Min vei til et mirakel <3

Hei og god jul fra Gran Canaria!
Akkurat nå ligger jeg på en solseng med noe godt i glasset og en spennende krim bok. Får stadig bilder av familie og venner som ser julefilm eller er i gang med ulike tradisjoner og kjenner jo at det er litt rart å feire jul under palmene:) Men samtidig, så er dette midt i blinken. Kunne ikke rundet av møkka-året på en bedre måte enn dette. Full avslapning i solen og kos fra morgen til kveld. Neste år derimot, håper jeg at situasjonen er litt annerledes og at to har blitt tre. Da skal vi feire hjemme og starte tradisjonene vi ønsker for vår lille familie:)
 
Det hørtes heeeelt nydelig ut spør du meg[emoji2] Ha en fortsatt fin ferie og god jul[emoji4]
 
761309EE-9081-440D-B856-790FD1B84972.jpeg


Så denne og den traff meg på en måte :p
 
A5540A37-234B-40C1-8737-EF636E99C97E.jpeg

Her nyter jeg late dager!
 
God klem til deg ❤️ Nyt ferien videre :)
 
Høres og ser veldig deilig ut med sol og sommer og ferie nå. Nyyyyyt.
krysser fingrene for at dere har babyen deres neste jul
 
Livet er herlig her nede i varmen. Kjenner batteriene lades godt nå, og jeg er klar for å ta fatt på 2018! Jeg synes tiden siden forsamtale har gått relativt fort og det føles ikke så altfor lenge til februar og oppstart av første ivf forsøk! Pengene er satt av og jeg tenker jeg kjøper medisinene neste gang jeg er i Porsgrunn. Det blir på CD 21 i neste syklus :) hver dag er vi en dag nærmere målet og jeg virkelig gleder meg til å sette i gang nå :)
 
Deilig positivt innlegg fra deg. Det strømmer positiv energi.
Lykke til. Snart oppstart!
 
Livet er herlig her nede i varmen. Kjenner batteriene lades godt nå, og jeg er klar for å ta fatt på 2018! Jeg synes tiden siden forsamtale har gått relativt fort og det føles ikke så altfor lenge til februar og oppstart av første ivf forsøk! Pengene er satt av og jeg tenker jeg kjøper medisinene neste gang jeg er i Porsgrunn. Det blir på CD 21 i neste syklus :) hver dag er vi en dag nærmere målet og jeg virkelig gleder meg til å sette i gang nå :)
Så hærlig! Det er vel fortjent ❤️ Gleder meg til å følge deg på veien, og til alle svangerskapsoppdateringene dine ;)❤️
 
Så hærlig! Det er vel fortjent ❤️ Gleder meg til å følge deg på veien, og til alle svangerskapsoppdateringene dine ;)❤️

Takk, det samme!! :)
 
Da var 2017 snart over, og jeg ser frem til 2018! Dette året blir bra!!! Jeg bare vet det. :)

Godt nyttår alle sammen!!!! <3
 
Godt nytt år!
 
❤️❤️
 
For en fin nyttårsfeiring vi har hatt. God mat og drikke med familien til mannen. Fine folk altså. Alle delte sine ønsker for 2018, og både svigermor og min svigerinne sa at deres største ønske for året var at vi skulle lykkes med babydrømmen vår. Ble noen tårer da for å si det sånn. Ble så rørt;-)

Nå har vi nettopp kommet hjem, og jeg prøver å bli litt mer edru før senga kaller. :p
Natta alle sammen:) håper kvelden har vært fin!
 
Så koselig at det var ønsket deres. Likte det med å dele nyttårsønskene sine med hverandre.
Håper virkelig dere kan få drømmen oppnådd i år!
 
Back
Topp