Min vei til et mirakel <3

Jeg skjønner at du er utålmodig nå, altså. Det er en lidelse å vente, spesielt når man allerede har ventet så lenge.

Håper du har en fin helg ❤️

Ja, tiden går sakte når det ikke skjer noe som helst men nå er vi nærmere enn noen gang så får bare trøste meg med det! Håper alt står bra til med deg og lille jenta di<3
 
Ja det er sant... nei, statistikk får være statistikk.. så får vi bare ta det som det kommer og tenke positivt. Er liksom ikke så mye man kan gjøre fra eller til. Ser du mest sannsynligvis har hatt en kjemisk til? Vet ikke hva jeg skal si en gang.. tenker på deg ihvertfall. god klem til deg! <3
Takk.
Nei, ikke greit å vite hva en skal si.

Får ikke gjort så mye fra eller til. Må bare gjøre vårt beste og krysse fingerne
 
Jeg er på CD 32 , og ut i fra forrige syklus er tr i utgangspunktet ventet i dag. Har vært veldig emosjonell i dag så krysser fingrene for at det er et tegn på at tr dukker opp en av de nærmeste dagene...eller en ventespire så klart, selvom vi ikke la inn aksjer da jeg tror jeg hadde el (om jeg hadde el da) som nevnt tidligere mente overlegen i Porsgrunn at det ikke var sikkert at jeg har tette eggledere og at det ikke var noe i veien for å prøve på egenhånd i mellomtiden, men går ikke aktivt inn for det altså. Orker ikke sette meg på den karusellen igjen:) skjer det så skjer det.
 
Last edited:
Hvordan går det?
 
Hvordan går det?

Takk som spør! I dag har jeg begynt å spotte så tr er i anmarsj !! Faktisk superglad for det....for det betyr at syklusen ender opp på bare 34 dager, Og det UTEN letrozol!!! Da har jeg mest sannsynligvis hatt el av meg selv :) Egentlig veldig spesielt for de fleste syklusene med letrozol har bikket 40 dager og jeg har ikke funnet el....det er rart hvor godt man blir kjent med kroppen altså. Jeg kjente faktisk el for 14 dager siden og tippet (håpte) tr ville komme denne helgen :)

en annen positiv ting med at tr kommer nå er at jeg slipper tr og menskopp i syden!:) hehe...

Hvordan har du det?
 
Flere gode nyheter på en gang jo, Skal ikke kimse av det og spesielt ikke når det involverer TR på besøk.
Godt å slippe det i syden ja. Og strålende med naturlig EL og ikke kjempelang syklus. Også nærmer det seg jo oppstart! JIPPI!

Går greit nok. Går egentlig bare å venter og tar en dag av gangen. Vært mye annet og jeg prøver ikke tenke på prøvingen egentlig, men kjenner jo det ligger i bakhodet og i kroppen.. Får håpe vi er heldige i 2018!
 
Flere gode nyheter på en gang jo, Skal ikke kimse av det og spesielt ikke når det involverer TR på besøk.
Godt å slippe det i syden ja. Og strålende med naturlig EL og ikke kjempelang syklus. Også nærmer det seg jo oppstart! JIPPI!

Går greit nok. Går egentlig bare å venter og tar en dag av gangen. Vært mye annet og jeg prøver ikke tenke på prøvingen egentlig, men kjenner jo det ligger i bakhodet og i kroppen.. Får håpe vi er heldige i 2018!

Ja endelig litt flaks, håper det fortsetter sånn. Ja ser den altså. Helt utrolig at du opplever det gang på gang. Har du lest inne på «vi som har prøvd i 1 år» i dag? Øverst der nå har det dukket opp en gammel tråd som er en solskinnshistorie med ei som har en lignende historie som deg..
 
Ja endelig litt flaks, håper det fortsetter sånn. Ja ser den altså. Helt utrolig at du opplever det gang på gang. Har du lest inne på «vi som har prøvd i 1 år» i dag? Øverst der nå har det dukket opp en gammel tråd som er en solskinnshistorie med ei som har en lignende historie som deg..
Har ikke vært der inne idag. Skal inn og se senere. Takk for tips
 
Så bra du slipper tanta i syden! Det er faktisk det værste som finnes :p Hvor skal dere? Og når? Kjenner jeg døde litt av misunnelse akkurat nå :hilarious:
 
Så bra du slipper tanta i syden! Det er faktisk det værste som finnes :p Hvor skal dere? Og når? Kjenner jeg døde litt av misunnelse akkurat nå :hilarious:

Hahaha! Ja det er ikke noe gøy! Fikk det dagen før vi dro til Kroatia i sommer... hadde DEN oppblåste magen og menskoppen lakk og ja. Ikke så morro akkurat;) men allikevel, den redda ferien. Når jeg først fikk teken på den og klarte å sette den i ordentlig kunne jeg bade og kose meg i timesvis uten å tenke på den dumme heksa:) vi skal til gran canaria ;-) kjenner det skal bli digg nå etter det værste året ever. :)
 
Hahaha! Ja det er ikke noe gøy! Fikk det dagen før vi dro til Kroatia i sommer... hadde DEN oppblåste magen og menskoppen lakk og ja. Ikke så morro akkurat;) men allikevel, den redda ferien. Når jeg først fikk teken på den og klarte å sette den i ordentlig kunne jeg bade og kose meg i timesvis uten å tenke på den dumme heksa:) vi skal til gran canaria ;-) kjenner det skal bli digg nå etter det værste året ever. :)
Huff, jeg føler med deg :hilarious: Har ikke turt å prøve meg på den dere koppen jeg, skjønner ikke at det kan funke :rolleyes: Det er vel fortjent! Nyt hvert et sekund ❤️
 
Så deilig med sol og sommer nå. Både med vinter/mørketid og etter et så tøft år. Satser på at fulladete batterier er bra før dere setter igang.
 
CD 7 og heksa har endelig pakket sakene sine! Det har jeg og, og i morgen reiser vi på ferie til varmere strøk :) gleder meg veldig.
 
Last edited:
God tur og god jul! :) Kos deg og lad batteriene så kroppen er klar for spire om ikke så lenge ❤️
 
Good tur! Tenker det gjør godt å få tankene over på noe helt annet og få koblet helt ut :) Kos dere masse og god jul ❤️❤️
 
God tur og god jul[emoji173]️
 
CD 7 og heksa har endelig pakket sakene sine! Det har jeg og, og i morgen reiser vi på ferie til varmere strøk :) gleder meg veldig.
God tur!
 
God tur og god jul[emoji8] Så herlig med lys og varme nå! [emoji173]️
 
God tur og god jul! :) Kos deg og lad batteriene så kroppen er klar for spire om ikke så lenge ❤️

Good tur! Tenker det gjør godt å få tankene over på noe helt annet og få koblet helt ut :) Kos dere masse og god jul ❤️❤️
God tur og god jul[emoji173]️
God tur og god jul[emoji173]️
God tur og god jul[emoji8] Så herlig med lys og varme nå! [emoji173]️

Tusen takk! God jul til dere og :)
 
Back
Topp