Min vei til et mirakel <3

Dagene går og nå er det bare to dager til forsamtalen. Mannen har tatt fri hele dagen så vi har planer om å gjøre noe hyggelig sammen etter vi har vært på fertilitetsklinikken.

Jeg kan ikke få sagt nok hvor mye jeg ser frem til dette. Er så lei av å stå på stedet hvil. Ikke kunne prøve, ikke kunne teste.. bare vente, vente og så vente enda litt til. Håper vi slipper å vente altfor lenge før oppstart, og at ventetiden frem til da går fort.

2016 var et skikkelig møkka-år med to MA og vi gikk liksom inn i 2017 i den tro om at dette året skulle bli bedre. 2017 har vært enda værre med svigermor som døde (på vår første termindato av alle dager i tillegg....) ingen spire, så og si aldri el, depresjon og sykemelding, tette eggledere og evig venting. NÅ må det være nok altså.

Når jeg var i Vietnam og feiret vietnamesisk og kinesisk nyttår så var det en guide som fortalte om ulike tradisjoner de har for denne dagen og veien inn i det nye året. Hvis jeg forsto riktig så mener de at måten du går inn i det nye året på legger lista for resten av året. Vi startet det nye året med en stressende flyreise hjem midt på natten fra Spania med forsinkelser og bagasje som ikke dukket opp. Jeg sov 2 timer den natten og var ødelagt hele dagen etter. Skikkelig dårlig start på det nye året. Jeg er i grunn ikke så overtroisk på sånt men i dette tilfellet vil jeg si at det stemte godt.

Nå har jeg bestemt at bedre tider er i vente og gleder meg til 2018!
 
2018 kommer til å bli et fantastisk år, det må vi bare håpe og tro ❤️ 2016 var både det beste og det værste året i mitt liv hittil, og 2017 har heller ikke vært noe særlig, så nå må litt lykke og hell være på vår side i året som kommer ❤️ Superspent på oppdatering etter dere har vært på forsamtale! Nå skjer det endelig noe :D
 
2018 kommer til å bli et fantastisk år, det må vi bare håpe og tro ❤️ 2016 var både det beste og det værste året i mitt liv hittil, og 2017 har heller ikke vært noe særlig, så nå må litt lykke og hell være på vår side i året som kommer ❤️ Superspent på oppdatering etter dere har vært på forsamtale! Nå skjer det endelig noe :D

Ja 2018 må jo bare bli året vårt :) takk, gleder meg og blir fint å kunne oppdatere med litt annet enn en countdown her inne :hilarious::hilarious:
 
1 dag til forsamtalen! :)
 
Lykke til i morgen :)
 
Masse lykke til i morgen. :) Håper dere får starte opp raskt. :)
 
Lykke til i morgen :)
 
Masse lykke til[emoji16][emoji16]
 
Ja 2018 må jo bare bli året vårt :) takk, gleder meg og blir fint å kunne oppdatere med litt annet enn en countdown her inne :hilarious::hilarious:
Det må det, basta! ;) Ja dette blir superspennende altså :D Masse lykke til ❤️❤️
 
21 november 2017 og forsamtale vel gjennomført:)
Da har jeg vært på forsamtale i Porsgrunn. Følte oss så godt ivaretatt og ble møtt av veldig hyggelige folk:)

Først og fremst fikk vi masse god info,og jeg har lært nye ting om meg selv jeg ikke hadde fått info om før. Jeg har visst ikke pcos som jeg tidligere har fått beskjed om, men pco. Han så 20 eggposer i høyre eggstokk og har man fler enn 12 kan man si at det er pco. Den venstre var «normal» med 7-8 egg.
Amh ligger på 41 og fsh var på 5,3 - hvilket jeg har forstått er gode resultater.

Pga jeg har pco og så mange egg, står jeg i fare for å bli overstimulert og blir satt på kort regime. Jeg skal da altså kun sette sprøyter i et visst antall dager. Jeg skal gå på menopur og cetrotide. Siden jeg har ustabil syklus og i tillegg har sluttet med letrozol ble det vanskelig å bestemme akkurat når vi skal starte opp, men jeg skal gi beskjed når tr kommer neste gang og så ser vi videre. Etter neste tr der igjen (januar) skal jeg inn på en ultralyd på CD 21 for å sjekke ståa og se an om det evt blir medisinstart. Vi ble forespeilet å være i gang med sprøyter i februar og uttak/innsett i slutten av feb eller begynnelsen av mars.

Det er jo en stund til, men det er greit. Skuldrene er nå senket et hakk og det er deilig å ha en plan :) nå skal julen nytes og det nye året skal bli bra :)
 
Last edited:
Gratulerer med vel gjennomført forsamtale og en plan videre![emoji173]️ måtte 2018 bli året deres, og nyt julen i mellomtiden[emoji173]️
 
Hurraaa, så spennende! Og så bra du er fornøyd og sitter med en god følelse etter samtalen[emoji173]
 
Så bra :D Nå skjer den endelig noe ❤️ Kunne tenkt meg en sånn skikkelig sjekk selv, men det ser ut som det kun er ved ivf man får det :arghh: Gleder meg til fortsettelsen og ikke minst resultatet ❤️
 
Back
Topp