12 dpo
Nå kommer det til å komme en lang utblåsning fra meg. Jeg skriver dette mest for min egen del, for jeg trenger å få ting ut..
Ingen strek på testen i dag heller. Eller, det er en svak strek, så Ovitrelle herjer visst fortsatt. Men uansett, ingen strek som kan resultere i baby.
De siste dagene har vært ekstremt tunge. Jeg har ikke lyst til å gjøre noe som helst, hadde jeg ikke hatt en jobb ville jeg bare ligget i sengen hele dagen.
Det hjelper liksom ikke at min eneste kollega er gravid. Det er en av grunnene til at jeg virkelig, virkelig håpet at et av disse fryseforsøkene skulle gå veien. Nå begynner jo den fine magen etterhvert å synes og jeg må sitte der og se på den hver eneste dag. Derfor håpet jeg sånn at jeg skulle være gravid før magen hennes kommer, da hadde det ikke vært like sårt. Nå blir det ikke sånn. Hun går ut i permisjon litt etter jul, og da blir det bare meg. Alene på kontoret, kanskje ikke gravid da heller. Det er så sårt, for det er jo det jeg ønsker aller mest i hele verden. Andre får det liksom bare til, hvorfor går det ikke for oss?!
Jeg er så redd for å gå helt i kjelleren. Jeg vil ikke ned dit! De tingene som gjorde meg glad før er liksom ikke like viktige lenger, det gir meg ikke den samme gleden. Jeg har overflod av negative tanker om dagen, og det er så tungt. Heldigvis er samboer en optimist - og det trenger jeg at han er