
 
Så fantastisk med bankende hjerte og spiren til og med tilsier at du er lengre på vei! :) Dette kommer til å gå bra ❤️
 
Back
Topp